TuPac sanoi:Esaimaassa paljon juttua namikasta ---> www.esaimaa.fi
hawk sanoi:Kouvolan Sanomissa oli 24 sivun erillinen koripallolehti
Respectia myös Kotkan suuntaan. Eikös liite ole Kymen sanomien kanssa yhteinen.Ray Allenin pallo sanoi:Lutuuria!!! Respectia Kouvolaan. Milloin muualla?
JayKay sanoi:Jokohan sitä kohta uutisoidaan varmana, että Alioune Beyetä ei Lappeenrannassa nähdä. Agenttinsa sivuilla ei Lappeenrannan sopimuksesta ole mainintaa pitkään aikaan ollut, ja nyt miehen nimi on ilmestynyt (ei niin ajantasaiselle) Eurobasketin Available players -listalle. Beyen tietoihin on merkitty "In Sep.'06 was tested by Lappeenranta NMKY (FIN-Korisliiga), but not signed", mutta nuokin merkinnät on usein ollut miten sattuu.
Eipä sitä nyt ihan vielä uutisoida. Kai te vielä muistatte miten viimeksikin roikutettiin asiaa jouluun asti, kunnes Turunen joutui tunnustamaan, että ko. pelaaja ei tulekaan Lappeesee.
Kuka ??? Aika on niin armelias, että olen tuon nimen unohtanut.Kahvitauko sanoi:Eipä sitä nyt ihan vielä uutisoida. Kai te vielä muistatte miten viimeksikin roikutettiin asiaa jouluun asti, kunnes Turunen joutui tunnustamaan, että ko. pelaaja ei tulekaan Lappeesee.
Jaakko Koivisto sanoi:On se ainakin kovempi pelaaja kuin mitä äkkiseltään kuvittelisi:
Jaakko Koivisto sanoi:MITÄ?! Väitätkö, että oon muka väärässä? Itelläs on väärä Andrew Hunter. Mulla on oikea!