Tulostaulu
Morbid Basket - BC Sisu 96 - 81 ( 25 - 20, 23 - 23, 31 - 23, 17 - 15)
VELI TAATILATekeekö Urat? sanoi:" LoKoKon heikkous on korin alla. Morbid sentteri Elvis 34p, Rauma 21p/18 levyä. Sieltä voi voitto irrota, jos mistään"
Jos ryhmä haluaa "varmistaa" nousun, niin joululahjaks isokaveri korinalus kahinoihin ???
Tilastot sanoi:SalPa-TaNMKY80-88 (35-52)
SalPa: Tuukka Pölönen 12/0, Olli Tång 25/2, Lauri Akkanen 0/0, Charles Erista 5/1, Mikko Liljavirta 0/0, Klaus Allos 2/0, Aleksanteri Härmä 0/0, Erkka Aakula 0/2, Joonas Lehtonen 0/0, Chaunhey Mcbride 13/24, Vesa Lehtonen 18/8, Aleksander Garmuev 5/2
TaNMKY: Hannu Haanpää 20/6, Juho Jaakkola 8/3, Niko Nousiainen 2/3, Mikko Mononen 12/4, Mikko Keskinen 10/2, Matti Heiskanen 15/9, Lauri Kaatiala 12/3, Tuomas Siira 6/9, Jarno Mäkinen 3/2
Hermostunut sanoi:Loimaalla taas omat tuomarit! On se ihme...
Sormi kohtti tamperetta sanoi:Mitäs koripallotietäjät odottavat kierroksen kärkikamppailulta TaNMKY - LoKoKo? Itse en tunne kumpaakaan joukkuetta juurikaan, paitsi mitä täältä oon lukenut, eli jos joku molemmat joukkueet tunteva voisi vähän ladata ennakko-odotuksia. Esim. avainpelaajat, mahdolliset match-upit yms.
Sormi kohtti tamperetta sanoi:Mitäs koripallotietäjät odottavat kierroksen kärkikamppailulta TaNMKY - LoKoKo? Itse en tunne kumpaakaan joukkuetta juurikaan, paitsi mitä täältä oon lukenut, eli jos joku molemmat joukkueet tunteva voisi vähän ladata ennakko-odotuksia. Esim. avainpelaajat, mahdolliset match-upit yms.
keskustoriltr sanoi:Namika pelaa koko pelin paikkaa (passiivinen, makaava 2-1-2) joten match-upit hankala sanoa...Loimaalta tosiaan tamperelaiset varmaan ratkaisevat pelin joko voitoksi tai häviöksi.