Vähän sivusta ihmettelen, että minkä takia täällä pahoitetaan mieli samasta torvesta jota kuunneltiin Nokian peleissä viime kaudella, ei se minua etäkatsojana häirinnyt. Ja jos sitä selostusta taikka torvea ei halua kuunnella, niin suosittelen ruudun hiljentämistä
Minä en kärsinyt, suorastaan nautin. Olin paikalla.
Todistin monen paikalla olleen happamat katseet. Sellasta se elämä on. Kyllä mun mielestä tollaseen täytyy osata etukäteen varautua. On siellä ennenkin näkyny porukkaa kuulosuojaimet päässä, ihan vauvasta vaariin….
Happamia on sanoi kettu (vai karhu) pihlajanmarjoista
Tässä ketjussa ei tainnut torvesta valittaa yksikään Seagullsin kannattaja - ellei tuota paikalla kärsimistä nyt sellaiseksi halua tulkita.
Tuossa toisilla kanavilla useampi urheilua laajasti seuraava kaveri oma-aloitteisesti sanoi lopettaneensa pelin katselun muutaman minuutin jälkeen. Ei heistä nyt ehkä olisi suuria Korisliiga-faneja kehkeytynyt. Mutta eivät varmasti olleet ainoat, vaan katsojia hävisi tuhansia tuosta ekstrapoloiden. Koko finaalisarjan aikataulu oli tehty Nelosen pelin ympärille.
Minä, minä, minä, minä. Edellytetään, että muiden pitäisi tulla kuulosuojaimissa, jotta yksi tyyppi saa peittää kaiken muun alleen. Ja kun minua ei häirinnyt, milllään muulla ei tietysti ole väliä. Tai sitten kaikki on vain kateellisten panettelua sarjan parhaita faneja kohtaan. Tämähän se nyt oli reaktio silloinkin, kun sieltä huidottiin katsomosta kentällä olevia pelaajia kapuloilla.
Jos joku tuollainen satunnaisseuraaja tämän ottelun perusteella johtopäätöstä tekisi (ja olisi jaksanut sitä peliä katsoa), niin varmaan rankkaisi Lokkien fanit selvästi KB:n fanien edelle. Toisten kannustusta kuului läpi ottelun, toisten ehkä 2-3 kertaa ottelussa.
Kuka tästä hyötyi jotain?