Tämä on fakta. Mutta tällä kaudella olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kun Lauri itse muistaa hiukan flopata tai ainakin heittää kädet ilmaan tuskaisen oloisesti, kyllä se pilli kuitenkin ihan kohtuullisen hyvin soi.All-stars statuksen korintekijäksi Lauria vastaan saa pelata käsittämättömän paljon sikaa.
Sillä saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa, että mies kolataan lattiaan tai telineisiin vähintään puolen tusinaa kertaa pelissä. Sen päälle vielä ne jatkuvat roikkumiset, lonkkapusut, poikittaiset mailat jne.. All-stars statuksen korintekijäksi Lauria vastaan saa pelata käsittämättömän paljon sikaa
Ihan keskimääräinen. Henkistä puolta ei oltu käsitelty ollenkaan, mikä on vähintään se 50% hommasta.Siinäpä oli melkoisen hyvä juttu (vuoden 2024 paras lehtiartikkeli?) Raiko ”trash-talker” Häyriseltä.
Ihan hyvä huomio. Mutta noihan onki vain jotain Marianordin voodoota (nyt tuli hiukan tökerö lyönti vyötärön alapuolelle).Henkistä puolta ei oltu käsitelty ollenkaan,
Isä Pekka kommentoinut urheilugaalassa, että Laurilla olkapäässä vammaa. Siksi teipit.Onko Late muuten aiemmin pelannut tuommoisella pitkähihaisella aluspaidalla? Jos ne nyt esille tulleet maagiset syötötkin johtuvat taikapaidasta?
Luin tämän kolmeen kertaan. Jokaisella kerralla lumipesin kasvoni mutta en saanut PT tai asuntolainaa mielestäni. ”Toki muissa lajeissa kohkattiin niin paljon, että…” Kun haluaa vetää maton jalkojen alta, niin tässä tuli sellaiset pohjat, että uusi nimimerkki vanheni saman tien.Hienoa, että viime kevättalven tähdistöotteluun pääseminen ja ammoiset v. 2022 EM-kisat pysyivät urheilutoimittajain kollektiivisessa muistissa. Viime MM-kisojen ja ehkä vähän värittömän kuluvan kauden perusteella olisi saattanut pysti mennä muualle, ja lähellä oli nytkin. Toki muissa lajeissa kohkattiin niin paljon, että eiköhän meidän Lauri nähdä ihan ansaittuna voittajana.
Edelleenkään ei ole tapana vetää kahdella nimimerkillä samaan aikaan.Luin tämän kolmeen kertaan. Jokaisella kerralla lumipesin kasvoni mutta en saanut PT tai asuntolainaa mielestäni. ”Toki muissa lajeissa kohkattiin niin paljon, että…” Kun haluaa vetää maton jalkojen alta, niin tässä tuli sellaiset pohjat, että uusi nimimerkki vanheni saman tien.
Ilta vain paranee! Larkkanen veti meitä (minua) 6-0 kirjoituksella jolla oli viitteitä asuntolainan ajatusmaailmaan. Mua harmittaa jos teini pääsi näin näin vedättämään. Toivottavasti taustalta löytyy myös älyllistä toimintaa. Mutta olkoon tämä Perjantain kevennys ja hyvää viikonloppua! Kiitos ja anteeksi!Edelleenkään ei ole tapana vetää kahdella nimimerkillä samaan aikaan.
Toki imitaatio on imartelun korkein muoto, vai miten se meni...