Koripallo.com

Lempi pelipaikkasi?

Vs: Lempi pelipaikkasi?

PG ja SG
Mut mitä varten saan pelata sitä paikkaa kun oon 193 cm?
Tavoite olis NBA

Avioliitto

Mr.Kobeb sanoi:
PG ja SG
Tavoite olis NBA
Tuen sinua myötä- ja vastoinkäymisissä..

nohuhhuh

Mr.Kobeb sanoi:
PG ja SG
Tavoite olis NBA
Johan on kovat tavotteet pojalla...jos et satu olemaan jotain ikäluokkasi maajoukkueen parhaimmistoa niin unohda koko juttu. En siis halua millään tavalla lannistaa ketään innokasta palloilijanalkua mutta kamoon...NBA:han

nohuhhuh sanoi:
Johan on kovat tavotteet pojalla...jos et satu olemaan jotain ikäluokkasi maajoukkueen parhaimmistoa niin unohda koko juttu. En siis halua millään tavalla lannistaa ketään innokasta palloilijanalkua mutta kamoon...NBA:han

Ei sillä, että suomalainen 193cm voisi päästä NBA:han, mutta jos ei vielä ole maajoukkue ringissä ei tarkoita etteikö voisi päästä huipulle. Eihän kaikki NBA legendatkaan olleet staroja collegen ekana vuotena.

L.Deng sanoi:
Ei sillä, että suomalainen 193cm voisi päästä NBA:han, mutta jos ei vielä ole maajoukkue ringissä ei tarkoita etteikö voisi päästä huipulle. Eihän kaikki NBA legendatkaan olleet staroja collegen ekana vuotena.

Mutta Suomesta on melko pitkä matka huippu collegeihin palloa pelaamaan :-\

no joo

No toi tilt pelaajan pelikauppa on ihan hyvä. Sit toi oma huonekkin on ihan viihtyisä ja siellä sitä tulee aika paljon pelailtua. Tiltin kaupassa on aina hyvät pelit koneessa valmiiks ;)

1-5

Aluks oon pointti, mut sit rupeen tuomariks ku kaikki rikkoo koko ajan ja mä muka "menetän pallon". Onneks saan sentää sen tikkarin, ei *ittu nyt on taas paha fiilis :mad:

Omalla pihalla on parasta pelata ;)

Mutta pelipaikoista pelissä, niin laiturina olisi mukavaa pelata.

pelaan 1/3 oon pelannu nelostaki

Madison Square Garden varmaankin, kun on semmoinen urheilu pyhättö. Ei siellä varmaan pelattaisi jos olisi huono

pelaan tulevalla kaudella 3/4 :p

Ai rokotat tollasesta pienestä kirjoitus virheestä vaik ymmärrät mitä tarkotan sillä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.