JOEN SUU sanoi:No eipä tuo ihan läppäkään ollut. On siinä totta toinen puoli. Joten olkaa vain tulisilla hiilillä siellä Kouvolassa ja sanokaa sitten minun sanoneen, mitä sanoin.
Mutta,mutta! Eilen Urheilutalolla Toijala jutteli pitkään Tarton valmennustiimin jäsenen kanssa ja pojat taisi vaihdella puhelinnummeroitakin!!! :Memphis sanoi:Enpä usko, että Toikka kovin kovalla kiireellä ainakaan Kouvolasta minnekkään lähtisi. Toki koskaan ei voi sano "ei koskaan", mutta en tosiaan usko että pariin seuraavaan kauteen lähtee pois. Ellei sitten kausi mene viime kauden tyyliin.
Zone sanoi:Noista matseista ilman Väiskiäkin Compon ja Tarmon pitäisi kaatua.
JOEN SUU sanoi:No eipä tuo ihan läppäkään ollut. On siinä totta toinen puoli. Joten olkaa vain tulisilla hiilillä siellä Kouvolassa ja sanokaa sitten minun sanoneen, mitä sanoin.
#8 sanoi:Samaa oon kuullut täällä Kymijoen alajuoksullakin...
#8 sanoi:Samaa oon kuullut täällä Kymijoen alajuoksullakin...
Joopa joo sanoi:Compo - Kouvot -peli ilmestynyt sivulle www.basketsports.tv
Siinä siis nähtävissä tuo Ciprianon kolmonen, ja vielä tuuletus perään
Tulee videossa n. 28 minuutin kohdilla.
Joopa joo sanoi:Ja jos nyt vielä vähän lisää mietitään tulevaa, niin (Laku P:n pitämän listan mukaan) ensi kaudellehan on jo muiden kotimaisten kuin Katajan (sekä Nuutisen ja Oksasen) kanssa sopimukset jo selvillä. Mitä luulette, vieköhän FoKoPo Katajan ensi kaudeksi? Divaripalstalla tosin luki vähän aikaa sitten, että FoKoPolle taitaa olla jo liian myöhäistä Katajan suhteen, eli Kouvot olisi siis jo varmistellut sopimusta ensi kaudellekin Katajan kanssa. Mutta tiedä näistä kommenteista sitten...
Joopa joo sanoi:Ja jos nyt vielä vähän lisää mietitään tulevaa, niin (Laku P:n pitämän listan mukaan) ensi kaudellehan on jo muiden kotimaisten kuin Katajan (sekä Nuutisen ja Oksasen) kanssa sopimukset jo selvillä. Mitä luulette, vieköhän FoKoPo Katajan ensi kaudeksi? Divaripalstalla tosin luki vähän aikaa sitten, että FoKoPolle taitaa olla jo liian myöhäistä Katajan suhteen, eli Kouvot olisi siis jo varmistellut sopimusta ensi kaudellekin Katajan kanssa. Mutta tiedä näistä kommenteista sitten...