Nii, silloin oli kyllä vielä vanhat vahvistukset... :-\TuPac sanoi:Nii joo 31.1 eli melkee kuukaus sit ja sillo viel oli Wagner & Hunter..
-Mc Koris- sanoi:Nii, silloin oli kyllä vielä vanhat vahvistukset... :-\
Onko Stokesin veli millainen pelimies? Jostain infoa? Voisiko hän olla se Turusen tarkoittama mies, kun mies jo Lappeenrannassa taitaa olla..?
JoKaFan sanoi:Tämän päivän Veikkaajassa Turunen ilmoittaa, että Namikaan tulee uusia miehiä lähiaikona. Pasin paluusta ei ole vielä tietoa.
Nanna sanoi:kahtellaan ja kuulostellaan...
Nanna sanoi:Hehe... Onhan tässä vielä viikko aikaa ostella jenkkejä. Turusen puheet saattavat olla ihan tottakin tai sitten kusettaa Veikkauksen kertoimienlaskijoita Riihelän loukkaantumisella, jotta Namikalle saisi korkeamman kertoimen peleihin? Kahdeksan päivää ikkuna vielä auki, joten kahtellaan ja kuulostellaan...
Nanna sanoi:Hehe... Onhan tässä vielä viikko aikaa ostella jenkkejä. Turusen puheet saattavat olla ihan tottakin tai sitten kusettaa Veikkauksen kertoimienlaskijoita Riihelän loukkaantumisella, jotta Namikalle saisi korkeamman kertoimen peleihin? Kahdeksan päivää ikkuna vielä auki, joten kahtellaan ja kuulostellaan...
Lpr sanoi:Teinä olisin ihan hiljaa......silleen tosi "pienesti" :-X
mitenköhän muuten noi karsinnat oikein pelataan?...........terkkuja muuten Juntuselle, onko hyväkin tuttu??
Pasi kävi käsittääkseni vain hetken kentällä ja loukkaantuminen ei taida ollakaan kovin lievä. Olen siitä pahoillani, sillä todennäköisesti Turunen marssii taas karkkikauppaan tuhlaamaan viikkorahoja. Jos näin tapahtuu, niin minun paikkani on kevään ajan katsomossa tyhjä. Voittaminen on kivaa, mutta ei hinnalla millä tahansa.Nanna sanoi:Haha! ;D Sattuiko arkaan paikkaan? Kusetusta jälleen, kuten jälleen saimme huomata - siis Riihelän sivussaolon suhteen.... Jenkkejä saattaa varmaankin tulla?
Karsintojen pelisysteemit löydät varmasti koris.netistä. :-* Juntunen? En tunne.
jörö sanoi:Pasi kävi käsittääkseni vain hetken kentällä ja loukkaantuminen ei taida ollakaan kovin lievä. Olen siitä pahoillani, sillä todennäköisesti Turunen marssii taas karkkikauppaan tuhlaamaan viikkorahoja. Jos näin tapahtuu, niin minun paikkani on kevään ajan katsomossa tyhjä. Voittaminen on kivaa, mutta ei hinnalla millä tahansa.
JOEN SUU sanoi:Elä hyvä Nannukka ala! Mitä ihmeen kritisointia Turusen julkiset lausunnot muka tarvitsevat? Turunen on Suomen ylivoimaisesti paras valmentaja. Mikahan on myös kunnian mies. Kauppaan Turusen on pakkokin nyt mennä, sillä kunnia ei kestäisi sitä, että ilman kolmatta mestaruutta jäätäisiin. Vasta sitten Mika on valmis hylkäämään ja hautaamaan Lappeen koripallon ja ottamaan vastaan ulkomailta sen huippuseuran valmentajapestin, joka on jo viime keväänä ehdollisena tehty.
Onnea vaan Turuselle tulevasta! Niin ja huukille myös!
Mr.Smith sanoi:Mites se Toimittaja Seinän haastattelu? Eiköhän sitä oo esihaisteltu jo tarpeeks tuol yöelämässä??
Ville Seinä sanoi:Lähes tehty, pitää vielä oottaa vaa et voitetaan yks peli ;> muistan myös Smithin mielenkiintoiset kommentit tualla perjantain yössä, minä haistelen !