Vs: Kouvot 2008 - 2009
Eilisen pelin perusteella en kyllä itse jäännyt kaipaamaan uutta isoa miestä. Kouvot pelasivat seitsemällä miehellä, mutta kuitenkin se oli Korihait, joka oli täysin kolmosten onnistumisten varassa. Calvinilla hyvää duunia korin alla, sekä myös Terolla ensimmäisellä puolikkaalla. Myös Nuutinen ja LeMelle aktiivisesti hyökkäyslevyissä.
Jables sanoi:Eilisen pelin perusteella olen entistä vakuuttuneempi siitä että LeMelle lentokoneeseen ja tilalle uusi mies isoon päähän. Ja siis joku yli kaksimetrinen karpaasi. Ja toivotaan että kun uusi pointti tulee, niin Toikka peluuttaa Roopea ja jenkkipointtia järkevästi...ettei jenkkipointti vie Roopen peliaikaa ja pelihaluja.
Eilisen pelin perusteella en kyllä itse jäännyt kaipaamaan uutta isoa miestä. Kouvot pelasivat seitsemällä miehellä, mutta kuitenkin se oli Korihait, joka oli täysin kolmosten onnistumisten varassa. Calvinilla hyvää duunia korin alla, sekä myös Terolla ensimmäisellä puolikkaalla. Myös Nuutinen ja LeMelle aktiivisesti hyökkäyslevyissä.