Niin kuin Antto haastattelussa kertoi, ”en muista millon viimeksi oltaisi tehty yli 50p puoliaikaan mennessä”. Kertoo KTP:n puolustuksen heikkoudesta. Aivan järkyttävää paskaa.
Niin hyökkäyspäässä, Buttrick koulutti oikein kunnolla Marcoa pakissa.Surkeaa oli puolustus, nyt on viimeiset hetket tehdä jotain että sarjapaikka säilyy. Vauhdin hakeminen divarista itsessään ei ehkä olisi niin kauheaa, mutta pysyykö seura pystyssä jos pudotaan, vai odottaako konkurssi? Itse veikkaan Darkolle potkuja, Homppa jatkaa ruorissa loppukauden. Hyödyttääkö mitään? En tiedä.
Ainoa positiivinen asia tänään oli Anthonyn suoritus, 20/17/6 on aika kelpo tilastorivi.
Paitsi että olette voiton verran Kobria edellä, on tehtyjen ja päästettyjen pisteiden suhde kohdallanne yli sadan pisteen verran parempi ..En halua maalata piruja seinälle, mutta joku kotkalainen varmaan muistaa, milloin viimeksi KTP ei ole pelannut korisliigassa / koriksen sm-sarjassa? Näin toispaikkakuntalaisen muistin mukaan (seurannut korista vuodesta 1980) Kotka on ollut korkeimmalla tasolla aina.
Juu tähän asti on ehkä harjoiteltu varmaan joku 15 viikkoa...ja tässä tulos; ollaan alku pisteessä. Ei hyökkäys eikä puolustus systeemiä. Viikossa Darko voi vielä tuhota loputkin...Mutta näillä mennään, ketään ei vaihdeta (ilmoitettu jo marraskuussa?). Viikon ihmettä odotellessa....Nyt on viikko aikaa harjoitella ennen jatkosarjan alkua
Kobrien tekeminen ja ilme viime aikoina pl. Bisons-ottelu on ollut valovuoden edellä Kotkan omaa. Ilman muutoksia / vaihdoksia on aivan saletti, että Kobrat tulee jatkosarjassa KTP:ta enemmän voittoja napsimaan.Paitsi että olette voiton verran Kobria edellä, on tehtyjen ja päästettyjen pisteiden suhde kohdallanne yli sadan pisteen verran parempi ..
Divari alkaa näyttää jo todennäköiseltä. Tästä ei puutu enää kuin konkurssi.Meillä ei ole mitään syytä tehdä vaihtoja.
- Puheenjohtaja 21.11
Ei tapahtunut ihmeitä....Löysässä hirressä ollaan.... ihmeitä pitää tapahtua jos alle kymmenen pinnan tappiolla selvitään....
Kaikenlaisia ukkoja on KTP:n peräsimessä ollut mutta tällaista höpöukkoa ei vielä....anna mun kaikki kestää...ei pärjäisi edes naisten sarjassa.Päivän mvp, Darkon lehdistötilaisuus! Huikeat 71 ”Like” sanaa!
Paitsi että olette voiton verran Kobria edellä, on tehtyjen ja päästettyjen pisteiden suhde kohdallanne yli sadan pisteen verran parempi ..
Samaa olin tulossa toteamaan. Aikamoista entisten aikojen päälle kuseksimista, pitäisiköhän seura vaikka yleisölle avoimet harjoitukset jotta tavan kansalaisetkin saisivat nähdä tätä sirkusta hieman lisää. Ai niin siitäkin revittäisiin rahat pois tyhmiltä katsojiltaKymärin jutun mukaan , pihvi toteaa vaihdoksia ei ole näillä näkymin tulossa kun ei ole rahaa ja harjoiteltu ei ole koskaan näin hyvin joten valmentajaankaan ei tarvitse vaihtaa , hyvää yötä nyt olen kuullut jo ihan kaiken