Koripallo.com

Kouvot 2025-2026

Kovin negatiivisia tuntuu ihmiset olevan Kouvolassa näin kauden alkaessa. Pitkä vuosi tulee, jos pää painuu pensaaseen jo ennen ensimmäistäkään harjoituspeliä saatika sitten runkosarjapeliä. Jaksamista kaikille! Toivotaan, että kyseiset henkilöt jäävät suremaan kotiin kauden alkaessa ja me saamme nauttia nuorten pelaajien esiinmarssista manskarilla.

Kovin negatiivisia tuntuu ihmiset olevan Kouvolassa näin kauden alkaessa. Pitkä vuosi tulee, jos pää painuu pensaaseen jo ennen ensimmäistäkään harjoituspeliä saatika sitten runkosarjapeliä. Jaksamista kaikille! Toivotaan, että kyseiset henkilöt jäävät suremaan kotiin kauden alkaessa ja me saamme nauttia nuorten pelaajien esiinmarssista manskarilla.
Saanen kysyä, että miksi minua kehotetaan jäämään pois välittämäni seuran otteluista, kun yritän tuoda esille päässäni pyöriviä huolia sen tulevaisuuteen liittyen???

Olento puhuu paljon mutta asiaa. Allekirjoitan kaikki nämä hänen nostamassa asiat, joista olen myös itse ollut huolestunut jo usean vuoden. Seura selvästi pyrkii vain selviytymään monitoimiareenan aukeamiseen asti, jolloin kaikki olisi taas niin " kuin silloin ennen", mutta kun se ei ihan niin mene.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin