Ei maailman parhaalle voida noin pienestä viheltää 8]
Tipper sanoi:Olkoon takaisinmaksu ottelusta Lakers-Hawks?
Ja p@$kat.The Game sanoi:Tämä. Näitä sattuu niin pitkään kun ihmiset toimivat tuomareina ja kaikkea ei aleta tarkistamaan videolta. Muutama viikko sitten Lakersia vastaan ja nyt heidän hyväkseen. Se on koripalloa.
http://www.nba.com/official/hamahakkimies sanoi:Itse en ole nähnyt Rubiolle osoitettua virallista pahoittelua liigan suunnalta.
Missed foul call on final play of Lakers-Timberwolves game
Mar 28 2013 12:11AM
Ricky Rubio attempted a 3-point shot at the buzzer of the Los Angeles Lakers’ 120-117 win over the Timberwolves on March 27. Video review by the league office confirmed that Kobe Bryant fouled Rubio while Rubio was in his shooting motion. Rubio should have been awarded three free throws. Click video here.
Älä valita. Voittihan suosikkijoukkueesi Dirkin oksettavan flopin ansiosta.hamahakkimies sanoi:Ja p@$kat.
Kyllähän sen selostajakin sanoi: "You are not going to make that call against Kobe Bryant."
Kuvastaa kivasti tilanteen tasapuolisuutta.
Siitä Dahntay Jones -tilanteestakin tuli jälkikäteispahoittelut, koska ottavana osapuolena oli Kobe Bryant.
Itse en ole nähnyt Rubiolle osoitettua virallista pahoittelua liigan suunnalta.
Hyvä ja ytimekäs viesti jälleen kerran "Analyytikolta".Analyytikko sanoi:Älä valita. Voittihan suosikkijoukkueesi Dirkin oksettavan flopin ansiosta.
hamahakkimies sanoi:Ja p@$kat.
Kyllähän sen selostajakin sanoi: "You are not going to make that call against Kobe Bryant."
Kuvastaa kivasti tilanteen tasapuolisuutta.
Siitä Dahntay Jones -tilanteestakin tuli jälkikäteispahoittelut, koska ottavana osapuolena oli Kobe Bryant.
Itse en ole nähnyt Rubiolle osoitettua virallista pahoittelua liigan suunnalta.
LakersFamily sanoi:Sullapa komee pääsiäinen. Koneella istut yksin ja trollaat meneen pahaan oloosi muita ;D
Poika parka
hamahakkimies sanoi:"He will not make that call against Kobe Bryant..."
Kobe Hits Ricky Rubio's Arm On Game Tying 3 W/No Call
* yrjöt näppikselle *
jix sanoi: