Vs: Lrnmky 2009-2010
20 min Karhulle 51-43
20 min Karhulle 51-43
Hullued sanoi:Kuinkas peli päättyi? Ei ole vielä Jyväskylän Namikan sivuilla tulosta.
Hullued sanoi:Eikö ketään kiinnosta Joonas Suotamon rooli? Itse ainankin, saanut hyvin harjoitella ilman armeijaa.
Hullued sanoi:Eikö ketään kiinnosta Joonas Suotamon rooli? Itse ainankin, saanut hyvin harjoitella ilman armeijaa.
Älkää katajaiset kansalaiset murehtiko saimaalaisista. Kyllä me näilläkin pärjätään..Jokelos sanoi:Eilen päiväpelissä tehny tasan 2 pistettä. Siitä on hyvä jatkaa.
Iltapeleissä varmaan aikamoinen pelote korin alla.
tuttu sanoi:http://www.eurobasket.com/Hungary/basketball.asp?NewsID=171425
tällänen löyty?
Joo, harmi nimenomaan muiden joukkueiden osalta. Tommonen ylimielinen sekopää kuumakalle olisi ollut ihan kiva vastustajan joukoissa. No, toivotaan, että Jarkki löytää samantasoisen pelaajan tilalle. ;D6Pac sanoi:Harmi et Edmund ei ton kauempaa Suomessa taaskaan viihtynyt. Toivottavasti Jarkilla on jo uusi mies kiikarissa.
A sian tuntija sanoi:Joo, harmi nimenomaan muiden joukkueiden osalta. Tommonen ylimielinen sekopää kuumakalle olisi ollut ihan kiva vastustajan joukoissa. No, toivotaan, että Jarkki löytää samantasoisen pelaajan tilalle. ;D
Joukkue on DEKE eli DEBRECENI EGYETEM KE. Namikahan pelasi muutama vuosi sitten Debreceniä vastaan Euro Cup Challengessa, silloin joukkue oli hivenen eri niminen. Liekö yhteistyökummpanit vaihtuneet ja sen mukana myös nimi.Hullued sanoi:Näin on. Mihinkäs joukkueeseen hän oikein meni? Tyhmä kun olen en tajunnut sitä.
Imre sanoi:Joukkue on DEKE eli DEBRECENI EGYETEM KE. Namikahan pelasi muutama vuosi sitten Debreceniä vastaan Euro Cup Challengessa, silloin joukkue oli hivenen eri niminen. Liekö yhteistyökummpanit vaihtuneet ja sen mukana myös nimi.