Koripallo.com

Kouvot 2007-2008

Vs: Kouvot 2007-2008

No eipä tuo ihan läppäkään ollut. On siinä totta toinen puoli. Joten olkaa vain tulisilla hiilillä siellä Kouvolassa ja sanokaa sitten minun sanoneen, mitä sanoin.

Enpä usko, että Toikka kovin kovalla kiireellä ainakaan Kouvolasta minnekkään lähtisi. Toki koskaan ei voi sano "ei koskaan", mutta en tosiaan usko että pariin seuraavaan kauteen lähtee pois. Ellei sitten kausi mene viime kauden tyyliin.

J.D

JOEN SUU sanoi:
No eipä tuo ihan läppäkään ollut. On siinä totta toinen puoli. Joten olkaa vain tulisilla hiilillä siellä Kouvolassa ja sanokaa sitten minun sanoneen, mitä sanoin.

Helppo tietysti tällaisia huhuja on keksiä. ::)

Toki olisi minun mielikuvituksellani helppo keksiäkin, mutta tätä en ollut kyllä ainakaan minä keksinyt. Tällaisia huhuja vain on kuulunut, kun korvia olen auki pitänyt.

Memphis sanoi:
Enpä usko, että Toikka kovin kovalla kiireellä ainakaan Kouvolasta minnekkään lähtisi. Toki koskaan ei voi sano "ei koskaan", mutta en tosiaan usko että pariin seuraavaan kauteen lähtee pois. Ellei sitten kausi mene viime kauden tyyliin.
Mutta,mutta! Eilen Urheilutalolla Toijala jutteli pitkään Tarton valmennustiimin jäsenen kanssa ja pojat taisi vaihdella puhelinnummeroitakin!!! ::)

Nyt sitten Väiski loukkaantui. Hitto että voi olla huonoa tuuria. Just kun näytti olevan kaikki pelikunnossa. No näillä mennään mitä on.

Nyt ei tosiaankaan onnetar Kouvoille hymyile. Nyt sormet vaan ristiin, että Väiski toipuu vauhdilla ja ei missaa kuin tuon kaksi viikkoa. Siihen mahtuu tämän iltaisen pelin jälkeen kolme matsia. (Topo ja Compo vieraissa ja Tarmo kotona). Eli Kouvojen onneksi ei ole tiedossa hirveän paha ohjelma. Noista matseista ilman Väiskiäkin Compon ja Tarmon pitäisi kaatua. Vaikka tuo Compo on ollut tällä kaudella ihmeen paha pala Kouvoille ::). Toivottavasti Väiski on jo tuossa 26.1 pelattavassa vierasmatsissa Karhua vastaan mukana kokoonpanossa.

ei tuossa mitään hätää ole, jos vaan pari viikkoa on poissa. Tässä on vielä puolet runkosarjaa jälellä ja mitään isompia ratkasuja seuraavan parin viikon aikana kuitenkaan tapahdu. Vaikka kouvot häviäis kaikki nuo ottelut, niin silti on varmaan saumat neljän joukkoon. Nyt on mielenkiintosta nähdä antaako toikka muutaman peliminuutin myös kouvojen junnuille tämän parin viikon aikana.

Zone sanoi:
Noista matseista ilman Väiskiäkin Compon ja Tarmon pitäisi kaatua.

Mielenkiintosen tuosta Tarmo pelistä voi tehdä se, että on mahdollista että Tarmolla on ensimmäistä kertaa kehissä uusi takamies Bennet, joka on mättänyt ainakin divarissa pistekeskiarvolla 37.

JOEN SUU sanoi:

Samaa oon kuullut täällä Kymijoen alajuoksullakin... :)

#8 sanoi:
Samaa oon kuullut täällä Kymijoen alajuoksullakin... :)

Juu höpö höpö ja huomenna lisää... :) Itse en ainakaan usko pätkääkään noihin huhuihin. Toikka on ja pysyy Kouvojen koutsina vielä pitkään. Varsinkin jos tulosta syntyy tähän tahtiin.

Enpä nyt tuota kokonaan ihan höpö-höpö-jutuksikaan laittaisi. Mutta se näkee, ken elää?

muistaakseni kouvot ja toikka kesällä juuri puhui siitä, että rakennetaan tulevaisuuden joukkuetta, ettei tältä kaudelta vielä mitään ihmeitä pitäisi odottaa. Tämä viittaisi myös siihen että toikka itse olisi kouvoissa tätä kautta pidempään, eli kuinkahan pitkä sopimus hänellä kouvojen kanssa on?

Toisaalta jos Toikka johonkin siirtyisi, niin kuvittelisi että juurikin Katajaan, kun siellä paljon uraansa aiemminkin teki ja varmasti Joensuussa osataan miestä arvostaa. Pelasi myöskin ehkä parhaimmat vuotensa juuri Katajassa. Tuttu organisaatio ja kaupunki jne.

Kuitenkin tällä hetkellä itselläni ei ainakaan ole muuta tietoa tästä mahdollisesta siirrosta, kuin mitä on näillä sivustoilla huhuttu, joten en kuitenkaan uskalla ihan tähänkään huhuun uskoa. Toki se on silti mahdollinen...

...ympäripyöreetä...

Compo - Kouvot -peli ilmestynyt sivulle www.basketsports.tv
Siinä siis nähtävissä tuo Ciprianon kolmonen, ja vielä tuuletus perään  :)
Tulee videossa n. 28 minuutin kohdilla.

Joopa joo sanoi:
Compo - Kouvot -peli ilmestynyt sivulle www.basketsports.tv
Siinä siis nähtävissä tuo Ciprianon kolmonen, ja vielä tuuletus perään :)
Tulee videossa n. 28 minuutin kohdilla.

Juu tuo on pakko nähdä. Sen verran harvinaista herkkua. :) Pitääpä kattoa matsi huomenna.

Enpä nyt millään jaksa uskoa, että Toikalla on täältä kiire pois pitkään aikaan. Veikkaan että valmentaa Kouvoja seuraavat neljä-kolme vuotta.

Ja jos nyt vielä vähän lisää mietitään tulevaa, niin (Laku P:n pitämän listan mukaan) ensi kaudellehan on jo muiden kotimaisten kuin Katajan (sekä Nuutisen ja Oksasen) kanssa sopimukset jo selvillä. Mitä luulette, vieköhän FoKoPo Katajan ensi kaudeksi? Divaripalstalla tosin luki vähän aikaa sitten, että FoKoPolle taitaa olla jo liian myöhäistä Katajan suhteen, eli Kouvot olisi siis jo varmistellut sopimusta ensi kaudellekin Katajan kanssa. Mutta tiedä näistä kommenteista sitten...

Joopa joo sanoi:
Ja jos nyt vielä vähän lisää mietitään tulevaa, niin (Laku P:n pitämän listan mukaan) ensi kaudellehan on jo muiden kotimaisten kuin Katajan (sekä Nuutisen ja Oksasen) kanssa sopimukset jo selvillä. Mitä luulette, vieköhän FoKoPo Katajan ensi kaudeksi? Divaripalstalla tosin luki vähän aikaa sitten, että FoKoPolle taitaa olla jo liian myöhäistä Katajan suhteen, eli Kouvot olisi siis jo varmistellut sopimusta ensi kaudellekin Katajan kanssa. Mutta tiedä näistä kommenteista sitten...

Itsekin olen jo pohtinut ensi kautta, vaikka kuluva kausi on parhaimmillaan. Toivoisin, että Kouvot saisi pidettyä nykyiset pelaajat, niin jenkit kuin kotimaiset. Homma tuntuu toimivan, vaikka loukkaantumisia on ollut "tärkeillä" pelaajilla samaan aikaan.

Uskoisin, että vaikeinta on saada tehtyä jatkosopimus Smithin kanssa, koska usein hänenlaisille pelaajille tarjotaan suuria summia muualta euroopasta. Täytyy toivoa, että mies on viihtynyt Kouvolassa ja Kouvoissa niin hyvin, että haluaisi pelata täällä ensi kaudellakin.

Ihmettelen, jos Toikka ei tarjoaisi jatkopahvia Katajalle..

Meikäläinen voi löydä vaikka jokaisen kanssa täällä vetoa, ettei Corey Smith pelaa ensikaudella Kouvoissa.

Joopa joo sanoi:

Toivottavasti tosiaan Kouvot olisi ollut tarpeeksi ajoissa liikkeellä ja Katajan sopimus ensi kaudesta olisi sorvin alla. Ehdottomasti haluaisin nähdä Jukan Kouvoissa myös tulevalla kaudella. Jotenkin en jaksa itse uskoa, että Kataja FoKoPoon lähtisi, jos ja kun se melkoisella varmuudella ensi kaudeksi korisliigaan nousee.

Riippuu tietysti myös siitä, onko Kataja viihtynyt Kouvolassa noin muuten vai vetääkö veri takaisin kotikonnuille ja kasvattajaseuraansa. Luulisin, että pelkästään pelillisin perustein ajateltuna ratkaisun ei pitäisi olla vaikea. Voisin ainakin olettaa, että Kataja mieluummin jatkaisi menestyvässä joukkueessa, jolla on potentiaalia aivan huipulle asti kuin siirtyisi kokemattomaan nousijajoukkueeseen.

Loppuun vielä Smithistä sen verran, että kovemmat kentät taitavat kutsua. En usko, että miestä Kouvolassa ensi kaudella nähdään. Tai Suomessa ylipäätänsä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.