Koripallo.com

Kouvot - Topo välierät

Vs: Kouvot - Topo välierät

Obien virhe taisi tulla heiton jälkeen, jolloin Kanervolle hyvinkin kuuluu vaparit. Älkää vielä lähettäkö Kouvoja pronssipeliin, ToPon runihan saatiin pysähtymään ja ero on nyt enää 5p.

Ja niin Kouvot ottaa johdon takaisin ajassa 7:15. Shiloh kuumana.

Kouvot johtaa 73:68! Niin kaunista, niin kaunista! Hyvä Kouvot!

Kaksi minuuttia aikaa ja Kouvot kolme paunaa edessä. Ai että mikä loppu tulossa.

Kouvot pinnan edellä, Moyelle hyökkäysvirhe ja ToPolle aikalisä, 36 sekkaa aikaa..

Pekka Routalempeä lainaten: "On se jännä"

Mitä hittoa seillä oikein tapahtui? ??? Eikö Topo saanut heittoa aikaan viimeisen hyökkäyksen aikana???

Onnittelut täältäkin koko joukkueelle ja faneille. Hieno peli. Pistäkäähän ToPo tiukoille viimisissäkin peleissä.

Loistavaa Kouvot! Melkoinen trilleri. Sydän meinasi vissiin pysähtyä useampaan otteeseen tuossa loppuhetkillä. :)

Zone sanoi:
Mitä hittoa seillä oikein tapahtui? ??? Eikö Topo saanut heittoa aikaan viimeisen hyökkäyksen aikana???

Periaatteessa ei. Möttölä pelasi itsensä umpikujaan ja menetti pallon; siitä se päätyi hetken pompittuaan Pearsonille joka nosti korin summerin selkeästi soitua.

Sarjan suurimmaksi kysymykseksi alkaakin nousta: mikä vaivaa Möttölää. Yli puolitoista umpisurkeaa peliä putkeen. Jos Hanno olisi upottanut edes 40 prosenttia heitoistaan (ja boksannut aina välillä jonkun ulos), Topo olisi luultavimmin vienyt pelin. Siinä tapauksessa että Möttölä ei paranna, Topolla tulee tosi tiukat paikat.

Ei ole nimittäin oikein hyvä merkki että joukkueen johtohahmon ja kovimmissa sopissa keitetyn pelaajan saadessa pallon viimeisessä hyökkäyksessä kannattajajoukosta kuuluu useita "Älä nyt sille sitä anna" -huutoja...

Rollins 2.0 sanoi:
Sarjan suurimmaksi kysymykseksi alkaakin nousta: mikä vaivaa Möttölää. Yli puolitoista umpisurkeaa peliä putkeen. Jos Hanno olisi upottanut edes 40 prosenttia heitoistaan (ja boksannut aina välillä jonkun ulos), Topo olisi luultavimmin vienyt pelin. Siinä tapauksessa että Möttölä ei paranna, Topolla tulee tosi tiukat paikat.

Tämä ei tietenkään koko kysymykseen vastaa, mutta antaapa ainakin jonkinmoista osviittaa. Katkelma Kamiselta toisen välieräottelun pressistä:

"Hanno oli koko Korihait-ottelusarjan flunssassa ja noin isolla ja pikkuisen vanhemmalla kaverilla palautuminen ei ole ihan samanlaista kuin vielä joskus nuorempana."

Rollins 2.0 sanoi:
Periaatteessa ei. Möttölä pelasi itsensä umpikujaan ja menetti pallon; siitä se päätyi hetken pompittuaan Pearsonille joka nosti korin summerin selkeästi soitua.

Itse olin aivan varma, että Trotter ottaa tuon Topon viimeisen ratkaisun. Hän oli kuitenkin nostanut joukkueen kolmannella jaksolla melkein yksin takaisin taistoon mukaan. Melkoisen loistava viimeisen possessionin puolustus tuo Kouvoilta kaikesta päätellen oli.

Pääsi muuten spontaani naurunhörähdys, kun Urheiluruudun 30 sekunnin korisväläyksen jälkeen eetteriin iskeytyi juttu otsikolla: "Ampumahiihtoliitossa KUOHUU."

Sophistifunk sanoi:
Tämä ei tietenkään koko kysymykseen vastaa, mutta antaapa ainakin jonkinmoista osviittaa. Katkelma Kamiselta toisen välieräottelun pressistä:

"Hanno oli koko Korihait-ottelusarjan flunssassa ja noin isolla ja pikkuisen vanhemmalla kaverilla palautuminen ei ole ihan samanlaista kuin vielä joskus nuorempana."

Joo, olin itsekin kyseisen lainauksen nähnyt. Tuntuu tosin aika erikoiselta että itse flunssan aikana tauti ei tuntunut haittaavan mutta nyt kylläkin. Samaten tuntuu hieman oudolta että tuon tason pelimiehellä jo parin viikon takainen flunssa vaivaisi näin paljon. Voihan toki olla jälkitauti tai vastaava vaivaa enemmän kuin myönnetäänkään. Eihän Möttölä ihan odotetulle ja toivotulle tasolle ole tosin loukkaantumisten jäljiltä päässyt oikein missään vaiheessa -- Paria kolmea peliä lukuunottamatta.

Rollins 2.0 sanoi:
Joo, olin itsekin kyseisen lainauksen nähnyt. Tuntuu tosin aika erikoiselta että itse flunssan aikana tauti ei tuntunut haittaavan mutta nyt kylläkin.

Vaivasi se, usko pois. Näkyi katsomoon asti. Silti olen ihan samaa mieltä siitä kanssasi, että ei lenssuilla tappioita selitellä.

Urhotv:n sivuilta löytyy muuten ottelukooste, missä myös toi viimeinen hyökkäys näkyy kokonaisuudessaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.