Koripallo.com

Kouvot - Topo ke 8.2.

Vs: Kouvot - Topo ke 8.2.

J&J sanoi:
Oikeasti Pekka on entinen huippu-urheilja ja herrasmies.

Ihan sama mikä on miehiään, mutta helkutin ärsyttävää jokaisessa kotimatsissa kuunnella sitä naukumista. Toinen yhtä ärsyttävä ilmiö tällä kaudella on Loimaalla rumpupattereiden takana oleva Komppi-Mikko. Sekin on jo TV:stä ihan riittävän rasittavaa kuunneltavaa.

Hyvä matsi tänään Rintalalta...muuta positiivista ei oikein jäänyt mieleen. Jordan oli yritteliäs ja ihan ok peli. Samoin Atelta kelpo matsi. Löytyihän sitä positiivista kun vähän kaiveli.

EDIT: Palattakoon vielä sen verran, että taidanpa joutua pyörtämään alkukauden ajatusmaailmaani ja puheitani (tässä tapauksessa toki teen sen mielelläni)...nimittäin Perttu ja Rintala ovat pelaamassa kokonaisuutena ihan hyvää kautta.

Katsojia: 929 ;D ;D ;D

Ehkä räikein ylöspäin hinaus miesmuistiin.....

No on tää nyt Jumal... jos yksi mies huutaa muka koko matsin pilalle :) Ei se kuitenkaan mitään ilkeyksiä päästele.... suodaan hänelle tämä hupi.

Timi sanoi:
Katsojia: 929 ;D ;D ;D

Ehkä räikein ylöspäin hinaus miesmuistiin.....

Nettisivuillaan Kouvolan kaupunki mainostaa että Mansikka-ahon halliin mahtuu 776 + 300 irtoistuimille.

Kyöstilä painii kohta samassa sarjassa Hakasen kanssa...

Ei tosta nyt muuta, kun että on tuo Hirvonen todellinen lupaus... Toivottavasti kasvais vielä vähän pituuttakin, mutta vaikkei kasvaisikaan, niin mahdollisuudet on pitkälle.

Kiitos tumppi-Hirvosen peluuttamisesta - teko on varmasti parempi kuin jopa pankkiin laittas (,kun korot on alhasii) - sitä vaadittua "maajoukkuetasoa" juuri hän oikeesti onkin ! Toivottavasti peliaika ei nyt lopu, kun Taylori tulee peliä rakentamaan. Kotipeleissä ainakin potentiaali-tumppi reilulla peliajalla aina kehiin niin saadaan eloa/iloa katsomoon ! P.S. Taulasalon kommentit on usein ihan asiallisia ja huumorilla höystettyjä - ne kuuluu manskarin imagoon ja lipun hintaan - toki ne vähän häiritsee Urhon mikkiin huudettuna!

Taulasaloa ei pitäisi päästää Kouvojen vaihtopenkin ylle huutamaan eikä mieluiten koko halliin. Taulasalo huutelee nykyisin myös kotijoukkeen vapaaheittojen aikana. Tyhjänpäiväistä suun aukomista...

Kaikkien jotka saavat jotain ääntä aikaan ottelun aikana, tulo halliin pitäisi estää. ???

J&J sanoi:
Kaikkien jotka saavat jotain ääntä aikaan ottelun aikana, tulo halliin pitäisi estää. ???

Joo, just siitä tässä puhuttiin. Sä ymmärsit aivan täydellisesti jutun pointin, hyvä!

Totta kai ääntä ja kannustusta pitää olla. Itse toivoisin koko liigan koriskatsomoihin sellaista positiivista kannustamista ja meininkiä tyyliin Loimaa (tosin siitä rumpalistakin voidaan olla montaa eri mieltä) ja Kauhajoki. Henkilökohtaisesti pidän Taulasalon tyhjänpäiväistä huutelua rasittavana enkä millään tavalla kannustavana. Asun itse Kouvolassa (muualta tänne muuttanut) ja kun olen ollut ulkopaikkakuntalaisten kanssa katsomassa Kouvojen ottelua, niin en ole kuullut vielä yhtään positiivista kommentia heiltä Taulasalon "kannustamisesta." Mutta ehkä musta ei tulekaan koskaan täysiveristä Kouvolalaista, kun en ymmärrä tämän pesäpallotähden vuosimallia 1 ja 2 "kannustamista." Mielestäni se on edelleen tyhjänpäiväistä mölinää...

Olisi hyvä alku, jos tämä menneiden aikojen pesistähti Taulasalo pitäisi suunsa kiinni edes kotijoukkueen vapaaheittojen aikana.

-kolmoisuhka- sanoi:
Asun itse Kouvolassa (muualta tänne muuttanut) ja kun olen ollut ulkopaikkakuntalaisten kanssa katsomassa Kouvojen ottelua, niin en ole kuullut vielä yhtään positiivista kommentia heiltä Taulasalon "kannustamisesta." Mutta ehkä musta ei tulekaan koskaan täysiveristä Kouvolalaista, kun en ymmärrä tämän pesäpallotähden vuosimallia 1 ja 2 "kannustamista." Mielestäni se on edelleen tyhjänpäiväistä mölinää...

Olen itsekin ollut Kouvolassa tässä samassa poikapuolen asemassa vuodesta -98. Ja erittäin kypsynyt tähän kyseisen huru-ukon naukumiseen. Muutamassa ekassa käymässäni matsissa Taulasalon jutut saattoivat jopa vähän hymyilyttää, mutta nyt monen vuoden taakkana ne on alkanut ihan oikeasti v******maan.

Telkkarista kuunneltuna tuo huutelu aiheuttaa ainoastaan myötähäpeää ja ärsytystä. Eiväthän ne huudot ole edes hyviä ja näytti sääntötuntemuskin olleen ohkaista. En minäkään rahtaa peleihin poikani leikkikissaa, josta lähtee samanlainen naukuna kuin tältä huru-ukolta. Toki naukunan sisältö olisi samantasoista.

Kirjosieppo sanoi:
Telkkarista kuunneltuna tuo huutelu aiheuttaa ainoastaan myötähäpeää ja ärsytystä. Eiväthän ne huudot ole edes hyviä ja näytti sääntötuntemuskin olleen ohkaista. En minäkään rahtaa peleihin poikani leikkikissaa, josta lähtee samanlainen naukuna kuin tältä huru-ukolta. Toki naukunan sisältö olisi samantasoista.

Mun mielestä tätä keskustelua ei tarvitse liika pitkälle viedä jossain netissä. Oman mielipiteeni olen aiemmin sanonut, eli ihan hyvä et jaksaa kannustaa/huutaa ja urheilutaustaa suomenmestariltakin löytyy. Ei huutele edes mitään törkeyksiä.

Eli, jos ärsyttää noin paljon, niin miksi ette mene sanomaan sitä suoraan hänelle. Tai kannustamaan kovempaa paikan päälle tms. Täällä keskustelupalstoilla selän takana haukkuminen on turhaa.

Pelurin kanssa samoilla linjoilla. Toisekseen muistuttaisin ihan yleisellä tasolla, että puhutte täällä suoraan nimellä täysin tunnistettavasta ihmisestä, ni sillon tietty kannattaa itse miettiä millä nimityksillä miestä kuvailee, vaikka tämä kyseinen mies ei tämmösestä hernettä nokkaan vetäisikään tai näinköhän näitä surullisia valituksia ikinä käy edes lukemassa.

Kun on Kouvolan urheilun elevä legenda niin puolestani saa huudella ihan miten lystää ;D
Törkeyksiä hän ei huutele.

Ihmispallo sanoi:
Olen itsekin ollut Kouvolassa tässä samassa poikapuolen asemassa vuodesta -98. Ja erittäin kypsynyt tähän kyseisen huru-ukon naukumiseen. Muutamassa ekassa käymässäni matsissa Taulasalon jutut saattoivat jopa vähän hymyilyttää, mutta nyt monen vuoden taakkana ne on alkanut ihan oikeasti v******maan.

Perkelen pelle. Älä itke.
Pekkaa olen kuunnellut jo -60 luvun lopulta alkaen pesisstadionilla, kun voittivat muutaman pesismestaruuden, Pekan ollessa yksi pääarkkitehdeista.
Itseäni ei koskaan ole häirinnyt.

Jos yhden miehen ääni kuuluu koko ajan noin selvästi, niin kyllä vika on silloin näissä yhdeksässäsadassa muussa. Käsiä yhteen ja meteliä halliin!! Onhan se vähän koomista, kun ainoa ääneen kannattaja yritetään hiljentää.

Eihän ne huudot juuri poikennut siitä mitä ne on joka hallissa: askeleet / 3 sekunttia / virhe / heitä + juntti huutelua vastustajan profiilipelaajille

Mutta kyllä se oikeasti alkoi melkolailla vituttamaan kun kys. henkilön huudot kuuluu televisiosta samalla voluumilla kuin selostajan puhe, ihan kuin olisi kommenttaattorina lähetyksessä (ihan kommenttaattori tasoa kommentointi ei kuitenkaan ole).

En tiedä sitten istuiko se jossain flinkin olan takana vai mitä.

Ja tosiaan kun ne muut 299 (max) katsojaa oli niin hiljaa niin väkisinkin huudot kuuluu läpi.

Jatkakoon huutelua, mutta seuraavassa tv-pelissä mikin vois rahdata vähän kauemmas tästä äänilähteestä.

Pesre sanoi:
Eihän ne huudot juuri poikennut siitä mitä ne on joka hallissa: askeleet / 3 sekunttia / virhe / heitä + juntti huutelua vastustajan profiilipelaajille

Mutta kyllä se oikeasti alkoi melkolailla vituttamaan kun kys. henkilön huudot kuuluu televisiosta samalla voluumilla kuin selostajan puhe, ihan kuin olisi kommenttaattorina lähetyksessä (ihan kommenttaattori tasoa kommentointi ei kuitenkaan ole).

En tiedä sitten istuiko se jossain flinkin olan takana vai mitä.

Ja tosiaan kun ne muut 299 (max) katsojaa oli niin hiljaa niin väkisinkin huudot kuuluu läpi.

Jatkakoon huutelua, mutta seuraavassa tv-pelissä mikin vois rahdata vähän kauemmas tästä äänilähteestä.

Juuri näin. Joka salista löytyy näitä huutelijoita, eikä siinä nyt varsinaisesti mitään järisyttävän pahaa ole. Kun kerran pääsylipun maksaa (tai saa vapaalipun ansioistaan), on ihan vapaa oikeus päästää höyryjä ilmoille.

Nyt se vaan sattui olemaan niin lähellä Urhon mikkiä ei alkoi hieman ärsyttää tv-lähetyksessä.

Jos yleisö olisi pitänyt meteliä tai jos mikki olisi ollut kauempana tästä yhdestä, mitään erikoista ei olisi jäänyt mieleen. Huomaus siis yleisölle ja Urhon äänimiehille, fani jatkakoon huutojaan.

Jos olen oikein ymmärtänyt, mistä Urhon kommentaattori selostaa, niin huutelija on suoraa hänen yläpuolellaan, joten varmasti kuuluu. Silti itteäni se ei oikein edes telkkarista häirinnyt ja samalla volyymilla kuuluminen on liioittelua.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.