Koripallo.com

LrNMKY 2006-2007

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: LrNMKY 2006-2007

Toki, toki tuuraajat Pasille. Pasi onkin sen verran kova kaveri, että tilalle tarvitaan ainakin kolme. Ja tummia. Samalla vapautettakoon täysin palvelleena tai siis istuneina Haksa, Tolvanen ja Hintsala siviiliin.

-Mc Koris- sanoi:
Nii, silloin oli kyllä vielä vanhat vahvistukset... :-\

Melko teräviä kommentteja..

Ei tähä tosiaan ketää tarvi enää. Penkillä minuutteja vaan lisää.

Eiköhän ne kotimaiset ole jo penkillä ihan riittävästi minuutteja saaneet? Ripli meinaa, että kaikkien ulkolaisten pitäisi pelata täydet minuutit?

Onko Stokesin veli millainen pelimies? Jostain infoa? Voisiko hän olla se Turusen tarkoittama mies, kun mies jo Lappeenrannassa taitaa olla..?

Vahvasti epäilen, että ei kaveri tule namikassa pelaamaan.

Selvisikö toimittaja Seinälle meidän vahvistus jo? Haha.

JoKaFan sanoi:
Tämän päivän Veikkaajassa Turunen ilmoittaa, että Namikaan tulee uusia miehiä lähiaikona. Pasin paluusta ei ole vielä tietoa.

Hehe... Onhan tässä vielä viikko aikaa ostella jenkkejä. Turusen puheet saattavat olla ihan tottakin tai sitten kusettaa Veikkauksen kertoimienlaskijoita Riihelän loukkaantumisella, jotta Namikalle saisi korkeamman kertoimen peleihin? Kahdeksan päivää ikkuna vielä auki, joten kahtellaan ja kuulostellaan...

Nanna sanoi:
kahtellaan ja kuulostellaan...

Kahellaan, niin kuin teillä päin sanotaan. Onhan tässä varmaan mielenkiintoiset 1,5 viikkoa edessä.

Lpr

Nanna sanoi:
Hehe... Onhan tässä vielä viikko aikaa ostella jenkkejä. Turusen puheet saattavat olla ihan tottakin tai sitten kusettaa Veikkauksen kertoimienlaskijoita Riihelän loukkaantumisella, jotta Namikalle saisi korkeamman kertoimen peleihin? Kahdeksan päivää ikkuna vielä auki, joten kahtellaan ja kuulostellaan...

Teinä olisin ihan hiljaa......silleen tosi "pienesti" :-X

mitenköhän muuten noi karsinnat oikein pelataan?...........terkkuja muuten Juntuselle, onko hyväkin tuttu??

Nanna sanoi:

Ai pitkävetovoitoillako namikaa pyöritetäänkin. Mä olenkin aina välillä ihmetellyt joukkueen tuloksia. ; ;D

Lpr sanoi:
Teinä olisin ihan hiljaa......silleen tosi "pienesti" :-X

mitenköhän muuten noi karsinnat oikein pelataan?...........terkkuja muuten Juntuselle, onko hyväkin tuttu??

Haha! ;D Sattuiko arkaan paikkaan? Kusetusta jälleen, kuten jälleen saimme huomata - siis Riihelän sivussaolon suhteen.... Jenkkejä saattaa varmaankin tulla?

Karsintojen pelisysteemit löydät varmasti koris.netistä. :-* Juntunen? En tunne.

Nanna sanoi:
Haha! ;D Sattuiko arkaan paikkaan? Kusetusta jälleen, kuten jälleen saimme huomata - siis Riihelän sivussaolon suhteen.... Jenkkejä saattaa varmaankin tulla?

Karsintojen pelisysteemit löydät varmasti koris.netistä. :-* Juntunen? En tunne.
Pasi kävi käsittääkseni vain hetken kentällä ja loukkaantuminen ei taida ollakaan kovin lievä. Olen siitä pahoillani, sillä todennäköisesti Turunen marssii taas karkkikauppaan tuhlaamaan viikkorahoja. Jos näin tapahtuu, niin minun paikkani on kevään ajan katsomossa tyhjä. Voittaminen on kivaa, mutta ei hinnalla millä tahansa.

jörö sanoi:
Pasi kävi käsittääkseni vain hetken kentällä ja loukkaantuminen ei taida ollakaan kovin lievä. Olen siitä pahoillani, sillä todennäköisesti Turunen marssii taas karkkikauppaan tuhlaamaan viikkorahoja. Jos näin tapahtuu, niin minun paikkani on kevään ajan katsomossa tyhjä. Voittaminen on kivaa, mutta ei hinnalla millä tahansa.

On ikävää, jos Pasi ei ole vieläkään kunnossa. Silloin ei ole järkeä lähteä pelaamaan, mutta luulisi Pasin itse tietävän milloin on pelikuntoinen, kokenut pelaaja kun on. Vain hölmö lähtisi rampana pelaamaan, kun seurauksena voi joutua sairastuvalle koko loppukaudeksi.

Kritiikkini kohdistuu lähinnä Turuseen ja hänen epäluotettaviin lausuntoihin julkisuudessa, ei pelaajiin - olivat sitten syntyneet missä maassa tahansa.

Elä hyvä Nannukka ala! Mitä ihmeen kritisointia Turusen julkiset lausunnot muka tarvitsevat? Turunen on Suomen ylivoimaisesti paras valmentaja. Mikahan on myös kunnian mies. Kauppaan Turusen on pakkokin nyt mennä, sillä kunnia ei kestäisi sitä, että ilman kolmatta mestaruutta jäätäisiin. Vasta sitten Mika on valmis hylkäämään ja hautaamaan Lappeen koripallon ja ottamaan vastaan ulkomailta sen huippuseuran valmentajapestin, joka on jo viime keväänä ehdollisena tehty.

Onnea vaan Turuselle tulevasta! Niin ja huukille myös!

JOEN SUU sanoi:
Elä hyvä Nannukka ala! Mitä ihmeen kritisointia Turusen julkiset lausunnot muka tarvitsevat? Turunen on Suomen ylivoimaisesti paras valmentaja. Mikahan on myös kunnian mies. Kauppaan Turusen on pakkokin nyt mennä, sillä kunnia ei kestäisi sitä, että ilman kolmatta mestaruutta jäätäisiin. Vasta sitten Mika on valmis hylkäämään ja hautaamaan Lappeen koripallon ja ottamaan vastaan ulkomailta sen huippuseuran valmentajapestin, joka on jo viime keväänä ehdollisena tehty.

Onnea vaan Turuselle tulevasta! Niin ja huukille myös!

Meinaskohan JOE tukehtua sillon kun Jari Sillanpää tuli JOENSUUHUN?

Mites se Toimittaja Seinän haastattelu? Eiköhän sitä oo esihaisteltu jo tarpeeks tuol yöelämässä??

Mr.Smith sanoi:
Mites se Toimittaja Seinän haastattelu? Eiköhän sitä oo esihaisteltu jo tarpeeks tuol yöelämässä??

Lähes tehty, pitää vielä oottaa vaa et voitetaan yks peli ;> muistan myös Smithin mielenkiintoiset kommentit tualla perjantain yössä, minä haistelen !

Ville Seinä sanoi:
Lähes tehty, pitää vielä oottaa vaa et voitetaan yks peli ;> muistan myös Smithin mielenkiintoiset kommentit tualla perjantain yössä, minä haistelen !

Minä en muista, mutta ei se varmaan haittaa? Ei tarvii muistuttaa :-*

Status
Viestiketju on suljettu.