Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko sä se lokkien toinen fani?Paras pistemies loukissa, Olison finaaleissa FG21%, Rene ja Timi yhteisikää 82v…. Ei haittaa, 3-0 ja luudat esiin
Ei mua viimevuoden finaaleissa torvet häirinnyt ja yleensäkään sen kummemmin meteli. Mutta tänään se ääni vaan oli niin dominoiva ja söi kaiken muun äänimaailman alleen. Olisiko ollut joku tehoste mikrofoni sitten lähellä.Vähän sivusta ihmettelen, että minkä takia täällä pahoitetaan mieli samasta torvesta jota kuunneltiin Nokian peleissä viime kaudella, ei se minua etäkatsojana häirinnyt. Ja jos sitä selostusta taikka torvea ei halua kuunnella, niin suosittelen ruudun hiljentämistä![]()
Sen verran vielä haluan muistuttaa, että eihän yleisesti tuollaiseen halliin kannata liikaa odotuksia äänenvoimakkuuden kanalta asettaa, johon fanitkin laitetaan piippuhyllylle akustiikan takiaEi mua viimevuoden finaaleissa torvet häirinnyt ja yleensäkään sen kummemmin meteli. Mutta tänään se ääni vaan oli niin dominoiva ja söi kaiken muun äänimaailman alleen. Olisiko ollut joku tehoste mikrofoni sitten lähellä.
No tuskin niissä konserteissa yksi paineilma tai mikälie torvi soittaa monotonista mölinää.Sen verran vielä haluan muistuttaa, että eihän yleisesti tuollaiseen halliin kannata liikaa odotuksia äänenvoimakkuuden kanalta asettaa, johon fanitkin laitetaan piippuhyllylle akustiikan takia
Eri juttu esimerkiksi Kauhajoella, jossa järjestetään konserttejakin ja katosta taitaa muutama akustiikkalevy löytyä.
Koska rakenteet eivät kestä torvesta lähtevää taajuutta ja vaarana että katto romahtaa niskaan tai lattia murtuu alta ja päästään tutustumaan Hsy:n viemäri verkostoon, ei niitä siis ilkeyttään ole kielletty. Ja Torille mars, tööt,tööööt!Vähän sivusta ihmettelen, että minkä takia täällä pahoitetaan mieli samasta torvesta jota kuunneltiin Nokian peleissä viime kaudella, ei se minua etäkatsojana häirinnyt. Ja jos sitä selostusta taikka torvea ei halua kuunnella, niin suosittelen ruudun hiljentämistä![]()
Minä en kärsinyt, suorastaan nautin. Olin paikalla.Minä kärsin paikan päällä. Hiljentämisellä olisi ollut rikosoikeudellisia seuraamuksia.
Vähän sivusta ihmettelen, että minkä takia täällä pahoitetaan mieli samasta torvesta jota kuunneltiin Nokian peleissä viime kaudella, ei se minua etäkatsojana häirinnyt. Ja jos sitä selostusta taikka torvea ei halua kuunnella, niin suosittelen ruudun hiljentämistä![]()
Minä en kärsinyt, suorastaan nautin. Olin paikalla.
Todistin monen paikalla olleen happamat katseet. Sellasta se elämä on. Kyllä mun mielestä tollaseen täytyy osata etukäteen varautua. On siellä ennenkin näkyny porukkaa kuulosuojaimet päässä, ihan vauvasta vaariin….
Tässä ketjussa ei tainnut torvesta valittaa yksikään Seagullsin kannattaja - ellei tuota paikalla kärsimistä nyt sellaiseksi halua tulkita.Happamia on sanoi kettu (vai karhu) pihlajanmarjoista
Kaikkein komeinta olisi pelkkä laulu, ilman mitään torvia tai muita. Ehkä yksinkertainen matala rumpu rythmiä pitämään.Tässä ketjussa ei tainnut torvesta valittaa yksikään Seagullsin kannattaja - ellei tuota paikalla kärsimistä nyt sellaiseksi halua tulkita.