Koripallo.com

Kouvot 2007-2008

Vs: Kouvot 2007-2008

Lupailivat sitten että loppuviikosta tiedettäisiin PG myös. Kovasti kiinnostaa onko kyseessä ex-kouvo vai vaan ex-korisliiga pg.

ncaa_fan sanoi:
Hyvältä pelaajalta vaikuttaa.. pari huomiota kuitenkin...
- klippien perusteella puhtaasti yksikätinen pelaaja.
- "tyytyy" viljelemään hookeja.. oli. jälkimmäisessä klipissä myös pari helaakin...
- oli kokoisekseen yllättävän nopea siitä plussaa

Tuli mieleen Kouvojen parin vuoden takainen valkoinen sentteri, jolta meni polvi (?) sököksi. Ei silloin oikein istunut Kouvojen pelitapaan. Vei kaukoheitoillaan ja sijoittumisellaan tilaa muilta pelaajilta... on myös hiukan samantyylinen pelaaja kuin Sami oli. Ja viime vuotisella pelitavalla homma ei oikein toiminut... toivottavasti Jukalla on mielessään toisenlaiset hyökkäyskuviot...

- klippien perusteella kääntyy myös oikealle! Et tainnut katsoa ekasta klipistä kuin alun...
- pari helaakin??? seurasit väärää miestä! Johnsonin pani hookit kuppiin.
- aika nopea? kyllä, olen samaa mieltä!

Memphis sanoi:
Lupailivat sitten että loppuviikosta tiedettäisiin PG myös. Kovasti kiinnostaa onko kyseessä ex-kouvo vai vaan ex-korisliiga pg.
Toivottavasti ex- Korisliiga, nimittäin Wright, jota minä nyt vain jostain syystä pidän yhtä todennäköisenä vaihtoehtona, kuin Belliä tai bernardiakin.

hawk sanoi:
Suomessa pelannut takamies? Toivottavasti ei Hollis eikä Nurse! Keitäs muita sitten tääl on ollu playmakereina? Bernard olis tosi kova, mut tuskin tulee. Kovemmat kentät odottavat :mad: Entäs David Bell?

Daryl Greene anyone?? Miten joku voinut unohtaa!!!1

Kuin vaikeeta on oikeesti löytää semmosta isoa, mustaa jermua joka ottaa ne levyt, blokkaa, donkkaa ja pysyy siellä korin alla! Tsonssoni ei taida olla mitään näistä, tai no ehkä iso...
5 blokkia 30 matsissa seniorikaudella :eek: Köyhän miehen Panu Majala sanon minä :D

Rim-Rocka sanoi:
Daryl Greene anyone?? Miten joku voinut unohtaa!!!1
Greenen osakkeet Kouvolassa ei taida olla kovinkaan korkeassa kurssissa, lainaus Korisnetistä viime keväältä:

- Olen erittäin pettynyt tapaus Greeneen. Kaveri tulee tänne täysin keskenkuntoisena, eikä mies edes yrittänyt päästä parempaan iskuun, puhisi Kouvojen päävalmentaja Jukka Toijala tiistain Kouvolan Sanomissa.

Kaaren_takaa sanoi:
Greenen osakkeet Kouvolassa ei taida olla kovinkaan korkeassa kurssissa, lainaus Korisnetistä viime keväältä:

- Olen erittäin pettynyt tapaus Greeneen. Kaveri tulee tänne täysin keskenkuntoisena, eikä mies edes yrittänyt päästä parempaan iskuun, puhisi Kouvojen päävalmentaja Jukka Toijala tiistain Kouvolan Sanomissa.

Tuo oli tarkoitettu vitsiksi. En viitsinyt vaan laittaa perään kymmeniä hymiöitä niinkun nykyään on tapana...
Greene tiedettiin jo virheeksi ennenkuin hän edes tuli Kouvolaan...
Nimimerkki. Edelleen pöyristynyt Billupsin pois vaihtamisesta!

ncaa_fan sanoi:
Tuli mieleen Kouvojen parin vuoden takainen valkoinen sentteri, jolta meni polvi (?) sököksi. Ei silloin oikein istunut Kouvojen pelitapaan. Vei kaukoheitoillaan ja sijoittumisellaan tilaa muilta pelaajilta.
Jason Milleriä varmaan tarkoitat. Millerillä raameja korinaluspelaajaksi, mutta keskittyi enemmän mid-range -hypäreihin. Ian Johnson taas tuntuu selvästi hakevan korin alta ratkaisuja, vaikka osuu myös kauempaa.

Minua ihmetyttää, että kukaan ei ole huomannut yhtäläisyyttä Johnsonin ja Kauniston välillä. Miesten liikkeet korin alla ovat identtiset. Ei norsumaista puskemista (hickey), vaan aavistuksen fade away -tyyppisiä baby hookkeja. Erona tietysti Johnsonin hyväksi kaukoheittouhka, jota Villellä ei ollut nimeksikään. Toivottavaa olisi kuitenkin, ettei mies viihtyisi tulevalla kaudella liikaa kaarella, sillä levypalloista painijoita ei tällöin pahemmin ole.

Rim-Rocka sanoi:
Kuin vaikeeta on oikeesti löytää semmosta isoa, mustaa jermua joka ottaa ne levyt, blokkaa, donkkaa ja pysyy siellä korin alla! Tsonssoni ei taida olla mitään näistä, tai no ehkä iso...
Syvääkin syvempi uuh! Mitä helvetin väliä sillä ihonvärillä on mainitsemillasi osa-alueilla. Nelson ei olisi kelvannut? Luettelepa tällaiset donkki- ja blokkikoneet muiden korisliigajoukkueiden rostereista. Huolesi levypalloista tosin allekirjoitan.

Olin kokonaan unohtanut Billupsin. Olisikohan Toikka valmis ottamaan Rodneyn nyt takaisin? ::)

Laku Pedersen sanoi:
Syvääkin syvempi uuh! Mitä helvetin väliä sillä ihonvärillä on mainitsemillasi osa-alueilla. Nelson ei olisi kelvannut? Luettelepa tällaiset donkki- ja blokkikoneet muiden korisliigajoukkueiden rostereista. Huolesi levypalloista tosin allekirjoitan.

Let me explain... Tumma ihonväri= enemmän donkkeja... Karkeasti sanottuna, poikkeuksiakin löytyy. Enemmän donkkeja= viihdyttävämpää korista, siis minun mielestä... Tämä johtaa (toivottavasti) lisääntyneeseen yleisömäärään= parempi tunnelma Manskarilla. Vähän niinkuin Taylorin ja Gilliksen aikoina.

"Luettelepa tällaiset donkki- ja blokkikoneet muiden korisliigajoukkueiden rostereista."

Ei taida löytyä, mulle riittää että Kouvoilla on yksi :)

Mites toi kohtalainen PG Kuebler? Onkos sillä sopparia vielä minnekkään? Itse veikkaan että pointiksi tulee Bell tai Bernard. Bernardhan oli kovasti keväällä halukas jäämään tänne. Billups olisi myös yksi vaihtoehto, mutta luulen ettei herra tänne tule ainakaan niin kauan kun Toikka on ruorissa.

Rim-Rocka sanoi:
Let me explain... Tumma ihonväri= enemmän donkkeja... Karkeasti sanottuna, poikkeuksiakin löytyy. Enemmän donkkeja= viihdyttävämpää korista, siis minun mielestä... Tämä johtaa (toivottavasti) lisääntyneeseen yleisömäärään= parempi tunnelma Manskarilla. Vähän niinkuin Taylorin ja Gilliksen aikoina.

"Luettelepa tällaiset donkki- ja blokkikoneet muiden korisliigajoukkueiden rostereista."

Ei taida löytyä, mulle riittää että Kouvoilla on yksi :)
Smith hommattiin Kouvoihin HARLEM GLOBETROTTERSEISTA, jossa varmasti tämä viihdyttävä ja donkkeja täynnä oleva pelaaminen osataan.

olento sanoi:
Smith hommattiin Kouvoihin HARLEM GLOBETROTTERSEISTA, jossa varmasti tämä viihdyttävä ja donkkeja täynnä oleva pelaaminen osataan.

Kuten viime vuonna Namikassa pelannut Lincoln Smith joka tuli myös Globetrotterseista? Siinä vasta viihdyttävä pelaaja.

DripL sanoi:
Kuten viime vuonna Namikassa pelannut Lincoln Smith joka tuli myös Globetrotterseista? Siinä vasta viihdyttävä pelaaja.
Miehet täysin eripaikan pelaajia ja näiden kahden pelaajan palkoissa on pikkuisen eroa. Ja tämä Lincoln Smithän oli täysin saamaton luuseri, joka ei vain yksinkertaisesti osannut pelata kunnon koripalloa ja joutui sen takia hakeutumaan johonkin Globetrottersien 5. joukkueeseen. Vai oletko kenties eri mieltä jostain mitä sanoin? Ja minä luotan Toijalaan tämän Smithin ja muidenkin hänen täksi kaudeksi värväämien pelaajien suhteen.

Jaa-a uusista jenkeistä en uskalla sanoa juurikaan mitään... Ehkä kuitenkin uskaltaa toivoa, että pysyisivät hengissä, eivätkä rattijuopoiksi alkaisi ja olisivat joukkueelle avuksi?

PG... Hm... W.B. tai R.B. ovat mun toiveet.

Ihmettelen, että tulevalle kaudelle tarvittaisiin kunnollista PF:a, niin Brigithan suuntaan olisi kannattanut ainakin yksi soitto tehdä..

Tsemppii, Kouvot, alkavalle kaudelle! :)

On se ihme ettei Kouvoihin tule selkeitä sisäpelaajia :D Gittens oli jo siinä tuntumassa :D kait tosta Johnsonista johonkin on, kuhan ei ala liian paljon viihtymään kaarella ja mid rangella ettei tule tapaus Milleriä...

Ja kyllä on yksikätinen kaveri ei voi muuta sanoa :D aika tylsän olosta

Mr.Bean sanoi:
On se ihme ettei Kouvoihin tule selkeitä sisäpelaajia :D Gittens oli jo siinä tuntumassa :D kait tosta Johnsonista johonkin on, kuhan ei ala liian paljon viihtymään kaarella ja mid rangella ettei tule tapaus Milleriä...

Ja kyllä on yksikätinen kaveri ei voi muuta sanoa :D aika tylsän olosta

Ei tuo minusta niin pahalta näytä. Tsekin sarja lienee aika kova, joten melko hyvät statsit mies siellä teki. Viimeistely vaikuttaa aika Deadlyltä paintissäkin.

Nanna sanoi:
Ihmettelen, että tulevalle kaudelle tarvittaisiin kunnollista PF:a, niin Brigithan suuntaan olisi kannattanut ainakin yksi soitto tehdä..

Niin en tiedä onko sinulla parempaa tietoa, mutta tuskin jo kertaalleen pois potkittu takaisin kovin helposti tulee.

JoKaFan sanoi:
Ei tuo minusta niin pahalta näytä. Tsekin sarja lienee aika kova, joten melko hyvät statsit mies siellä teki. Viimeistely vaikuttaa aika Deadlyltä paintissäkin.

Nii :D hölmöltähän se näyttää mut pääasia et korii menee :D lainaan erästä toissakaudella takanani istunutta joka sanoi Jallowin heitosta että "Typerän näköstä mut tärkeintä et saa sisää" ;D

Brigithaa me ei varmaan nahda ainakaan niin pitkaan kun Toijala valmentaa, naama ei kuulemma miellyttany koutsia (kai aina osa totuutta). Eika varmaan enaa ikina Gittensiakaan Suomessa nahda: ei maksanut sakkojaan eika ainakaan loppukevaana pelannut (tuskin nyt kesallakaan vakavasti).

Itse toivon, etta Wayne Bernard palaisi Kouvolaan. Pelaajana hyva, ihmisena herttainen poika eika 99% varmuudella joudu ongelmiin (kuten esim Gittens, joka muuten on myos kahden lapsen isa kuten Laaksonenkin;). Bernard ei tietaakseni juo juuri lainkaan limpparia vahvempaa eika pyorita omaa haaremiakaan.

Taa on nyt asian sivusta, mutta kun kaikki kuitenkin odotamme uutisia niin tassa vahan vanhoista: Robertson oli juonut yhta paljon kuin Gittenskin karahtamisiltana (aloittivat yhdessa ja yhdessa myos jatkoivat baarissa), mutta oli vaan onnekkaampi. Etta ei meidan kausi kuitenkaan ihan niin pahasti mennyt kuin olisi voinut menna, oli onnea ettei molempia jouduttu lahettamaan takas. Ehka siina myos yksi syy miksei Robertsonkaan ole tulossa takaisin (tietysti massiivisten jalka ja selka ongelmien lisaksi).

Talla kertaa joukkueen muodostumisen seuraaminen on ollut mielenkiintoisen (nain just viime yona Toijalasta unta;) lisaksi haikeaa. Joudun missaamaan koko kauden ja varmaan useita tuleviakin. Silti toivon parasta onnea koko joukkueelle ja tsemppia faneille kannustukseen; muistakaa paukuttaa niita jalkoja vapareiden aikana!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.