Pitääköhän epävirallinen tieto paikkaansa, että Haksa ja Tolvanen hämättiin tekemään sopparit, koska luulivat, että Turunen pitää kerrankin miehekkäästi sanansa luopuessaan kaikesta Namikan toiminnasta? Vai olivatko pojat niin nerokkaita, että älysivät merkkauttaa sopimukseen ns. Turus-pykälän?
Hagman ja Laukkanen lienevät ne Turusen rehellisesti mainitsemat pelaajat, jotka olivat soitelleet ja pyytäneet Mikaa pelastamaan Namikan jälleen kerran.
Ja vilpitön anteeksipyyntöni nimimerkiltä Lpr, koska myönnän jälleen kerran olleeni Turusen suhteen väärässä. Olen nimittäin tutkinut koko iltapäivän Turusen taustoja ja tullut siihen samaan lopputulokseen kuin arvoisa Lpr:kin. Turusta parempaa ja katu-uskottavampaa miestä saa kyllä hakemalla hakea, mutta eipä vaan löydy. Anteeksi siis höperöintini! Ostaisin Mikalta vaikka silmät ummessa käytetyn autonkin, niin luotettavalta hän vaikuttaa.
Ja pyydän anteeksi myös Keijutonnilta olemassaoloani. Anteeksi siis! Kai nyt viimeinkin uskot minun parantuneen ja lopetat aina niin asialliset ja isälliset ohjeesi sekä kommenttisi minulle. Et kai sinäkään mielelläsi minua aina ole ojentamassa? Joku voi muuten alkaa luulemaan, että oletkin oikeasti ihastunut minun kirjoitteluuni. Vaikka voihan se totta ollakin, koska niin uutterasti tunnut minun kirjoitteluani seuraavan, että lähes kaikki asiakommenttisi kohdistuvat juuri minuun. Jos näin on, niin olen todella otettu.
Luuseri-JOE