Koripallo.com

ktp-kouvot

Vs: ktp-kouvot

A. Tate sanoi:
Mainitkaa se peli jota tuomarit eivät olisi kotiyleisön mielestä ratkaisseet muutaman viime kauden aikana. Ikävä tulee Ovaskan aikoja.

Nii-i. En oo ite nähnyt mut mansikka-aholla oli jollaa ollu paita: Ovaska takaisin korisliigaan! Mistä näitä saa ;D

hawk sanoi:
Nii-i. En oo ite nähnyt mut mansikka-aholla oli jollaa ollu paita: Ovaska takaisin korisliigaan! Mistä näitä saa ;D
KS:n Vesalalla olen tuollaisen nähnyt. En tiedä, onko niitä yleisessä jakelussa.

Omasta mielestäni tuomarit selvisivät tehtävästään kyllä varsin hyvin. Kotkalais yleisö kun vain tuppasi marisemaan jokaikisestä tuomarin vihellyksestä joka tuli ktp:tä vastaan.
Ja ottelua ei kyllä ratkaisseet tuomarit tai tuomari vaan kyllä te saatte siitä hyvästä taputella "puskee puskee" Williamsin päätä oikein kahdella kädellä. Ottakkoot vaikka kuinka monta hyökkäyslevyriä mutta kun sortuu lopussa tuollaiseen ratkaisuun niin kuin tänään unohtuu niistä levyreistä ja kaikista muistakin vähäänkään hyvistä suorituksista jokaikinen.
LeMelle puolusti miestä muutenkin loistavasti ja painosti vaikeisiin ratkaisuihin. Vielä kun olisi saanut paremmin suljettua olisi "korikungas" DW jäänyt naurettavan alhaisiin pisteisiin. Pää ei yksinkertaisesti kestä tiukkoja paikkoja.
Muista ktp:n pelaajista jäi mieleen umpisurkea Vinson ja hyvin taistellut sekä Kotkan ylivoimaisesti paras tänään ollut Smith.

Kouvot puolestaan pelasi kauden heikoimman pelin mitä minä olen nähnyt. Levypalloihin ei yksinkertaisesti tuntunut olevan mitään asiaa ja peli oli varsinkin toisella neljänneksellä todella sekaisin. Mutta sehän on hyvän joukkueen merkki että huonollakin ja tällä kertaa todella todella huonolla pelillä voitetaan :)
Swift pelasi parhaan pelin mitä olen häneltä nähnyt, LeMellekin oli aika ajoin mies paikallaa ja ratkaisi pelin onnistuneilla vapaaheitoillaan. Kataja teki kyllä loistavan come backin. Niitä syöttöjä on kyllä ihailtavaa katsella kun koko hallissa ei varmasti kukaan muu kuin Jugi itse tiedä mihin ja kelle syöttö on tarkoitettu. Myös Tuomas selvisi puhtain paperein.
Sensijaan herrat Walls ja Suonio saavat tänään pari halloween kaljaa vähemmän kuin muut :mad:
Tunnelma oli kyllä Karhuvuoressa korkealla. Mutta 12 euroa lipusta on kyllä mielestäni aika kova hinta.

Rocky

Swift pelasi parhaan pelinsä, Katajan come back oli loistava ja Iisalo saa puhtaat paperit, mutta silti Kouvot pelasi todella huonosti?

Rocky sanoi:
Swift pelasi parhaan pelinsä, Katajan come back oli loistava ja Iisalo saa puhtaat paperit, mutta silti Kouvot pelasi todella huonosti?
Perustuu lähes täysin Kouvojen levypallopelaamiseen. En ole ikinä nähnyt että Kouvot olisi noin pahoissa vaikeuksissa sulkemisessa. Kotka sai lähes poikkeuksetta toisen tai kolmannen tai neljännen yrityksen ja kouvojen puolustulevyrit tulivat joko toisen tai kolmannen yrityksen epäonnistuttua.
Hyökkäyspää sujui kolme jaksoa.

Technique sanoi:
Mua Vinson ei ole pettänyt yhtään. Tekee juuri sitä hommaa mikä on annettu.
Ja Mikähän homma on kyseiselle kaverille annettu? Olen nähnyt KTP:N jenkit Kempistä alkaen Vinson on yksi huonoimmista mielestäni. Juomapullot täyttää Kettunen, et kerrohan meille Tecnnigue Vinsonin rooli ei puolusta hyvin ,ei ota levypalloja ,ei tee pinnoja??? Onnittelut Kouvolaan! En yleensä purnaa tuomareista , mutta, mutta hyvän pelin jälkeen jää vähän pahamaku lopun viheltelystä. No, Toikka osasi purnata paremmin ,kuin meidän Sopanen. Ei kun uutta matoa koukkuun ja Kataja maanantaina nurin ;)

olento sanoi:
Omasta mielestäni tuomarit selvisivät tehtävästään kyllä varsin hyvin. Kotkalais yleisö kun vain tuppasi marisemaan jokaikisestä tuomarin vihellyksestä joka tuli ktp:tä vastaan.
Ja ottelua ei kyllä ratkaisseet tuomarit tai tuomari vaan kyllä te saatte siitä hyvästä taputella "puskee puskee" Williamsin päätä oikein kahdella kädellä. Ottakkoot vaikka kuinka monta hyökkäyslevyriä mutta kun sortuu lopussa tuollaiseen ratkaisuun niin kuin tänään unohtuu niistä levyreistä ja kaikista muistakin vähäänkään hyvistä suorituksista jokaikinen.
LeMelle puolusti miestä muutenkin loistavasti ja painosti vaikeisiin ratkaisuihin. Vielä kun olisi saanut paremmin suljettua olisi "korikungas" DW jäänyt naurettavan alhaisiin pisteisiin. Pää ei yksinkertaisesti kestä tiukkoja paikkoja.
Muista ktp:n pelaajista jäi mieleen umpisurkea Vinson ja hyvin taistellut sekä Kotkan ylivoimaisesti paras tänään ollut Smith.

Kouvot puolestaan pelasi kauden heikoimman pelin mitä minä olen nähnyt. Levypalloihin ei yksinkertaisesti tuntunut olevan mitään asiaa ja peli oli varsinkin toisella neljänneksellä todella sekaisin. Mutta sehän on hyvän joukkueen merkki että huonollakin ja tällä kertaa todella todella huonolla pelillä voitetaan :)
Swift pelasi parhaan pelin mitä olen häneltä nähnyt, LeMellekin oli aika ajoin mies paikallaa ja ratkaisi pelin onnistuneilla vapaaheitoillaan. Kataja teki kyllä loistavan come backin. Niitä syöttöjä on kyllä ihailtavaa katsella kun koko hallissa ei varmasti kukaan muu kuin Jugi itse tiedä mihin ja kelle syöttö on tarkoitettu. Myös Tuomas selvisi puhtain paperein.
Sensijaan herrat Walls ja Suonio saavat tänään pari halloween kaljaa vähemmän kuin muut :mad:
Tunnelma oli kyllä Karhuvuoressa korkealla. Mutta 12 euroa lipusta on kyllä mielestäni aika kova hinta.

Oletko ollut katsomassa Espoon Hongan pelejä.. 20 €...

Mutta asiaan.

Mykkis sanoi:
Oisit nähny pelin... toivottavasti tuli äijälle sentää riittävä summa vedoista. Ratkaisi ottelun vihellyksillään! Eikä ole mitään katkeraa puhetta.

Muuten Hyvä ottelu, ja paikallisottelun makuakin löytyi kivasti, ainakin jos se metelistä mitataan!

KTP otti yhtä paljon sekä puolustus- että hyökkäyslevypalloja! :eek: :D Williams keräsi yksin peräti 10 hyökkäyslevyä.
Levarit muutenkin hienosti kotijoukkueelle 48 - 27

Meidän yksi jenkkivahvistus keräsi 11 minuutissa hienot 4 pistettä ja 2 levypalloa, vielä nimenomaan levypalloja napsimaanhan mies tänne palkattiin.. kotiin!

Yleisöä kivasti 1253, tuntui että olisi ehkä ollut jopa enemmän?

Tommosella levarivoitolla ei voi hävitä peliä!!

+UPI!!!!
+ Ikävalko-Dobras-Lehtoranta-Heinonen-Ilmonen viisikko oliko se 2. jakson lopussa?
+Levarit

-DW:n turnuaminen ja viimeinen ratkaisu. 15 sekuntia aikaa ja kaveri yrittää heittää 3 miestä naamaan.. :D
-DV. Vinson oli ihan pihalla.

edit. Tarmo-KTP pelin nähneenä voin sanoa että jos Vinson pääsee otteluun mukaan, niin sitten hän on ihan PYSÄYTTÄMÄTÖN! Kunhan vaan pääsisi vähän useammin mukaan...

Hyvä voitto huonolla pelillä, ei voi muuta sanoa.
Jos joukkue pelaa toisesta neljänneksestä YHDEKSÄN MINUUTTIA JA VIISIKYMMENTÄ SEKUNTIA tehden vain YHDEN korin
(Kotka pani sen toisen Kouvoille merkityn omiin), ja nousee tuolta vielä voittoon niin kertoo kyllä
jotain myös Kotkasta.
Mitä ihmettä te itkette tuomareitten perään, siis kertokaa mikä/mitkä vihellykset lopussa olivat Kotkaa vastaan.
Swiftin viimeisen minuutin ajossa Smithtin vai Williamsin plokki oli kyllä puhdas mutta mitä teki Mäkäläinen muuta kuin roikkui
Swiftin kädessä eikä pilli soinut.
Jos tämäniltainen oli huonoa tuomarityöskentelyä niin helpolla olette päässeet,
odottakaas kun muutama näistä pääsee Karhuvuoren parketille.
Ihan hyvä peli, Yleisöä hyvin ja kaikkea hyvää maanantain Kataja peliin.

Parempi voitti . Kävi vaan yksi swfiuhahdus ... ja peli Kouvoille. Onnittelut hyvästä rekryytistä !

Nojoo, nyt saa kyllä alkaa lähtemään Vinson. Ei tässä enää auta puolustella.. Ongelmana on se, että millain se seuraava olisi kuka tulisi. Ei viitsisi alkaa tukemaan Finnairia taas kertaalleen.

Technique sanoi:
Nojoo, nyt saa kyllä alkaa lähtemään Vinson. Ei tässä enää auta puolustella.. Ongelmana on se, että millain se seuraava olisi kuka tulisi. Ei viitsisi alkaa tukemaan Finnairia taas kertaalleen.

Kuten jo KTP:n omassa ketjussa ehdottelin, Waters olisi ihan hyvä tuuraaja. Toimisi varmasti siinä missä joku täysin uusikin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.