Kyllä Darko löytää. Aiemmat hankinnat silkkaa timanttia. Lufile, Tate, Eady, Mäkynen, Rautiainen ja Heiskanen.Vahvoissa huhuissa on viides jenkki. Saas nähdä onko huhuissa perää?
Kyllä Darko löytää. Aiemmat hankinnat silkkaa timanttia. Lufile, Tate, Eady, Mäkynen, Rautiainen ja Heiskanen.
- Ensimmäisellä puoliajalla pelasimme hyvin, mutta toinen puoliaika oli erilainen tarina.
- Olimme laiskoja. KTP:n päävalmentaja Darko Mihajlovic sanoi.
- Sama juoni toistuu uudelleen ja uudelleen, pettynyt Mihajlovic tuhahti.
EadyOnko lufile jopa kautta aikojen huonoin ulkomaalaisvahvistus? Ei nyt äkkiseltään hirveästi huonompia tule mieleen.
Kyllä Eadystäkin oli enemmän hyötyä kuin Lufilesta, joka ei tuo mitää kentälle.
Tuskin on, sehän kävi pokkaamassa palkinnonkin pelin jälkeen omin jaloin. Ei kyllä menisi noin jos eturistiside ois mennyt.Ennustan eturistiside poikki.
Ei pidä paikkaansa. Ennen kun jalka turpoo kunnolla niin voi ihan hyvin kävellä, jopa juosta/hyppiä.Tuskin on, sehän kävi pokkaamassa palkinnonkin pelin jälkeen omin jaloin. Ei kyllä menisi noin jos eturistiside ois mennyt.
Ei pelaa keskiviikkonaOnko mitään tietoa Brownin loukkaantumisesta? Kiinnostaisi tietää ennen keskiviikon pelilippujen ostoa.
No sitten Onnille peliaikaa tarjolla. Kannattaisi käyttää pojan kyvyt kentällä,ettei tarvii pyyhkeelä tuuletella..Ei pelaa keskiviikkona
Jos kymäriin on uskominen taitaa olla koko kausi paketissaEi pelaa keskiviikkona
Okei, muistelin vaan että olin nähnyt kun joku pelaaja talutettiin kahdella avustajalla kainaloista tukien kentältä ja sitten oli myöhemmin tuli ilmoitus, että eturistiside meni. Mutta kai noissakin jotain nyansseja on miten menee ja meneekö samalla myös muuta.Ei pidä paikkaansa. Ennen kun jalka turpoo kunnolla niin voi ihan hyvin kävellä, jopa juosta/hyppiä.
Nimim. Eturistiside mennyt ja leikattu
Itse olen ollut viemässä kaveria lekurille, kaveri käveli omin jaloin hieman linkuttaen. Tohtori diagnisoi puolessa minuutissa katkenneen ristisiteen ja se vahvistui myöhemmin magneettikuvissa. Vammautumistilanteessa ei mitään kontaktia, huolimaton liukastuminen päätti kauden ja 6 kk sairasloma alkoi.Okei, muistelin vaan että olin nähnyt kun joku pelaaja talutettiin kahdella avustajalla kainaloista tukien kentältä ja sitten oli myöhemmin tuli ilmoitus, että eturistiside meni. Mutta kai noissakin jotain nyansseja on miten menee ja meneekö samalla myös muuta.
Nyt on kyllä sitten jo huonoa tuuriakin matkassa. Tässä on kyllä oiva syy, jonka taakse piiloutua jos divari kutsuuJos kymäriin on uskominen taitaa olla koko kausi paketissa
Kyllä se on vaan niin, että valmennuksesta kaikki lähtee, ja siellä teillä kusee siinä päässä. Tolla nipulla pitäs olla paljon korkeammalla.Kyllä Eadystäkin oli enemmän hyötyä kuin Lufilesta, joka ei tuo mitää kentälle.