Koripallo.com

Lrnmky 2009-2010

Vs: Lrnmky 2009-2010

MC sanoi:
Mitä? Myönnät siis Salessa olevan/olleen vikaa? Eli Lahden jenkin hölmöily johtuikin provosoitumisesta, jossa Sale provosoi? Mielenkiintoista.

Mitä mielenkiintoista tuossa on?

Vaikka virallisesti kuinka paljon höpötettäisiin siitä, että kaikki trash talk pitäisi kitkeä urheilusta, niin todellisuus on aina sitä, että tiukat ottelut voitetaan liikkumalla sääntöjen rajamailla ja hakemalla henkistä yliotetta vastustajasta.

Kovat pelimiehet reagoivat provosoimiseen laittamalla palloa sukkaan, huonommat ottavat sitten epäurheilijamaisia ja pelikieltoja. Vastaavasti kovat pelimiehet hoitavat provosoinnin niin, että siihen eivät muut kiinnitä huomiota. Huonommat tekevät sen kaikkien nähden ihmetellen kuinka heitä pidetään törkeinä pelaajina. Sale ei ole esimerkki pelaajasta, joka olisi tässä suhteessa hyvä, vaan kääntäisin katsetta pikemminkin erään Turusta lähtöisin olevan takamiehen suuntaan, joka jostain syystä tuntuu aina tulevan rikotuksi...

Herbert sanoi:
Mitä mielenkiintoista tuossa on?

Se, että Joensuussa vihdoinkin myönnetään Salen provosoineen viime tammikuun tapahtumissa Lahden pelaajaa.

Niin tuota noin. Missäs kirjoituksessa minä olen mitään myöntänyt?

Todella mielenkiintoista luetun ymmärtämistä Ämseeltä.

JOEN SUU sanoi:
Niin tuota noin. Missäs kirjoituksessa minä olen mitään myöntänyt?

Todella mielenkiintoista luetun ymmärtämistä Ämseeltä.

Niin tuota, jos ao. tässä lauseessa myönnä Salen ärsyttäneen edellistä kulkusille potkijaa (muistuta tapahtuneesta ja mahdollista kulkusille potkimisen toistumista, koska Sale osaa ärsyttää), niin pöydän nöyrimmästi anteeksi Matti herralta aiheuttamaani mielipahaa ymmärrettyäni kirjoituksesi väärin. Anteeksi ja kumarrus. :'(

"Todennäköisesti Kataja-pelissä Sale ärsyttää kaverin maitojunaan? Voi hyvinkin potkaista Salen kulkusille."

Saat toki anteeksi. Mitään mielipahaa et kuitenkaan ole minulle aiheuttanut. Ja kuten varmasti itsekin ymmärsit, niin nuo pari lausetta olivat enemmänkin vähemmän vakavamielisesti otettavia?

Mutta tuosta kumarruksesta kuitenkin erityiskiitos!

Matti

Onko kyseessä suomalaisen koripallohistorian ensimmäinen kerta kun miehet kasvavat ylittäessään ison veden? Yleensä käy toisin päin:)

Poistettu.

Lähteekö namika Jyväskylään kahdella vai kolmella jenkillä? Eli suorempaan kysyen, onko kolmannesta jenkistä tietoa?

jörö sanoi:
Lähteekö namika Jyväskylään kahdella vai kolmella jenkillä? Eli suorempaan kysyen, onko kolmannesta jenkistä tietoa?

Kolmella. Malta taas hetki.

BLAGI sanoi:
Kolmella. Malta taas hetki.

Mahtuuko kolmea, jos kaksi on jo isoja?
Entäs onko leggins-Blakilla varaa? Lappeenranta on tainnu kuittailla ne meidän joensuulaisia niin huolettamat velat

http://www.lrnmky.fi/uutiset/uutinen_090903.php

Ja ongelmatapauksia taas lisää. Tän jätkänhän piti aikanaan mennä Lahteen, mutta mieheen ei saatu yhteyttä New Orleansin tulvien aikana. Vähän myöhemmin pelasi Etelä-Amerikassa. Nyt Suomi sitten näköjään kiinnostaakin.

Nyt on joukkue koossa, mitäs ovat kp.comin käyttäjät mieltä uudesta Namikasta? Anthony Johnson tuo meille donkit näyttävät, Jarkki kuviot täyttävät. Siitä se kausi starttaa, jos odottaa malttaa.
Verkot nappasivat hyviä vonkaleita, KIITOS JARKKI!

JoKaFan sanoi:

Ja ongelmatapauksia taas lisää. Tän jätkänhän piti aikanaan mennä Lahteen, mutta mieheen ei saatu yhteyttä New Orleansin tulvien aikana. Vähän myöhemmin pelasi Etelä-Amerikassa. Nyt Suomi sitten näköjään kiinnostaakin.
No Bundesliiga, NBA ja LEB Gold. Kai ne jonkinlaisia ongelmia tuottaa jollekin.

jörö sanoi:
No Bundesliiga, NBA ja LEB Gold. Kai ne jonkinlaisia ongelmia tuottaa jollekin.

Kestääkö pelaajien egot pienempää liigaa... ;) Mutta hienoa, että saadaan nostetta kovilla jenkeillä Korisliigaan, toki menestystä ei nimimiehet aina takaa.

JoKaFan sanoi:

voi hemmetti sentään. Joka ainoasta jenkkipelaajasta jotka tulee johonkin muuhun seuraan, niin sinulla on aina jotakin negatiivista sanottavaa. Olen aivan varma että kyseiset herrat niin Saunders kuin Johnsonkin ovat ottaneet opiksi aikaisemmilta vuosiltaan. Molemmat ovat jo sen verran maailmaa nähneet. Kovin mielenkiintoiselta Namika näyttää täytyy sanoa. Nyt pistetään jo katajakin lujille. ;)

PEPO sanoi:
voi hemmetti sentään. Joka ainoasta jenkkipelaajasta jotka tulee johonkin muuhun seuraan, niin sinulla on aina jotakin negatiivista sanottavaa.

Olin juuri kirjoittamassa lähes identtistä lausetta...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.