Toivottavasti Kouvojen toimistolla käy kuhina, kun markkinointivastaavat miettivät keinoja, miten saadaan korona-turvallisesti yleisöä (max.500) Jatke-areenalle.
Sarjataulukkoa kun katsoo, niin kolmosssija (tai kakkosija?) on ihan loistava, mutta mikä sitten mättää?
Olisiko esim. lippujen hinnat? Ruutu? Korona?
Kaikki tietävät, että koris on parasta juuri paikan päällä. Se vahva tunne on jotain.
Mitäpä, jos katsomossa olisi vahva maski suositus? Käsidesit? Turvallisuuden tunne?
Onko myyntipisteitä (tauot) riittävästi (tyyliin 2-3)? Tapahtuuko lipun myynti jouhevasti paikan päällä? Joukkueen näkyvyys (markkinointi, julkisuus (paikalliset radiokananavat?)? Miten, seuran omat nuorimmat juniorit saadaan katsomoon?
Facebook -ja kotisivut, ei taida nyt markkinointivälineenä riittää. Uusia ja entisiä katsojia kaivataan ottelutapahtumiin.
Harvinainen tilanne, joukkue sarjakolmosena (kakkosena?) ja katsomoissa vähän yleisöä. Vähäkin riittää, mutta enemmänkin saisi nyt ottaa.
Markkinointiryhmä, nyt selkäsuoraksi ja böhinäpäälle! Lisänäkyvyys ja positiivinen julkisuus on se tunne, mitä sarjakolmonen (kakkonen?) markkinointi nyt kaipaisi. Kouvot-autot liikkeelle ja kadulle, liput salkoon ja torvet soimaan!
Pöllä jyrää, Permanto pussittaa, Hilton taituroi, Hirvojen jakelee, Makuash jaksaa yllättää, Osborne tykittää, Mäntynen taistelee ja Lehtonen jaksaa juonia...