Koripallo.com

Kouvot 2007-2008

Vs: Kouvot 2007-2008

Wayne Bernard jatkaa Kouvoissa:
http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200723884596&rss=2

Jaska sanoi:
Wayne Bernard jatkaa Kouvoissa:
http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200723884596&rss=2

Kiitos Kouvot! Loistava uutinen. Olen tyytyväinen. ;D

Kyllä kelpaa ja melko varma olin jo tästä valinnasta kun WB kerta itse ilmoitti jo aiemmin haluavansa jatkaa Kouvoissa.

Laku Pedersen sanoi:
Minua ihmetyttää, että kukaan ei ole huomannut yhtäläisyyttä Johnsonin ja Kauniston välillä. Miesten liikkeet korin alla ovat identtiset...

Itse näin nuo videopätkät juuri äsken ja tein ihan saman havainnon...heti tuli mieleen Kaunisto. Hyvin samanlainen pelityyli korin läheisyydessä ja ruumiin rakennekin kutakuinkin samanoloinen. Johnson on niinkun Kauniston ja Möttölän välimuoto.

Johnson on varmasti ihan hyvä pistemies, mutta levypallovoima on kysymysmerkki. Ja toivottavasti Toikka peluuttaa miestä sisällä (vaikka osaakin heittää kolkkeja), ettei käy kuten Millerin kanssa...oli enemmän kaarella kun sisällä ja sisäpelin uhka puuttui kokonaan. Takamiesvalinta onnistui ja uskoisin että Bernard on niitä miehiä ketkä täyttävät odotukset, toisin kuin esim. Green. Yleismies Smith on täysi kysymysmerkki, mutta toivotaan että on mies paikallaan, ainakin raameja riittää. Mielestäni nyt on kuitenkin hyvät lähtökohdat tulevaan kauteen valmennusjohdon ja miehistön osalta, toivottavasti ei tule kauden aikana vastoinkäymisiä ainakaan viime kauden malliin. Tähtäin ei varmasti tälle kaudelle ole kovin korkea koska joukkue on nuori, mutta toivotaan että yhteispeli ja joukkuehenki hioutuu kohdalleen ja tulevalla kaudella nähdään viihdyttävää korista Manskarilla!

Toivottavasti nyt saatais piakkoin noita harjoitus otteluita ja turnauksia Kouvolaan niin pääsee itsekkin katselemaan paikan päälle mitä nämä uudet vahvistukset on miehiään.

Heiiii mahtavaa :D ! Ja ahaaa Bernard on ollut Davidsonin kasvatteja :O ilmankos siellä on sitten Johnson ;D toivottavasti ovat pelanneet yhdessä niin on tuttua tutkaparia

Toivottavasti nyt saatais piakkoin Noita!

Harjoitusotteluita ja -turnauksia Kouvolaan?

Niin pääsee itsekin katselemaan paikan päälle.

Mitä nämä uudet vahvistukset on miehiään?

Sori, pakko oli......

JOE

Mr.Bean sanoi:
Heiiii mahtavaa :D ! Ja ahaaa Bernard on ollut Davidsonin kasvatteja :O ilmankos siellä on sitten Johnson ;D toivottavasti ovat pelanneet yhdessä niin on tuttua tutkaparia
Eivät ole pelanneet yhdessä, Jouni Eho ja Wayne Bernard ovat pelanneet kolme vuotta samassa Davidsonin joukkueessa.

Kaaren_takaa sanoi:
Eivät ole pelanneet yhdessä, Jouni Eho ja Wayne Bernard ovat pelanneet kolme vuotta samassa Davidsonin joukkueessa.

??? ??? ??? ???

"Odotan innolla mitä kaikkea vanhat yliopistokaverit Ian ja Wayne tuovat mukanaan nuoreen joukkueeseemme, kertoo Kouvojen päävalmentaja Jukka Toijala ajatuksistaan."

Kaaren_takaa sanoi:
Bernard ja Johnson pelasivat molemmat Davidsonissa kaudella 2002-2003, joka oli Bernardin seniorkausi.

JOEN SUU sanoi:
Toivottavasti nyt saatais piakkoin Noita!

Harjoitusotteluita ja -turnauksia Kouvolaan?

Niin pääsee itsekin katselemaan paikan päälle.

Mitä nämä uudet vahvistukset on miehiään?

Sori, pakko oli......

JOE

Mahtavaa JOE, mahtavaa! Enään pari viikkoa ja kuusi tonnia rikki.

Kiitos atate! Ja kyllähän viestien määrä on ehkäpä tärkeintä elämässä, vaikka rehellisyyden nimissä onkin todettava, että kaikki viestini ovat täyttä ja jämäkkää asiaa.

Mahtava-JOE

Kertoisiko joku koska Kouvot pelaa harjoituspelejä. Sen tiedän, että Kouvot pelaa Pajulahdessa sitä Venäjän pääsarjaporukkaa vastaan, mut koska se ja muut harjoituspelit on? ???

No nytkun joukkue on kutakuinkin kasassa niin minkäslaisia mielipiteitä se ny herättää? Oliko odotusten arvoinen..... itse jäin kaipaamaan pituutta joukkueessa mutta Bernardin pituus pelinrakennuksessa on hyvä verraten muiden joukkueiden takamiehiä...

Mr.Bean sanoi:
No nytkun joukkue on kutakuinkin kasassa niin minkäslaisia mielipiteitä se ny herättää? Oliko odotusten arvoinen..... itse jäin kaipaamaan pituutta joukkueessa mutta Bernardin pituus pelinrakennuksessa on hyvä verraten muiden joukkueiden takamiehiä...

Teillä on kuitenkin päälle 195-senttisiä pelaajia 5 (Johnson, Laitinen, Nuutinen, Smith ja Kataja). Meillä sellaisia ei tule olemaan kuin 3.

Pituutta on kohtalaisesti, mutta 4-5 paikoille ei kovin montaa vaihtoehtoa loppujen lopuksi kyllä löydy. Sinne jos loukkaantuminen kolahtaa niin... ??? :eek: :-\

Taitaa jäädä kausari ostamatta kun keväällä ei kerkeä niin moniin peleihin :S Valtio vie aikaa elämästäni ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.