Kiitokset vielä
@shaqtin a fool:ille herkullisesta videosta jonka olin ihan unohtanut.
Näköjään heti tapahtuu kun lähtee illaksi ulos.
Omat fiilikset on aika lailla samat kuin monilla täällä näyttää olevan: varovaisen optimistiset peliuran suhteen ja lottopottihan tuo oli tässä vaiheessa terassikautta taloudellisesti.
Vähän tuo "SexLand" huolestuttaa, että millainen
déjà vu Markkaselle tulee White-LaVine parin edessä pelaamisesta. Toisaalta Rubio on ihan unelmapari. Kaikki näyttää kommenteissaan sivuuttaneen myös Cedi Osmanin. En väitä, että Cedi Osman on mikään pallonjako-velho SF-paikalla, mutta on merkittävästi parempi tiimipelaja kuin Collin Sexton (jolla muuten on edessä viimeinen vuosi ennen RFA:ta).
Jarrett Allenin (ja rookie Mobleyn) sopivuudesta Laurin kaveriksi on myös moni jo kommentoinut. Samaa mieltä, että hyvältä näyttää - siis Laurin pelaamisen kannalta. Kiinnostuksella odottelemme, millaiseksi Kevin Loven rooli muodostuu vai myydäänkö pois? Olisi varmaan Laurin kannalta hyvä saada pelata Loven kanssa (ollen toki itse se ykkösvaihtoehto) ja oppia asioita. Love ei varmaankaan ole enää ihan NBA:n sankarikunnossa, mutta kaveri on kyllä kokenut ja nähnyt kaikenlaista, mukaanlukien eritoten henkiset kamppailunsa. Voisi olla erinomainen tutor siis?
Joopa, tässä on ihan hyvä paikka ponnistaa kohti voitokkaampia markkinoita. Pääasia että saa roolia, ja sitten tällä sopparilla on kiinnostuneita kyllä.
Tää oli vähän se, miksi ajattelin kirjoittaa omankin näkökulmani (
@Juzo ehti vaan ensin). Tää on musta hyvä soppari Laurile juuri nyt myös peliurallisista syistä. Soppari on nelivuotinen, mutta jos ensi kausi menisi putkeen ja näyttöjä sataisi - nyt kun kaikki mahdollisuudet siihen on olemassa, Cavs selvästi halusi Markkasen toisin kuin Bulls - niin kuka tietää moniko jengi olisi Laurin kohtuu huokean diilin perässä seuraavaksi kaudeksi, kun Free Agent -markkinatkin näyttää aika laihoilta?
Viime kädessä viimeinen sana toki on sama kuin on ollut koko ajan: Lauri voi itse pelata itselleen vaikka mitä. Kaikesta ei voi syyttää kokemattomia agentteja, paskoja valmentajia, ikävää joukkueenjohtoa tai saitoja omistajia. Mahdollisuudet noihin näyttöihin on nyt merkittävästi paremmat kuin miltä vielä eilen näytti.