Koripallo.com

Loppuottelu 2025: Seagulls - Karhubasket

Korisliigan mestari on?

• Seagulls

Ääniä: 16 34,0%
  • Karhubasket

Ääniä: 31 66,0%

• Äänestäjiä
    47
  • Poll closed .
Ihan hyvin oli ”palaa” tässä pelissä, lopussa tekivät väärän valinnan ja pelasivat pari viimeistä palloa korin alle Pollardille ja sieltähän ei divarijyrä saanut mitään aikaan.
Siikullit pelaa paremmalla tasolla, sitä ei käy kieltäminen, mutta miten voikin ottaa kupoliin Nikkarisen ja Reneen naamat. Ne kun suurimman osan ajan pelistä ovat väärinpäin. Herrat näyttävät aina pillin puhalluksen jälkeen, että elämä maistuu paskalta. Se on raskasta seurata. Toivon, että nallet tekee historiaa ja vielä vievät mestaruuden

Vähän sivusta ihmettelen, että minkä takia täällä pahoitetaan mieli samasta torvesta jota kuunneltiin Nokian peleissä viime kaudella, ei se minua etäkatsojana häirinnyt. Ja jos sitä selostusta taikka torvea ei halua kuunnella, niin suosittelen ruudun hiljentämistä :)

Cif

Yhtä en ymmärrä tän päivän pelistä KB:n osalta. Miks ihmeessä varsinkin neljännellä kympillä mitään vaihtorulettia ei pidetty yllä? Niin kuin runkosarja aikaan? Samat ukot juoksee ja hakkaa päätä seinään… Peli olisi ollut voitettavissa.

Vähän sivusta ihmettelen, että minkä takia täällä pahoitetaan mieli samasta torvesta jota kuunneltiin Nokian peleissä viime kaudella, ei se minua etäkatsojana häirinnyt. Ja jos sitä selostusta taikka torvea ei halua kuunnella, niin suosittelen ruudun hiljentämistä :)
Ei mua viimevuoden finaaleissa torvet häirinnyt ja yleensäkään sen kummemmin meteli. Mutta tänään se ääni vaan oli niin dominoiva ja söi kaiken muun äänimaailman alleen. Olisiko ollut joku tehoste mikrofoni sitten lähellä.

Ei mua viimevuoden finaaleissa torvet häirinnyt ja yleensäkään sen kummemmin meteli. Mutta tänään se ääni vaan oli niin dominoiva ja söi kaiken muun äänimaailman alleen. Olisiko ollut joku tehoste mikrofoni sitten lähellä.
Sen verran vielä haluan muistuttaa, että eihän yleisesti tuollaiseen halliin kannata liikaa odotuksia äänenvoimakkuuden kanalta asettaa, johon fanitkin laitetaan piippuhyllylle akustiikan takia :)
Eri juttu esimerkiksi Kauhajoella, jossa järjestetään konserttejakin ja katosta taitaa muutama akustiikkalevy löytyä.

Sen verran vielä haluan muistuttaa, että eihän yleisesti tuollaiseen halliin kannata liikaa odotuksia äänenvoimakkuuden kanalta asettaa, johon fanitkin laitetaan piippuhyllylle akustiikan takia :)
Eri juttu esimerkiksi Kauhajoella, jossa järjestetään konserttejakin ja katosta taitaa muutama akustiikkalevy löytyä.
No tuskin niissä konserteissa yksi paineilma tai mikälie torvi soittaa monotonista mölinää.

Koska rakenteet eivät kestä torvesta lähtevää taajuutta ja vaarana että katto romahtaa niskaan tai lattia murtuu alta ja päästään tutustumaan Hsy:n viemäri verkostoon, ei niitä siis ilkeyttään ole kielletty. Ja Torille mars, tööt,tööööt!

Cif

Minä kärsin paikan päällä. Hiljentämisellä olisi ollut rikosoikeudellisia seuraamuksia.
Minä en kärsinyt, suorastaan nautin. Olin paikalla.

Todistin monen paikalla olleen happamat katseet. Sellasta se elämä on. Kyllä mun mielestä tollaseen täytyy osata etukäteen varautua. On siellä ennenkin näkyny porukkaa kuulosuojaimet päässä, ihan vauvasta vaariin….

Minä en kärsinyt, suorastaan nautin. Olin paikalla.

Todistin monen paikalla olleen happamat katseet. Sellasta se elämä on. Kyllä mun mielestä tollaseen täytyy osata etukäteen varautua. On siellä ennenkin näkyny porukkaa kuulosuojaimet päässä, ihan vauvasta vaariin….
Happamia on sanoi kettu (vai karhu) pihlajanmarjoista
Tässä ketjussa ei tainnut torvesta valittaa yksikään Seagullsin kannattaja - ellei tuota paikalla kärsimistä nyt sellaiseksi halua tulkita.

Tuossa toisilla kanavilla useampi urheilua laajasti seuraava kaveri oma-aloitteisesti sanoi lopettaneensa pelin katselun muutaman minuutin jälkeen. Ei heistä nyt ehkä olisi suuria Korisliiga-faneja kehkeytynyt. Mutta eivät varmasti olleet ainoat, vaan katsojia hävisi tuhansia tuosta ekstrapoloiden. Koko finaalisarjan aikataulu oli tehty Nelosen pelin ympärille.

Minä, minä, minä, minä. Edellytetään, että muiden pitäisi tulla kuulosuojaimissa, jotta yksi tyyppi saa peittää kaiken muun alleen. Ja kun minua ei häirinnyt, milllään muulla ei tietysti ole väliä. Tai sitten kaikki on vain kateellisten panettelua sarjan parhaita faneja kohtaan. Tämähän se nyt oli reaktio silloinkin, kun sieltä huidottiin katsomosta kentällä olevia pelaajia kapuloilla.

Jos joku tuollainen satunnaisseuraaja tämän ottelun perusteella johtopäätöstä tekisi (ja olisi jaksanut sitä peliä katsoa), niin varmaan rankkaisi Lokkien fanit selvästi KB:n fanien edelle. Toisten kannustusta kuului läpi ottelun, toisten ehkä 2-3 kertaa ottelussa.

Kuka tästä hyötyi jotain?

Tässä ketjussa ei tainnut torvesta valittaa yksikään Seagullsin kannattaja - ellei tuota paikalla kärsimistä nyt sellaiseksi halua tulkita.
Kaikkein komeinta olisi pelkkä laulu, ilman mitään torvia tai muita. Ehkä yksinkertainen matala rumpu rythmiä pitämään.

Itseasiassa, pistän toivoni nyt AC Ouluun kun nousee joskus Korisliigaan. Ehkä sieltä tulevan urheiluimperiumin kautta leviää jalkapallon kautta (kehittyessään sielläkin edelleen) katsomokulttuuri joskus 30- tai 40-luvulla Korisliigaan. Katsojat, jotka laulavat isompana ryhmänä kannatuslauluja. Capo johtaa, soihtujakin ehkä joskus palaa. Ai että!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.