Koripallo.com

Kouvot 2024-2025

Mistä herra kaikkitietävä Salon vihaaja päättelee, että Vilppaalla on jotain massiivisia velkoja?
Siitä että seuran johtohenkilöt ovat näin julkisuudessa kertoneet, seura teki mestaruusvuotena kuusinumeroisen summan velkaa. @MOBvilko voi varmaan tämän vahvistaa.

Kouvot luovutti. Joo toki, säästi rahaa välttääkseen konkurssin kun talousarvio eli budjetti ylioptimistinen ja hankitut vahvistukset yli kalliita.
Ei luovuttanut eikä säästänyt senttiäkään. Tulopuoli niijasi pahasti. Niin kävi kaikilla, myös Salon Vilpaalla ja siitä se velka syntyi.

Vilppaan ei tarvinnut lomautella ketään tai luovuttaa... rahaa oli talousarvion eli budjetin mukaisesti. Velvollisuudet tuli hoidettua haastavasta maailmantilanteesta huolimatta eli palkat ym maksettu. Lue; taloutta hoidettu hyvin, eikä ole eletty yli varojen. Pysytty -talousraamissa- silloin.
Vilppaan johtoa riivasi niin kova menestyskiima että siellä päätettiin elää velaksi. Siinä vaiheessa on ihan turha puhua hyvästä talouden hoitamisesta tai budjetissa pysymisestä. Ei voi puhua edes taloudellisen riskin ottamisesta kun tiedettiin että rajoituksien takia turskaa tulee ja paljon.

Erikoista jos et tiedä kannattamasi seura asioita kun tunnetta kuitenkin näyttää olevan, no kai minä voin olla myös johtava vilpas asiantuntija :p

Nämä keskustelut eivät juuri koska Kouvoja joten @Ylläpito tekee varmaan tarvittavat siirtotoimet.

Siitä että seuran johtohenkilöt ovat näin julkisuudessa kertoneet, seura teki mestaruusvuotena kuusinumeroisen summan velkaa.
Linkaa tähän tämä julkinen lähde... kiitos <3

Mielenkiinnosta muistelen kanssasi aihetta... tehtiinkö tappiota 100k laina rahalla... vai millä se kuitattiin tai miten se meni...

No enivei... sulla on kieltämättä melkoiset antipatiat Saloa ja Vilpasta kohtaan. Mistä lie ne sitten kumpuaa, tiedä häntä.... kerro ihmeessä tietämättömälle, pitääkö palstallakin pohditut huhut syystä paikkansa :D <3

Tän talouspuolen piikittelyn ymmärtäisin paremmin, mikäli Kouvolassa olis asiat edes jollain tasolla paremalla kantimella kuin Salossa.

Mut hei. Tsemppiä sinne sinulle ja kannattamallesi joukkoeelle. Koitahan jaksaa siellä asustellessa <3

Linkaa tähän tämä julkinen lähde... kiitos <3

Mielenkiinnosta muistelen kanssasi aihetta... tehtiinkö tappiota 100k laina rahalla... vai millä se kuitattiin tai miten se meni...

No enivei... sulla on kieltämättä melkoiset antipatiat Saloa ja Vilpasta kohtaan. Mistä lie ne sitten kumpuaa, tiedä häntä.... kerro ihmeessä tietämättömälle, pitääkö palstallakin pohditut huhut syystä paikkansa :D <3

Tän talouspuolen piikittelyn ymmärtäisin paremmin, mikäli Kouvolassa olis asiat edes jollain tasolla paremalla kantimella kuin Salossa.

Mut hei. Tsemppiä sinne sinulle ja kannattamallesi joukkoeelle. Koitahan jaksaa siellä asustellessa <3
Luulen että sinun ongelma ei ole se mitä sanoo vaan kuka sanoo, tästä johtuen en voi auttaa sinua. Saat paremman velkamuistelukumppanin Meriniityn Valosta, hieno nimimerkki muuten.

Viime kauden piti olla talouden eheyttämisen viimeinen vuosi, koronamestaruuden velat pois ja uutta nousua tekemään. Kausi meni huonosti kentällä ja taloudessakaan ei päästy tavoitteeseen. Grandison oli varmaan pakko hankkia muttei se edesauttanut taloutta eikä kapteenin pelejä, perseelleen meni siis ja vahvasti sekin. Nyt mennään edelleen niukkuuden linjalla, sen nyt vaan näkee joukkueen rakennuksesta, pelimerkkejä ei ole.

Toivotaan että talous on kunnossa ja velat kuitattu ensi kauden jälkeen. Sitten uusi valmennus ja enemmän pelimerkkejä rosteriin. Nyt tämä pitää kaikkien hyväksyä ja olla mukana talkoissa, aina ei saa rommirusinaa kahdella pallolla, joskus pitää vaan imeskellä pirkka-mehujäätä, tiedostaen että tämä muuttuu paremmaksi vain yhdessä ja jatkamalla kannattamista ja peleissä käymistä. Seura tarvitsee tällä hetkellä kipeästi meitä kaikkia, jos hintana on jatkuva valitus, olkoon niin, sitten joskus tulee taas varmaan riemuakin.
En ole varma mitä mieltä hän on sinun vaihtoehtoisista faktoista kun luulin Salon koronavelan olevan ihan yleistietoa. Mutta älä vaivu synkkyyteen, kyllä ne velat tämän kauden jälkeen on jo kuitattu. Silloin ei tarvitse kolistella juhannuksen tienoilla jenkkien alennuslaaria.

Luulen että sinun ongelma ei ole se mitä sanoo vaan kuka sanoo, tästä johtuen en voi auttaa sinua. Saat paremman velkamuistelukumppanin Meriniityn Valosta, hieno nimimerkki muuten.

En ole varma mitä mieltä hän on sinun vaihtoehtoisista faktoista kun luulin Salon koronavelan olevan ihan yleistietoa. Mutta älä vaivu synkkyyteen, kyllä ne velat tämän kauden jälkeen on jo kuitattu. Silloin ei tarvitse kolistella juhannuksen tienoilla jenkkien alennuslaaria.
Ei tuossa kyllä mitään faktaa ole mistään summista, enkä usko että ne on mitään julkista tietoa muutenkaan.
Itsellä ei ole mitään hajua onko velkaa otettu ja jos on niin kuinka paljon. Sen tiedän että budjetti on pienentynyt yleisen taantuman takia, kun tukijoilla ei paukkuja panostaa niin paljoa.

Ei tuo siltikään mitään haavebudjetin tekemistä ole vaan sen tiedon mukaan mitä itse olen kuullut niin talouden ehdoilla täällä oltaan menty ja menestytty ihan siihen nähden ihan kohtuullisesti. Ainahan täällä on jenkkejä tullut juhannuksen tiennoilla. Oli budjetti sitten minkälainen tahansa.

Hei mussukka... sinä se aloit rääpimään päätäsi mun kirjoituksille näkökulmana "Salolaisten paskuus kaikessa" Joten sulla se ongelma on.

Ja sitäpaitsi. Oli toi "velka" Salossa mikä tahansa. Tai oli olematta, niin silti homma pyörii... Salossako ei saa tehdä miinus tulosta, muualla saa?
Mites yritysmaailmassa sit sun mielestä? Yritys tekee yhden vuoden turskaa? Saako tai voiko yritys(tai vaikka urheiluseura) kuitata ne miten? Kassakin voi hei kestää miinus tuloksen. Jopa useamman vuoden peräkkäin. Loputtomasti ei tietenkään.

Sulle tuntuu olevan ihan helvetilliset antipatiat nimenomaan Saloa ja Vilpasta kohtaan. Avaa nyt mussukka syitä? Ni ehkä me ymmärtäisimme sinua paremmin tässä Vilpas ja Salo nälvimisessä.
Tai sit pidä pääsi kiinni, sivuuta mun kirjoitukset ja koita jaksaa. <3

Sulle tuntuu olevan ihan helvetilliset antipatiat nimenomaan Saloa ja Vilpasta kohtaan. Avaa nyt mussukka syitä? Ni ehkä me ymmärtäisimme sinua paremmin tässä Vilpas ja Salo nälvimisessä.
Tai sit pidä pääsi kiinni, sivuuta mun kirjoitukset ja koita jaksaa. <3

Muistaakseni Rahankeruumiehen kiima Vilpasta vastaan alkoi vuoden 2016 puolivälieräsarjasta Kouvot-Vilpas.. Tämä jo lähes 10 vuotta kestänyt kauna alkoi siitä, kun Vilppaan fanit hyppivät Kouvolan teleskooppikatsomossa.

michael-jordan-laughing.gif

Sulle tuntuu olevan ihan helvetilliset antipatiat nimenomaan Saloa ja Vilpasta kohtaan.
Antipatioita taitaa olla vain sinulla minua kohtaan.

Jos minun kirjoitus koskee jotenkin Saloa niin sinä revit heti pelihousut, keskityt enemmänkin nimimerkin arvosteluun ja olkiukkojen rakenteluun.

Odotan innolla sitä kertaa kun pysyt aiheessa.

Viimeksi muokattu:
Granlund on kapteeni. Tämä vaihdos on tehty vaivihkaa.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Toisessa ketjussa kinastelukaksikolle annettu varoitukset ja myös tämän ketjun anti huomioitu niissä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.