Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pere sanoi:Seuraavat pelit näyttävät pelaako basketti ens vuonna liigassa vai ei. Joukkueenjohto ei tehnyt valmentajan vaihdosta vaikka siihen olis ollu paljon perusteita. Koutsi treenauttaa nyt nuorta Nymania.. Kaverille on tarjolla isoa roolia nyt seuraavan kahden kuukauden ajaksi. Jos vain Barrett ja Giles pysyvät terveenä rosterissa on pelejä vielä riittävästi jäljellä. Trendi on nouseva mutta riittääkö loppukiri, jos pleijareihin päästään ollaan mitaleilla. Joukkueelle ny kovasti tsemppiä, kyl se siitä. Perinteet velvoittaa - kevään sankaritarina on vielä täysin kirjoittamatta.
Missä näin on päätetty?clikc sanoi:Päätökset on tehty muutettaviksi, mutta korisliigaa on päätetty pelata kaudella 2016-2017 12 jengin voimin kolminkertaisen sarjana. Jos ketään ei tiputeta divariin ja kaikki nykyiset täyttävät vielä ensisyksynäkin lisenssin taloudelliset edellytykset, pitäisi siis löytää 1DA:sta vähintään 2 nostettavaa jengiä. Korihait ilmeisen mielellään ovat tulossa, mutta löytyykö muita, joilla korisliigaan oikesti edellytyksiä? Ainakaan kahta? Uskon, että KTP:n ensivuoden korisliigassa pelaaminen on kiinni lähinnä budjetin tasapainottamisesta yleisökadon keskellä ilman pleijari lipputuloja. Se onkin sitten taas oma jännyytensä, kuka ja mihin valittaa, kun KTP/Kobrien tippumattomuudesta ilmoitetaan alkukesästä.
MOBvilko sanoi:Missä näin on päätetty?
old news..clikc sanoi:Kun sarjajärjestelmiä viimeksi rukattiin, vahvistettiin sarjajärjestelmä vuodelle 2018 saakka. Tähän ei tulevien kausien osalta käsittääkseni ole uutisoitu muutosta, vaikka tämänkauden osalta mentiinkin takaisin nelinkertaiseen sarjaan joukkuemäärän tippuessa.
Oon nyt joka topikissa tosi kaukana aiheesta, mutta onko tähän liittyen uudempaa tietoa jossain julkisena?MOBvilko sanoi:old news..
epäilen ettei ole, mutta itse olen siinä käsityksessä, että mennään kuten tänä vuonna kunnes sitten käsitykseni muuttuu....clikc sanoi:Oon nyt joka topikissa tosi kaukana aiheesta, mutta onko tähän liittyen uudempaa tietoa jossain julkisena?
Niin tämä on juuri sellaista tosiasioiden poissulkemista ja silmien ummistamista tosiasioille. Minäkin olen KTP fani, aina ollut tulen aina olemaan, sekä jalkapallon että koripallon puolella. Objektiivisesti ajateltuna KTP voittanee noista peleistä maksimissaan 4.pere sanoi:Hei herätys nyt?! 17 (seitsemäntoista peliä) vielä jäljellä eli 34 pistettä jaossa..
JeiJei69 sanoi:Mistä moiset prosentit johtuu. KTP heittää lähes poikkeuksetta huonoista paikoista, ajoista, käsiä vastaan jne. Vastustaja nostelee korin alta tai heittää vapaasti heittoja niin kyllähän siitä pakosti isommat % on. Heitätkö 30% heiton vai 99% heiton on aika eri asia. Giles on isoksi mieheksi tosi hyvä kyllä heittämäänkin mistä hänelle iso plussa. Herrera sen sijaan voisi ottaa n. miljoona heittoharjoitusta.
AirJordan sanoi:Kauheaa katseltavaa taas Katajaa vastaan KTP:n peli! Todennäköisesti pelaisi paremmin ilman valmentajaa koska nyky systeemissä ei ainakaan järkeä ole. Yksittäisistä pelaajista ei kyllä Poundsin paikka kentällä ole , mies on aivan hukassa. Herreralle ei ilmeisesti löydy lippua kotiin kun vielä tuolla häärää ja Lehtoranta näyttää niin maansa myynneltä ja luovuttaneelta jo ennen peliä ettei mitään järkeä.