hook
Potentiaalia on! Eilen puolusti jenkeistä parhaiten! ;Dvictor sanoi:Vaan eipä Huntterikaan eilen juuri vakuuttanut. Kaikkea muuta...
Potentiaalia on! Eilen puolusti jenkeistä parhaiten! ;Dvictor sanoi:Vaan eipä Huntterikaan eilen juuri vakuuttanut. Kaikkea muuta...
robinson sanoi:Lainaus koris.net:stä, liittyen juttuun Assien potkuista:
"Lappeenrannan pakkaa sekoittaa tällä hetkellä loukkaantumiset ja sairastelut. Joukkueen varakapteeni Mika Haakana kärsii verenmyrkytyksestä. Tuukka Kulha ja Vili Kaijansinkko ovat kuumeessa. Tuomo Vento joutuu puolestaan polvileikkaukseen. "
Tuukka who?, Vili who?, Tuomo who?
Ok. Varmaan Lappeenrantalaiset tuntevat nämä kaverit, mutta on ehkä vähän liioittelua sanoa, että pakka on sekaisin ko. kaverien takia. Taitavat saada yleensä noin 0,5 min peliaikaa per peli
Kyse ei olekkaan siitä kumpi tekee pisteitä enemmän vaan se puolustus! Usko pois Huntterista on enemmän apua kauden mittaan. ;DPatu sanoi:Itse en olisi antanut Assielle potkuja. Mielestäni hän pelasi ihan kohtuullisesti esimerkiksi viimeiset kaksi peliä ja ne pelit, missä hän oli huonompi menivät muultakin joukkueelta enemmän tai vähemmän käteen. Assie teki kuitenkin eilenkin 10 pistettä ja otti 10 levyä, Hunter sai kokoon 5 pojoa ja 0 levyä, vaikka pelasi paljon enemmän.
JoKaFan sanoi:Assie saanut potkut... En tietysti nähnyt miehen otteita, mutta nyt siis korin alla vain Smith ja Hunter. Assie ainakin tilastojen valossa petrasi kahdessa viimeisessä pelissä ja siitä sai palkkioksi potkut... Ilmeisesti Beye on tulossa, kun näin tehtiin.
Ei tämän päivän Esaimaan mukaan ainakaan Beyen tulosta ole mitään uutta, vaan kerrotaan uuden miehen olevan haussa Assien tilalle.Jaska16 sanoi:Itse ajattelin ihan samaa,että Beye on varmaa tulossa.
Olen samaa mieltä, kuten jo aikaisemmin totesin, niin itse en olisi Assielle potkuja antanut. Ja Hunter ei kyllä mitenkään vakuuttanut ainakaan perjantaina. Eli itse olisin pitänyt Assien joukkueessa ja jättänyt Hunterin pois. Jos Namika nyt jotain kaipaa, niin kunnon sentteriä. Korin alla on nimittäin ollut selvästi eniten vaikeuksia, ainakin minun mielestäni.Imre sanoi:Ei tämän päivän Esaimaan mukaan ainakaan Beyen tulosta ole mitään uutta, vaan kerrotaan uuden miehen olevan haussa Assien tilalle.
http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/2006/10/22/urheilu/juttu3/sivu.html
Assien potkut tulivat yllättävässä vaiheessa, sillä tosiaan 2 viimeistä peliä meni pirteämmin kuin aiemmat: Ukissa 19/9 ja Namikan paras levyreissä, Pyrintöä vastaan 10/10 ja näin kärkipaikka levyreissä Pasin kanssa. Lisäksi kun tällä hetkellä sairaslistalla on kolme miestä, niin Mikakin valittelee vajausta miehistössä. Joukkueen piristäjäksi lennätetty Hunter eikä kyllä ole ainakaan minua vakuuttanut tämän yhden näkemäni pelin perusteella. Miehellä on vielä viikko aikaa näyttää kykynsä, mutta mikään merkittävä lisäys hän ei Namikan riveissä ole. Voi olla, että keskiviikkona ollaan Töölössä vain seitsemällä miehellä.
Veikkaan että Hunter jää loppukaudeksi sen verran kova oli miehen puolustusasenne. Uudessakaupungissa tekemät 20 pistettä osoittivat että kaveri osaa myös koreja tehdä. Huomattavasti parempi kuin Assie tuutte huomaamaan.Patu sanoi:Olen samaa mieltä, kuten jo aikaisemmin totesin, niin itse en olisi Assielle potkuja antanut. Ja Hunter ei kyllä mitenkään vakuuttanut ainakaan perjantaina. Eli itse olisin pitänyt Assien joukkueessa ja jättänyt Hunterin pois. Jos Namika nyt jotain kaipaa, niin kunnon sentteriä. Korin alla on nimittäin ollut selvästi eniten vaikeuksia, ainakin minun mielestäni.
Tästä sentteriasiasta olen ehdottomasti samaa mieltä. Joukkue on jo nyt parhaimmillaan (nopeaa peliä pelatessaan) todella hyvä ja tuohon vielä kunnon korinalusmies lisäksi niin hyvä tulee!twinbro sanoi:Assien erottaminen oli mun mielestä juuri oikea ratkaisu Turuselta. Hunterilla on huomattavasti enemmän potentiaalia kentän molemmissa päissä, vaikka ei olekaan ehkä niin kova levyreissä. Korihait pelin nähneenä, voin sanoa että Hunter on kova peluri!
Nyt vaan yksi kunnon sentteri rotaatioon, niin Lappeenranta on taas TODELLA kova ehdokas aina mestaruuteen asti!
Sentteriasiassa kaikki ovat varmaan samaa mieltä, mutta nyt on tultava näillä toimeen joulukuuhun asti. Jokohan isenäisyyspäivän matsissa nähtäisiin Beye vaiko vasta ensi vuoden puolella ??? ???Patu sanoi:Tästä sentteriasiasta olen ehdottomasti samaa mieltä. Joukkue on jo nyt parhaimmillaan (nopeaa peliä pelatessaan) todella hyvä ja tuohon vielä kunnon korinalusmies lisäksi niin hyvä tulee!
Ei muuten tule kumpaakaan.TuPac sanoi:Eiköhän sieltä tule seuraavaksi Beye tai joku toinen puhdas sentteri.
hook sanoi:Ei muuten tule kumpaakaan.
A Kela sanoi:käykö siellä namikan peleissä muita katsojia
kuin nämä fanaatikot hookin lisäksi ;D
Höh, no tietenkin siellä käy Meikäläisen seurueessakin oli perjantaina yksi henkilö, joka oli ensimmäistä kertaa ja toinen oli toista kertaa. Hyvin viihtyivät.A Kela sanoi:käykö siellä namikan peleissä muita katsojia
Joskus sattumoisin eksyy paikalle joku muukin kuten viime perjantaina Barru Hagman ja T.Riihelä.A Kela sanoi:käykö siellä namikan peleissä muita katsojia