Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka Mikkolassa on vikansa, tällä porukalla puuttuu ehkä henkinen johtaja. Lisäksi nokialaisena huolettaa se, että kahdella tuomarilla on jonkunlainen kytky Nokiaan...Täytyy heti ihmetellä miksi mikkola ei ole tässä pelissä. No tuskin tämäkään peli tuomareihin kaatuu
Mikkola on treffeillä..Täytyy heti ihmetellä miksi mikkola ei ole tässä pelissä. No tuskin tämäkään peli tuomareihin kaatuu
Kyllä. Nokialta Murphy ja Aidoo pois. Ei sais kukaan olla pois.Onkos tää nyt kääntynyt niin että Lokeilla onkin leveämpi materiaali mitä peluuttaa? Nokia juoksee itseltään jalat alta. Häh!
Eväspussissa ole enää pohjaakaan. Sellainen sulaminen 2-0 johdosta.Nokian eväät on syöty.
Samaan olen kiinnittänyt huomion.Vittu että mua voi risoa tämä ruudun tyyli olla näyttämättä tilanteita hidastettuna missä kotijoukkue on mahdollisesti ollut hyötyjänä jostain virhetulkinnasta. Tuosta Gullsin mahdollisesta goaltendingistä ei ainuttakaan hidastusta. Samaa paskaa on ollut koko kauden jokaisessa pelipaikassa.
Olisiko näistä tilanteista jotain vertailupareja, joissa Nokia saa virheen vastaavasta tilanteesta, joka jää lokkien kohdalla viheltämättä?aivan kuin joukkueet pelaisivat eri säännöillä. Seagulls saa pelata käsillä ja roikkua screeni- ja sisäänheittotilanteissa lähes joka kerta
Tuomarikolmikko jolle saa valittaa kokoajan. Jossain pitäisi se raja kulkea. Tällä hetkellä korisliigassa pula hyvistä tuomareista. Selkee ja Mikkola ovat kiistattomasti parhaat tuomarit.Itse en kyllä ole huomannut mitenkään eriarvoista tuomarointia finaaleissa. Tietenkin jotain yksittäisiä tilanteita saattaa mennä katsojan näkökulmasta oudosti, mutta muuten linja on ollut melko tasapuolinen. Salliva mutta tasapuolinen.
Pelaajille kyllä pitäisi olla ihan selvää mitä saa tehdä ja mitä ei.
Mitä tohon Kauniston ränttiin tulee niin olen vähän eri linjoilla, mun mielestä selkeästi top-6-8 tuomari.
Mikkola (vuoden erotuomari) ja Selkee parhaat.
Anttonen, Kowalski ja Haaja todella hyviä haastajia.
Kaunisto, Andersson, Malkamäki ja Little myös erittäin solideja jotka pystyvät
toimimaan myös kokemattomimpien kanssa.