Toivotaan Roydellille parasta! Odotetaan mitä magneettikuvat näyttää ja toivottavasti riittää muutama peli sivussa.
Hell yeah!! @flenfitt
Is it time?
Edelleenkin, montako peliä on voitettu ilman Eadyä?
Roydell loppukausi paketissa
Ei tietenkään ole yksin syypää. Suurin syyllinen on seurajohto joka palkkasi surkean valmentajan.Luin tuon Kymen Sanomien jutun "jupinat", toimittajan näkemys KTP:n nykytilasta.
Tässä jupinat: Jenkkisentterikö syypää? Itselleni heräsi kysymys, onko jenkkisentteri yksin syypää KTP:n nykyisiin peliesityksiin? Mitä tekemistä on (jenkkisentterinkin) peluttamisella? pelitavalla/taktiikalla? Miten isoa jenkkisenttriä voisi taktisesti hyödyntää paremmin? jne..
Jutun mukaan KTP:n ensimmäinen jakso menee hyvin, mutta toinen jakso ei aina, niin hyvin.
Jutussa kirjoitetusta tutkimuksesta voisi vetää yhteenvedon, että aina kannattaa pelata loppuun asti, oli tilanne ensimmäisellä jaksolla mikä tahansa.
Luulisi tämän vanhan jutun valmentajan ja pelaajienkin tietävän.
No onhan se tietenkin kiva jännittää kauden lopussa että tiputaanko divariin. Tulee tupa olemaan täynnäEi tietenkään ole yksin syypää. Suurin syyllinen on seurajohto joka palkkasi surkean valmentajan.
Ja sen jälkeen on valmentaja, joka kasasi koko rosterin ilmeisesti pienessä sievässä..
Ja sen jälkeen visakoivuiset Kotkalaiset jotka viitsivät rahautua turpasauna toisensa jälkeen katsomaan sirkusta.. Ja tästä seura johto saa buustia olemaan tekemättä mitään.. Kassa käy vaikka häviäisivät kaikki pelit..
Ja sulkee oven.Viimeinen sammuttakoon valot.
Kymiläinen ajattelutapa. Mitä olet itse tehnyt asialle?Taas on näköjään 900 hölmöläistä raahautunut naatiskelemaan HupiKlubin otteista. Valtaosan täytyy olla Kausikorttilaisia.. Kukaan täysijärkinenhän ei olisi enää pariin kuukauteen lippua
Minua ei ole kotkan koriskerhon otteluissa näkynyt preseasonin jälkeen. Peli karhuja kannustan vieläkinKymiläinen ajattelutapa. Mitä olet itse tehnyt asialle?