Taitaa olla joku palaveri yhteistyökumppaneiden kanssa, näin olen kuullut.Mitä ylihuomenna tapahtuu?
Taitaa olla joku palaveri yhteistyökumppaneiden kanssa, näin olen kuullut.Mitä ylihuomenna tapahtuu?
Joo joo. Tällä palstalla on kirjoiteltu ihan tarpeeksi höpö höpö uutisia ettei tämäkään ole totta. Topi nähnyt unta tai keksinyt lämpimikseen....Taitaa olla joku palaveri yhteistyökumppaneiden kanssa, näin olen kuullut.
Hyvä juttu, toivottavasti rahaa löytyisi muutoksia varten, kyllähän meidän paikka on liigassa eikä missään divarissaTaitaa olla joku palaveri yhteistyökumppaneiden kanssa, näin olen kuullut.
Juu, kuulemma Autosalpaan marssitaan hattu kourassa. Toivotaan parasta.Taitaa olla joku palaveri yhteistyökumppaneiden kanssa, näin olen kuullut.
Juu, kuulemma Autosalpaan marssitaan hattu kourassa. Toivotaan parasta.
Mistä tieto? Basketin vai Kobrien sivuilta, luultavasti molempien.Jaahas viimeinen peli on kotimatsi Kobria vastaan 19.03
Löysin ihan basketin sivuiltaMistä tieto? Basketin vai Kobrien sivuilta, luultavasti molempien.
KTP:n somekanavat eivät kerro uutisia jatkosarjan aikatauluista. Yllätyitkö? Minä en.
No sisäpiirin mies. Mitäs ne sano siellä autosalvassa ?Juu, kuulemma Autosalpaan marssitaan hattu kourassa. Toivotaan parasta.
Salpa pysyy lukossa?No sisäpiirin mies. Mitäs ne sano siellä autosalvassa ?
Höh no niin tietenkin, tuskinpa säästä tai Trumpin virkaanastujaisista .Eiköhän siellä salvassa rahasta puhuttu. Viides jenkkihän on ollut hakusessa, ainakin huhuissa.
Hyvin ohkaiseksi ja pintapuoliseksi jäi pohdinta. Väärät pelaajat, väärä valmentaja. Mitä tuosta hötöstä kukaan saa irti?Kymärissä oli ihan hyvää kritiikkiä ja video pohdintaa KTP:n tilanteesta! Juurikin näin! Toivottavasti vaan maininta, ettei ketään vahvistusta enää olisi tulossa ei pitäisi paikkansa, sillä muuten ollaan kusessa!
Ainakin yksi viime kaudella liigassa pelannut ulkomaalaisvahvistus oli tarjonnut itseään hiljattain Kotkaan, muttei joko ollut kassassa killinkejä tai sitten halua palkata kaveria ja meni sitten muualle.Toivottavasti vaan maininta, ettei ketään vahvistusta enää olisi tulossa ei pitäisi paikkansa, sillä muuten ollaan kusessa!
Ja herran nimi on mikä?Ainakin yksi viime kaudella liigassa pelannut ulkomaalaisvahvistus oli tarjonnut itseään hiljattain Kotkaan, muttei joko ollut kassassa killinkejä tai sitten halua palkata kaveria ja meni sitten muualle.
Selässä sama nimi kuin KTP:ssä jo tällä hetkellä pelaavan.Ja herran nimi on mikä?
Jos Elijah Lufilea meinaat, niin voi herranjestas. Otetaan ens kaudeksi koko kvartetti niitä Lufileja kun niistähän 4 veljestä vissiin kaikki pelaa koripalloaSelässä sama nimi kuin KTP:ssä jo tällä hetkellä pelaavan.