Koripallo.com

LrNMKY 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
Onkos nämä viime vuotiset challenge turneen pelipaidat lauantaina pyörähtävän sarjan namikan pelipaidat?

Tuskin! uudet pelipaidat eivät ehkä ole tulleet painosta.
Mitkä paidat päällä LrNMKY pelasi Vantaalla?

Olisiko ne millä pelasivat reenipelejäkin, viime kauden challengen paidat. Niistä vedetty vaan pelaajan nimi selästä teipillä yli. :D

Jokohan sitä kohta uutisoidaan varmana, että Alioune Beyetä ei Lappeenrannassa nähdä. Agenttinsa sivuilla ei Lappeenrannan sopimuksesta ole mainintaa pitkään aikaan ollut, ja nyt miehen nimi on ilmestynyt (ei niin ajantasaiselle) Eurobasketin Available players -listalle. Beyen tietoihin on merkitty "In Sep.'06 was tested by Lappeenranta NMKY (FIN-Korisliiga), but not signed", mutta nuokin merkinnät on usein ollut miten sattuu.

JayKay sanoi:
Jokohan sitä kohta uutisoidaan varmana, että Alioune Beyetä ei Lappeenrannassa nähdä. Agenttinsa sivuilla ei Lappeenrannan sopimuksesta ole mainintaa pitkään aikaan ollut, ja nyt miehen nimi on ilmestynyt (ei niin ajantasaiselle) Eurobasketin Available players -listalle. Beyen tietoihin on merkitty "In Sep.'06 was tested by Lappeenranta NMKY (FIN-Korisliiga), but not signed", mutta nuokin merkinnät on usein ollut miten sattuu.

Eipä sitä nyt ihan vielä uutisoida. Kai te vielä muistatte miten viimeksikin roikutettiin asiaa jouluun asti, kunnes Turunen joutui tunnustamaan, että ko. pelaaja ei tulekaan Lappeesee.

Kahvitauko sanoi:
Eipä sitä nyt ihan vielä uutisoida. Kai te vielä muistatte miten viimeksikin roikutettiin asiaa jouluun asti, kunnes Turunen joutui tunnustamaan, että ko. pelaaja ei tulekaan Lappeesee.
Kuka ??? Aika on niin armelias, että olen tuon nimen unohtanut.

Ed. Lehti autoi, nimi oli, ja on kai edelleen, Mirshad Dubo.

Aika yllättävä hankinta ottaen huomioon, että Lappeenrannan parhaat pelaajat (Riihelä ja Cuffee) pelaavat samoilla pelipaikoilla. Hunter taitaa tulla vaihtopelaajaksi?

Hunter taitaa pelata nelospaikkaa. Mutta tää ei kyllä taida johtaa ainakaan Assien potkuihin, sitten oltas kokonaan ilman sentteriä. Hmm..

On se ainakin kovempi pelaaja kuin mitä äkkiseltään kuvittelisi:

grad.jpg

Jaakko Koivisto sanoi:
On se ainakin kovempi pelaaja kuin mitä äkkiseltään kuvittelisi:

grad.jpg

;D

Here's the real Andrew Hunter:
Hunter.jpg

Oli muuten johonkin aikaan Rasmussen Services-agenttitoimiston, joka edustaa mm. Akeem Scottia, Anssi Kinnaslampea ja Luke Lloydia, listoilla. Muistaakseni Cotonou-pelaaja...

MITÄ?! Väitätkö, että oon muka väärässä? Itelläs on väärä Andrew Hunter. Mulla on oikea!

Jaakko Koivisto sanoi:
MITÄ?! Väitätkö, että oon muka väärässä? Itelläs on väärä Andrew Hunter. Mulla on oikea!

Tapellaanko, häh!!!! ;)

Etelä-Saimaan juttu Hunterista http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2006/10/18/urheilu/juttu2/sivu.html , jossa on myös kuva siitä oikeasta.

Jutun mukaan hankttu kilpailun lisäämiseksi niin, ettei kukan voi olla varma palkkapussistaan. Kolmien harjoitusten jälkeen pelaa jo tänään. Sen sijaan Haksa on edelleen pois (verenmyrkytys kädessä).

Lisäksi toisessa jutussa kerrotaan, että Mika on nyt sitten myös seuran puheenjohtaja. Sillä lailla.

hook

Kaveri valittiin viimekaudella unkarin sarjan kakkosviisikkoon sekä puolustusviisikkoon. :D

Status
Viestiketju on suljettu.