Vs: ktp-kouvot
Apua, kertokaa äkkiä, mikä ohjelma mun pitää ladata. Olen nimittäin vieraan koneen ääressä.
Apua, kertokaa äkkiä, mikä ohjelma mun pitää ladata. Olen nimittäin vieraan koneen ääressä.
sipulisoppa sanoi:Apua, kertokaa äkkiä, mikä ohjelma mun pitää ladata. Olen nimittäin vieraan koneen ääressä.
Ja oikeasti yllättäen Vinson ei ole.Joopa joo sanoi:Yllättäen, DW aloituksessa.....
Joo sen latasin, ei kuitenkaan pelitä.Joopa joo sanoi:Ilmeisesti Adobe Flash Player, jos oikein ymmärsin.
Yllättäen, DW aloituksessa.....
sipulisoppa sanoi:Joo sen latasin, ei kuitenkaan pelitä.
Pitäiskö olla jotain muuta?
Kiitos neuvoista, mutta saisko vielä lisää.Joopa joo sanoi:Hmm, en osaa sanoa. Mitäs tuo herjaa vai herjaako mitään?
Tuoltako latasit http://www.macromedia.com/software/flash/about/
Tuolla sivulla pitäisi kai näkyä ladatun version numero tms. jos sait ladattua oikein.
Tilanne 21-26 1. jakson jälkeen.
sipulisoppa sanoi:Kiitos neuvoista, mutta saisko vielä lisää.
Latasin yllä olevan, mutta ei vieläkään toimi.
D. Petties Fan sanoi:Ja Henri Hilke voidaan palkita kauden surkeimpana tuomarina. Meriitit riittää jo nyt.
Oisit nähny pelin... toivottavasti tuli äijälle sentää riittävä summa vedoista. Ratkaisi ottelun vihellyksillään! Eikä ole mitään katkeraa puhetta.hawk sanoi:Mahtava analyysi ottelusta ;D Ota nyt rauhallisesti, kyllä näitä pelejä riittää! Monta Henrin peliä olet muuten nähnyt tällä kaudella, kun jo lokakuun lopussa pystyt nimeämään... ???
hawk sanoi:Mahtava analyysi ottelusta ;D Ota nyt rauhallisesti, kyllä näitä pelejä riittää! Monta Henrin peliä olet muuten nähnyt tällä kaudella, kun jo lokakuun lopussa pystyt nimeämään... ???
Mykkis sanoi:Oisit nähny pelin... toivottavasti tuli äijälle sentää riittävä summa vedoista. Ratkaisi ottelun vihellyksillään! Eikä ole mitään katkeraa puhetta.
Muuten Hyvä ottelu, ja paikallisottelun makuakin löytyi kivasti, ainakin jos se metelistä mitataan!
KTP otti yhtä paljon sekä puolustus- että hyökkäyslevypalloja! Williams keräsi yksin peräti 10 hyökkäyslevyä.
Levarit muutenkin hienosti kotijoukkueelle 48 - 27
Meidän yksi jenkkivahvistus keräsi 11 minuutissa hienot 4 pistettä ja 2 levypalloa, vielä nimenomaan levypalloja napsimaanhan mies tänne palkattiin.. kotiin!
Yleisöä kivasti 1253, tuntui että olisi ehkä ollut jopa enemmän?