Pallopoika sanoi:Kyllä tämä taas kerran lähtenyt "taloudellisista syistä" joukkueestaan
Mä en ole ihan yhtä luottavainen tämän kaverin suhteen... :-\She-Man sanoi:Anthony Price ei ole ollenkaan huono kaveri, mutta kovin kauaa hänellä ei ole aikaa tutustua Korisliigaan. Hyvä hankinta kuitenkin tällaisessa tilanteessa.
JoKaFan sanoi:Veikkaan, että pystyy ainakin tekemään riittävät 10/9-tilastot
Joopa joo sanoi:Jep, luulisin että ihan hyvä apu miehestä saatiin korin alle, vähintään jakamaan peliaikaa Jasonin kanssa, jos ilmenee vieläkin paremmaksi niin mikäs siinä Ihan hyvä lisä, ei ainakaan tarvitse pelätä loukkaantumisia jne. Hyvä vielä että nyt on tosiaan tuo viikon tauko niin saadaan välillä hiottua kuvioita ja harjoiteltua vähän enemmän.
Ja sitten tämän viikon tauon jälkeen päästään kahteen kotiotteluun, ensin ke paha painiottelu ToPoa vastaan, ja sitten saadaan todistaa Greenen nykykunto lauantaina.
Eiköhän oteta Manskarilla mies "lämmöllä" vastaan...Nanna sanoi:Eipä Greene vielä ole Tarmossa ihmeitä esittänyt... Toivottavasti ei löydä kovaa kuntoaan juuri meitä vastaan.
Todellakin. Sellaiset oli miehen selitykset Urheilukanavan pelissä tehdyssä haastattelussa.Laku Pedersen sanoi:Eiköhän oteta Manskarilla mies "lämmöllä" vastaan...
Ehkä 7/4. Mun mielipide. ;DJoKaFan sanoi:Veikkaan, että pystyy ainakin tekemään riittävät 10/9-tilastot
Mr.Bean sanoi:Olihan se Lalugba harkinnassa ;D
Memphis sanoi:Todellakin. Sellaiset oli miehen selitykset Urheilukanavan pelissä tehdyssä haastattelussa.
Mr.Bean sanoi:Onks kukaa käyny kattomas harkkoja ja tätä Pricea
Tämä oli aika hauska yksityiskohta ko. jutussa:Joopa joo sanoi:Bernardin kanssa KS:n mukaan ollut puhetta jatkosta tulevina kausina, niin, vielä monikossa, ja sanoo itse "- Olen keskustellut Kouvojen edustajien kanssa tulevista kausista. Ei ole mahdoton ajatus, että jatkaisin Kouvolassa.". Hyvältä vaikuttaa Tuskin lehdessä noin sanoisi jos ei tosiaan harkitsisi jäämistä. Turha sitä kai vielä kuitenkaan puhua kausista monikossa, mutta voisi ilmeisesti ihan hyvin jatkaa ainakin kauden vielä. Hieno juttu
http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=6&news_id=200723145668
Ja vielä hyviä uutisia samassa jutussa, Roberson saanut eilen lääkäriltä peliluvan takareisivamman jälkeen, ei kyllä tänään pelaa mutta ilmeisesti lauantaina kyllä.