Hyvin samoilla linjoilla. Ihan normaalia hyvää viheltämistä finaaleissa sillä pienellä erolla, että esim. levypallotilanteissa saa pelata napsun kovempaa. Minkäänlaista puolueellisuutta en ole nähnyt missään vaiheessa vaikka totta kai jokaisessa ottelussa tuomarien sadoista puhaltamisista ja puhaltamatta jättämisistä joku olisi voinut erilailla mennä.Itse en kyllä ole huomannut mitenkään eriarvoista tuomarointia finaaleissa. Tietenkin jotain yksittäisiä tilanteita saattaa mennä katsojan näkökulmasta oudosti, mutta muuten linja on ollut melko tasapuolinen. Salliva mutta tasapuolinen.
Pelaajille kyllä pitäisi olla ihan selvää mitä saa tehdä ja mitä ei.
Mitä tohon Kauniston ränttiin tulee niin olen vähän eri linjoilla, mun mielestä selkeästi top-6-8 tuomari.
Mikkola (vuoden erotuomari) ja Selkee parhaat.
Anttonen, Kowalski ja Haaja todella hyviä haastajia.
Kaunisto, Andersson, Malkamäki ja Little myös erittäin solideja jotka pystyvät
toimimaan myös kokemattomimpien kanssa.
Kauden ratkaisupeleissä on totta kai paljon tunnetta ja valitusta, mutta se kuuluu peliin. Tekuja on noista vihelletty ihan sopivasti. Ja hyvän tuomarin kanssa voi keskustella ja sitä varmasti finaalituomaritkin pyrkivät tekemään, vaikka esim. Mikkola ei tuossa asiassa ole ihan paras mahdollinen tuomari pitkän kauden aikana.