Vs: Lempi pelipaikkasi? Kulmaheittäjä
Zukis Viestejä 312 Lok 23, 2008 #24 Vs: Lempi pelipaikkasi? Lempi pelipaikka hmm.....Joudun yleensä 4:sta , mutta lemppareita on 3 ja 2...
Vs: Lempi pelipaikkasi? Lempi pelipaikka hmm.....Joudun yleensä 4:sta , mutta lemppareita on 3 ja 2...
Superman2 Viestejä 1 063 Mar 6, 2008 #26 Vs: Lempi pelipaikkasi? ehdottomasti! sanoi: JÄRVENPÄÄN MSO!! Laajenna klikkaamalla No niinpä tietysti.
Vs: Lempi pelipaikkasi? ehdottomasti! sanoi: JÄRVENPÄÄN MSO!! Laajenna klikkaamalla No niinpä tietysti.
McNakki Viestejä 33 Mar 6, 2008 #27 Vs: Lempi pelipaikkasi? Todennäköisesti, ja mahdollisesti, mutta silti, ehkä kumminkin SF
nba2kman Viestejä 26 Mar 6, 2008 #29 Vs: Lempi pelipaikkasi? Olen Pg 13v tämän kauden pistekeskiarvo 17. Tavote on Sm- sarja
Cali4Life Viestejä 15 Tam 6, 2009 #35 Vs: Lempi pelipaikkasi? Pelinrakentaja ja Heittävä takamies ovat suosikki pelipaikkojani, joihin usein myös pääsen.
Vs: Lempi pelipaikkasi? Pelinrakentaja ja Heittävä takamies ovat suosikki pelipaikkojani, joihin usein myös pääsen.
lenkku197 Viestejä 73 Tam 22, 2009 #36 Vs: Lempi pelipaikkasi? Tällä hetkellä pelaan PF ja C. Ehkä Myöhemmin SF. :
Superman2 Viestejä 1 063 Tam 23, 2009 #38 Vs: Lempi pelipaikkasi? Viimeisten sekuntien Clutch heittäjä.
Ankle Breaker Viestejä 460 Tam 23, 2009 #39 Vs: Lempi pelipaikkasi? sanee sanoi: Oon jokapaikalla ylivoimanen. 8) Laajenna klikkaamalla Sama! Teen mitä vaan kentällä miten vain. kukaan pysty pysäyttää. NBA-varausta odotellessa...
Vs: Lempi pelipaikkasi? sanee sanoi: Oon jokapaikalla ylivoimanen. 8) Laajenna klikkaamalla Sama! Teen mitä vaan kentällä miten vain. kukaan pysty pysäyttää. NBA-varausta odotellessa...
PT-pelaaja Viestejä 32 Tam 31, 2009 #40 Vs: Lempi pelipaikkasi? Pelaan pyörätuolikoripalloa ja pelipaikkana leikkaava takamies*. 8) *= Hyökkäyksessä pelataan puolustajat laidalle ja leikkava takamies tulee syötön saatuaan takaa 3s alueelle ja naulaa.
Vs: Lempi pelipaikkasi? Pelaan pyörätuolikoripalloa ja pelipaikkana leikkaava takamies*. 8) *= Hyökkäyksessä pelataan puolustajat laidalle ja leikkava takamies tulee syötön saatuaan takaa 3s alueelle ja naulaa.