Koripallo.com

Kouvot - Topo ke 8.2.

Vs: Kouvot - Topo ke 8.2.

On tullut katseltua näitä Kouvojen pelejä vuodesta 1993. Joskus kyseinen kommentoija on ollut estynyt saapumaan katsomoon. Silloin on tuntunut oudolta, kun katsomo on hiirenhiljaa. Mua ei ainakaan häiritse huutajat yhtään, kunhan huudot ovat vain asiallisia. Enemmän olen tänä päivänä huolestunut Kouvojen pelitasosta, mutta siihen on varmasti tulossa parannus.

Airball sanoi:
Perkelen pelle. Älä itke.
Pekkaa olen kuunnellut jo -60 luvun lopulta alkaen pesisstadionilla, kun voittivat muutaman pesismestaruuden, Pekan ollessa yksi pääarkkitehdeista.
Itseäni ei koskaan ole häirinnyt.

Ei tässä mitään itketä vaan kerrotaan oma mielipide. Kyllä sitä saa huutaa matsissa ihan niin paljon kun haluaa, mutta kai siitä naukumisesta saa olla pitämättäkin...ihan samasta syystä. Pääsyliput on kuitenkin ilmeisesti molemmat maksettu.

Kannattaisi pallinkin elää välillä nykypäivässä ja jättää 60-luvun asiat jo hyvien muistojen syövereihin...mihin ne oikeasti kuuluvatkin. Elämää on ollut kyseisen vuosikymmenen jälkeenkin...kuulemma.

Ei varmaan itseänikään kyseisen huutelijan (huom raappa; tämä kaipaamasi anonyymi ilmaus) naukumiset niin häiritsisi, jos viitsisi vaihtaa levyä kerran kymmenessä vuodessa. Mutta kun joka matsissa tulee nää samat fraasit. Kyllähän ne stand up koomikotkin aika ajoin uudistaa ohjelmaansa.

Ystävällisin terveisin: Itkuinen Perkeleen Pelle

Jaahas. Taulapää onkin ilmapalli. Eihän se oma huutelu itseä häiritse.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.