Koripallo.com

LrNMKY 2008-2009

Vs: LrNMKY 2008-2009

Minä en oikein jaksa uskoa tuohon toimittajan sanamuotoon "Namika ei tarjonnut jatkosopimusta", niin tyhmiä miehiä ei edes Lappeenrannassa ole, Luultavampaa on tilanne, jossa Namika tarjosi jotain ja Riihelä ei hyväksynyt tarjousta. Kyllä Riihelä on Lappeenrannassa aina ollut sellainen ikoni ettei kuulosta kovin uskottavalta tuo "ei tarjonnut sopimusta".

Ei Riihelän kroppa enää kestä sitä takaniskalinko-kolmosta, jota ollaan saatu ihailla vuosikaudet.

Kyllähän tuo Lappeen osalta näytäää huonolta, Pasi kuitenkin avausviisikonjannu.

PikkuMikko sanoi:
Minä en oikein jaksa uskoa tuohon toimittajan sanamuotoon "Namika ei tarjonnut jatkosopimusta", niin tyhmiä miehiä ei edes Lappeenrannassa ole, Luultavampaa on tilanne, jossa Namika tarjosi jotain ja Riihelä ei hyväksynyt tarjousta.

Tai sitten Riihelä itse viestitti jo ajoissa, että palkkaa ei leikata. Riihelän sopimus todennäköisesti kohtuullisen kallis ja miehen merkitys joukkueelle on kuitenkin tällä kaudella ollut selvästi vähäisempi kuin aiemmin, joten on ihan perusteltua todeta, että jatkosopimusta ei ainakaan tässä vaiheessa tehdä.

Eiköhän asiaa tarkastella uudelleen syksyllä, kun Riihelä on toipunut leikkauksestaan ja voidaan arvoida hänen arvoaan kauden 2009-2010 joukkueelle.

Herbert sanoi:
Tai sitten Riihelä itse viestitti jo ajoissa, että palkkaa ei leikata. Riihelän sopimus todennäköisesti kohtuullisen kallis ja miehen merkitys joukkueelle on kuitenkin tällä kaudella ollut selvästi vähäisempi kuin aiemmin, joten on ihan perusteltua todeta, että jatkosopimusta ei ainakaan tässä vaiheessa tehdä.

Eiköhän asiaa tarkastella uudelleen syksyllä, kun Riihelä on toipunut leikkauksestaan ja voidaan arvoida hänen arvoaan kauden 2009-2010 joukkueelle.
Palkkaa ei leikata, mutta miestä leikataan... :)

Propsit KTP-matsin ennakolle. Onhan nuo yleisestikin mainiota luettavaa, mutta nyt on hommat hitonmoisessa nousussa. :D

-Z-

Ohisektori sanoi:
Propsit KTP-matsin ennakolle. Onhan nuo yleisestikin mainiota luettavaa, mutta nyt on hommat hitonmoisessa nousussa. :D
Mistä olet mahdollisesti tuon ennakon lukenut?  ???
KTP:n kotisivuilla ei näyttänyt olevan kuin tiedote fanibussista  ;)

Välillä tajuaa mitä lukee ja välillä ei! nyt taas ei heti tajunnut...
Luulin et KTP:n sivuil on joku ennakko.

Toivottavasti namikan ennakko oli vähän kieli poskessa( :p) tehty ja karkkikeisari on muuten vain estynyt kuuluttelu hommista. Jos oikeasti hyllytetty, niin minä ja 73 kaveriani boikotoimme huomista peliä. Paikkapuolustus ja Rati ei ole kaikista viihdyttävin yhdistelmä.

jörö sanoi:
Toivottavasti namikan ennakko oli vähän kieli poskessa( :p) tehty ja karkkikeisari on muuten vain estynyt kuuluttelu hommista. Jos oikeasti hyllytetty, niin minä ja 73 kaveriani boikotoimme huomista peliä. Paikkapuolustus ja Rati ei ole kaikista viihdyttävin yhdistelmä.
En yhtään ihmettelisi jos olisi oikeasti hyllytetty?

Hullued sanoi:
En yhtään ihmettelisi jos olisi oikeasti hyllytetty?

En usko, että Candymanin käytöksessä kuuluttajana on mitään vikaa. Lähinnä olen huolissani hänen terveydestään, kun pitää näköjään kuvan perusteella saapua Urheilutalolle mummomopedilla...

Näköjään Hullued on mainittu namikan Honka-ennakossa ;D : http://www.lrnmky.fi/uutiset/uutinen_090306.php

Kyllä käyp` katteeks. Noin nuori kirjoittajana ja heti huipulla. Mihin vielä ennättääkään.

6Pac sanoi:
Näköjään Hullued on mainittu namikan Honka-ennakossa ;D : http://www.lrnmky.fi/uutiset/uutinen_090306.php

Hahahaha!! Olipas taas ennakko, voi pojat sentään!! Mahtavaa kerrassaan mahtavaa :)

Mistäköhän Hullued on sinne ennakkoon eksynyt?
Vai että niin...
No mutta kiitoksia kunnianosoituksista!

Joukkueelta löytyy aivan uskomatonta lahjakkuutta. Coleman monilahjakkuus jalkapallossa ja salibandyssa, Lassi varsinainen Pavarotti ja nyt kaiken huippu, taitoluistelun seuraava suomalainen olympiavoittaja. Hyvä poijjaat!!

jörö sanoi:
Joukkueelta löytyy aivan uskomatonta lahjakkuutta. Coleman monilahjakkuus jalkapallossa ja salibandyssa, Lassi varsinainen Pavarotti ja nyt kaiken huippu, taitoluistelun seuraava suomalainen olympiavoittaja. Hyvä poijjaat!!

;D

Voitaisiin Blagin kanssa ottaa taitoluistelumatsi... Lappeenrannan iso poika veisi kyllä ylivoimaisen voiton, valitettavasti. Tietysti tuon jään laadusta voi myös jossitella. Eli Mr. B:n suoritus olisi voinut olla vielä parempikin...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.