Koripallo.com

KTP 2024-2025

Pahimmassa tapauksessa Brownin kausi jäi yhteen peliin. Sentteri pelaa väärässä sarjassa. Mitäs nyt sitten tehdään? Sinnitellään loppukausi näillä pelaajilla ja yritetään pysyä sarjassa? Mitenkään en usko että kirstussa olisi mitään jäljellä.

Kyllä Darko löytää. Aiemmat hankinnat silkkaa timanttia. Lufile, Tate, Eady, Mäkynen, Rautiainen ja Heiskanen.

Seuran raportissa hyvää kamaa taas. Kuka tätä laivaa ohjaa?
- Ensimmäisellä puoliajalla pelasimme hyvin, mutta toinen puoliaika oli erilainen tarina.

- Olimme laiskoja. KTP:n päävalmentaja Darko Mihajlovic sanoi.

- Sama juoni toistuu uudelleen ja uudelleen, pettynyt Mihajlovic tuhahti.

On tämä Kotkalaisten hitaus kyllä huvittavaa.. Ei mennyt kuin puolikautta, että valtaosa ymmärsi kuinka päin helv**tiä tämä rosteri on kasattu ihan valmennuksesta alkaen... Nyt sitten kaikki ruikuttaa surkeutta!
Itsellehän tämä viimeistään valkeni pre seasonilla, niin kuin olen useasti todennut.. Kun ei peliäkään onnistuttu voittamaan ja Divari joukkueetkin veteli pitkin korvia..

Toisaalta ei kait sillä väliä ole milloin porukat täällä sen ymmärtävät.. Koska seurajohdolla ei ole tapana reagoida ennen kuin putoaminen on realismia..

Onko lufile jopa kautta aikojen huonoin ulkomaalaisvahvistus? Ei nyt äkkiseltään hirveästi huonompia tule mieleen.

Ei pidä paikkaansa. Ennen kun jalka turpoo kunnolla niin voi ihan hyvin kävellä, jopa juosta/hyppiä.

Nimim. Eturistiside mennyt ja leikattu
Okei, muistelin vaan että olin nähnyt kun joku pelaaja talutettiin kahdella avustajalla kainaloista tukien kentältä ja sitten oli myöhemmin tuli ilmoitus, että eturistiside meni. Mutta kai noissakin jotain nyansseja on miten menee ja meneekö samalla myös muuta.

Okei, muistelin vaan että olin nähnyt kun joku pelaaja talutettiin kahdella avustajalla kainaloista tukien kentältä ja sitten oli myöhemmin tuli ilmoitus, että eturistiside meni. Mutta kai noissakin jotain nyansseja on miten menee ja meneekö samalla myös muuta.
Itse olen ollut viemässä kaveria lekurille, kaveri käveli omin jaloin hieman linkuttaen. Tohtori diagnisoi puolessa minuutissa katkenneen ristisiteen ja se vahvistui myöhemmin magneettikuvissa. Vammautumistilanteessa ei mitään kontaktia, huolimaton liukastuminen päätti kauden ja 6 kk sairasloma alkoi.

Kyllä Eadystäkin oli enemmän hyötyä kuin Lufilesta, joka ei tuo mitää kentälle.
Kyllä se on vaan niin, että valmennuksesta kaikki lähtee, ja siellä teillä kusee siinä päässä. Tolla nipulla pitäs olla paljon korkeammalla.

Tässä kohtaa vaikka tois Markkasen, mikään ei muuttuisi jos sama koutsi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.