Omasta mielestäni tuomarit selvisivät tehtävästään kyllä varsin hyvin. Kotkalais yleisö kun vain tuppasi marisemaan jokaikisestä tuomarin vihellyksestä joka tuli ktp:tä vastaan.
Ja ottelua ei kyllä ratkaisseet tuomarit tai tuomari vaan kyllä te saatte siitä hyvästä taputella "puskee puskee" Williamsin päätä oikein kahdella kädellä. Ottakkoot vaikka kuinka monta hyökkäyslevyriä mutta kun sortuu lopussa tuollaiseen ratkaisuun niin kuin tänään unohtuu niistä levyreistä ja kaikista muistakin vähäänkään hyvistä suorituksista jokaikinen.
LeMelle puolusti miestä muutenkin loistavasti ja painosti vaikeisiin ratkaisuihin. Vielä kun olisi saanut paremmin suljettua olisi "korikungas" DW jäänyt naurettavan alhaisiin pisteisiin. Pää ei yksinkertaisesti kestä tiukkoja paikkoja.
Muista ktp:n pelaajista jäi mieleen umpisurkea Vinson ja hyvin taistellut sekä Kotkan ylivoimaisesti paras tänään ollut Smith.
Kouvot puolestaan pelasi kauden heikoimman pelin mitä minä olen nähnyt. Levypalloihin ei yksinkertaisesti tuntunut olevan mitään asiaa ja peli oli varsinkin toisella neljänneksellä todella sekaisin. Mutta sehän on hyvän joukkueen merkki että huonollakin ja tällä kertaa todella todella huonolla pelillä voitetaan
Swift pelasi parhaan pelin mitä olen häneltä nähnyt, LeMellekin oli aika ajoin mies paikallaa ja ratkaisi pelin onnistuneilla vapaaheitoillaan. Kataja teki kyllä loistavan come backin. Niitä syöttöjä on kyllä ihailtavaa katsella kun koko hallissa ei varmasti kukaan muu kuin Jugi itse tiedä mihin ja kelle syöttö on tarkoitettu. Myös Tuomas selvisi puhtain paperein.
Sensijaan herrat Walls ja Suonio saavat tänään pari halloween kaljaa vähemmän kuin muut
Tunnelma oli kyllä Karhuvuoressa korkealla. Mutta
12 euroa lipusta on kyllä mielestäni aika kova hinta.