Koripallo.com

LrNMKY - Vilpas to 30.12. Urkilla klo 18:30

Tarjoillaanko Urkilla vieläkin kahvia ja piparia?

• Kyllä, pipareita jäi joulusta.

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei, jälleen kahvia ja bullaa.

Ääniä: 12 100,0%

• Äänestäjiä
    12
Vs: LrNMKY - Vilpas to 30.12. Urkilla klo 18:30

SC sanoi:
Juuri näin, Thompson otti myös muutamia hyviä riistoja ulottuvuudellaan ja sijoittumisellaan.
Jos näin on että Doaksia ei ole varaa vaihtaa niin onko järkeä myöskään pitää. Antakaa vaikka
Huovilalle ja Tintille ne minuutit kasvaa ainakin korkoa, eikä varmasti ole ainakaan pehmeämpää pelaamista.

Otteluraporttia maailman huipulta: http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_895.htm

sarkasmi on taitolaji...

Namikan lepsuilu puolustuksessa puoliajan jälkeen ja vieraiden Nick Okorien hurja heittovire takasi salolaisille kauden ensimmäiset vieraspisteet Vilppaan vieraillessa vuoden viimeisessä ottelussa Lappeenrannassa. Loppulukemat 85 - 91 (38 - 33).

Suoraan lentokentältä vasta viimeiselle neljännekselle ehtinyt Malik Moore ei kyennyt pelastamaan kotijoukkuetta tappiolta, vaikka Namika nousikin vielä viimeisellä minuutilla 2 pisteen päähän, hyvässä heitossa olleen HL Colemanin kolmosella. Ottelussa 37 pistettä tehnyt Okorie kruunasi iltansa huikealla lay-upillaan, joka taittoi lopullisesti Namikan haaveet voitosta.

Ei meiltä tarvita raporttia, eiköhän tuo kata kaiken.

Lauri Heinolta jälleen otokset ottelusta: http://heinolare.kuvat.fi/kuvat/Koripallo%2525202010-11/2010_12_30_LrNMKY-Salo/
Ja Lappeenrantalaisittain "raporttia": http://www.lrnmky.fi/edustus/uutinen_101230.php

zack sanoi:
Taas Vilppaan propagandakoneisto pyörii. Vielä viime ottelun jälkeen ei ollut mitään mahdollisuutta tehdä videoita, koska ottelutahti on niin kova. Käsittääkseni Vilppaalla on sunnuntaina peli Tarmoa vastaan, joten ilmeisesti te esitätte ainoastaan voitolliset ottelut Vikings TV:ssä.

EDIT: Ihan pakko todeta tähän vielä että Suomi on kateellisten maa

Eipä noista hävityistä otteluista viitsi kauheasti tehdä ottelukoosteita ja tänkin ottelun työstö helpottui kummasti, kun paluumatkalla leikkelin jo valmiiksi korikameramatskut (yht melkein 2 h materiaalia), tosin tänään en taida sitten ehtiä tekemään mitään videon hyväksi...

Pakko kommentoida noista valokuvista sen verran että jos mahdollista, niin kannattaisi valokuvaajan joskus kokeilla ottaa valokuvia kameran ollessa pystyasennossa, noi vaakatasoiset valokuvat, kun ei vaan jotenkin koriksessa iske, varsinkaan lähikuvissa, kun silloin jää aina kuvista puuttumaan esim korirengas, yms oleellista. Tosin makukysymyshän tämä puhtaasti on...

KPX sanoi:
Pakko kommentoida noista valokuvista sen verran että jos mahdollista, niin kannattaisi valokuvaajan joskus kokeilla ottaa valokuvia kameran ollessa pystyasennossa, noi vaakatasoiset valokuvat, kun ei vaan jotenkin koriksessa iske, varsinkaan lähikuvissa, kun silloin jää aina kuvista puuttumaan esim korirengas, yms oleellista. Tosin makukysymyshän tämä puhtaasti on...
Herra ilmottautui juuri ottamaan seuraavan pelin kuvat ;)

SC

Hullued sanoi:
Herra ilmottautui juuri ottamaan seuraavan pelin kuvat ;)

juu, seuraavan Vikingsin matsin kuvat... ::) :) me luotamme 120% KPX:N kuvaustaitoon, Lappeenrantaan ei KPX:ää kuvaamaan päästetä, paitsi sitten kun Vilpas pelaa seuraavaksi :D

Hullued sanoi:
Otteluraporttia maailman huipulta: http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_895.htm
Noh, noh, eikös Vilppaalta ole aina tullut kunnon raportti vasta muutama päivä ottelun jälkeen ja tuo tulos välittömästi ottelun jälkeen. :) Että take it easy

Hyvää uutta vuotta!

MOBvilko sanoi:
sarkasmi on taitolaji...

Namikan lepsuilu puolustuksessa puoliajan jälkeen ja vieraiden Nick Okorien hurja heittovire takasi salolaisille kauden ensimmäiset vieraspisteet Vilppaan vieraillessa vuoden viimeisessä ottelussa Lappeenrannassa. Loppulukemat 85 - 91 (38 - 33).

Suoraan lentokentältä vasta viimeiselle neljännekselle ehtinyt Malik Moore ei kyennyt pelastamaan kotijoukkuetta tappiolta, vaikka Namika nousikin vielä viimeaisellä minuutilla 2 pisteen päähän, hyvässä heitossa olleen HL Colemanin kolmosella. Ottelussa 37 pistettä tehnyt Okorie kruunasi iltansa huikealla lay-upillaan, joka taittoi lopullisesti Namikan haaveet voitosta.

Ei meiltä tarvita raporttia, eiköhän tuo kata kaiken.

Vain voitot lasketaan ;) Vilpas taistelee ja näyttää närhen munat :-* Happy New Year to everyone real Vikings fan. Kannustetaan prkl eikä vain mollata!

MC sanoi:
Todellakin. Naurettavaa.

Niin siis tälläkaudella on ollut tapana, että heti pelin jälkeen ilmoitetaan tulos ja muutaman päivän päästä tulee oikein raporttia. Sitä en tiedä tuleeko tästä nyt sitten mitään kun oli tuo uusivuosi ja tänään kauden tärkein peli tähän asti. Ei edes oikeastaan kiinnosta se lpr peli enään sillä katseet suunnattu täysillä tämänpäiväiseen. Ehkäpä Tarmo ja Lpr raportti yhdessä.

Ja KPX tekemisistä tai tekemättä jättämisistä olisin aivan hiljaa. Kaveri tekee ilmaiseksi(?) näitä juttuja, joten kaikki kunnia niille pätkille tai kuville mitä yleensä julkaistaan! Se on meinaa kovaa hommaa tehdä tuollaista jälkeä. Tietysti sieltä tulee enemmän Vilppaan juttuja kun hän on Vikingsien fani. Ei varmaan fania kiinnosta katsoa jotain teurastusta uudestaan koneelta ja tekemään tunteja töitä että sen saisi Vilppaan sivuille.
Jokainen voi itse ottaa kameran kauniiseen käteen, niin silloin saa itse julkaistua mitä haluaa.

KPX keep up the good work!

Tossa klo 14 aikoihin pitäis tulla näkyviin LrNMKY-VILPAS video, jos ei nettiyhteys nyt sitten katkee tän kriittisen viimesen 30 min aikana... yöllä oli ollu joku päivitys tai jotain serverillä, jonne videota latasin ja uusiksi meni sitten aamulla toi siirto... Sisältää kaikki korit, mut ei vapareita, paitsi ne harvinaiset 2 in a row by Thompson...

Joo palkkaa en saa näistä videoista, mutta onneksi on pari sponsoria, jotka avustaneet kaluston hankkimisessa...

Katseet on tosiaan kohti jo tän illan peliä, viimesiä akkuja lataillaan ja kassia pakataan...

http://vikings201011.galleria.fi/kuvat/Season%2010-11/Korisliigaa/30.12.%20LrNMKY-Vilpas/LrNMKYVilpas3012.wmv rupeaa varmaan pian näkymään HD:nakin, kunhan serveri saa sen käsiteltyä... ollos hyvä... Kommentoikaa videon viestikenttään ja arvostelkaa tähdillä... omalle koneelle voi myös ladata niin halutessaan, kokoa videotiedostolla lähes 2 gigaa...

Tiedotus-/propagandadivisioona palannut uudenvuoden tauolta ;D
Raporttia pelistä:
http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_898.htm

MOBvilko sanoi:
Tiedotus-/propagandadivisioona palannut uudenvuoden tauolta ;D
Raporttia pelistä:
http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_898.htm

"Lewisin taistelu korirengasta vastaan jatkui - kaikki yhdeksän kolkkia ohi"
basket.fi:n mukaan 1/4 ;)

samtomram sanoi:
"Lewisin taistelu korirengasta vastaan jatkui - kaikki yhdeksän kolkkia ohi"
basket.fi:n mukaan 1/4 ;)

Kiitos palautteesta. My bad. Lewisin heitot 20 minuutissa olisi pitänyt olla - kaikki yhdeksän pelitilanneheittoa ohi. Lewisin kakkoset oli 0/6, kolmoset 0/3. Ensimmäinen onnistuminen ainakin Lappeenrannan omien tilastojen mukaan tuli vasta kolmannella jaksolla.
Hienoa kuitenkin, että joku näitä sepustuksia jaksaa lukea. Ja vieläpä tarkkaan... muutkin kuin omat uskolliset "fanimme" zack ja salolainen... Ei tainnut ystävämme "salolaisen" katsojien boikottivetoomus oikein toimia, tänään Salohallilla 1150 silmäparia. Pahoittelut sinulle näin seuran puolesta. Taisi olla ikävää seurata voittopeliä.

Viikinkipäällikkö, myöskin erehtyväinen

Jägermeister sanoi:
Ei tainnut ystävämme "salolaisen" katsojien boikottivetoomus oikein toimia, tänään Salohallilla 1150 silmäparia. Pahoittelut sinulle näin seuran puolesta. Taisi olla ikävää seurata voittopeliä.

Luulisi että seuran puheenjohtajalla ja joukkueen joukkueenjohtajalla olisi parempaakin tekemistä, kuin norkoilla kannattajien keskustelufoorumeilla ja kommentoida siellä esiintyneitä tekstejä. Jos vaikka keskittyisit miettimään mikä siinä pelissä mättää, sillä alkaa nimittäin pikkuhiljaa kadota viimeisetkin uskottavuuden rippeet toiminnasta, ainakin omissa silmissäni. Noh, ehkä ne 1149 silmäparia ovat sitten oikeassa.

Luulen, että minun parempi lopettaa tällä palstalla kirjoittelu tähän. Mielipiteeni on varmaan tullut kaikille selväksi ja se tuskin on lähiaikoina muuttumassa. Loppukauden peleissä aion kuitenkin käydä, sillä olen kausikortin ostanut ja harkitsen seuraavankin kauden läpyskän ostamista, jos joukkueessa on tapahtunut minua miellyttäviä muutoksia.

Kiittäen
salolainen

Niinpä, miksi ei puolen yön aikaan ole vaikka nakkikoneella tekemässä seuraavaan peliin purtavaa. Hyvä, että näitä jääkärimestareitakin on, jotka viitsivät täällä kommentoida. Minä ainakin olisin tyytyväinen, jos joku seuran puolesta vastaisi.

salolainen sanoi:
Luulisi että seuran puheenjohtajalla ja joukkueen joukkueenjohtajalla olisi parempaakin tekemistä, kuin norkoilla kannattajien keskustelufoorumeilla ja kommentoida siellä esiintyneitä tekstejä. Jos vaikka keskittyisit miettimään mikä siinä pelissä mättää, sillä alkaa nimittäin pikkuhiljaa kadota viimeisetkin uskottavuuden rippeet toiminnasta, ainakin omissa silmissäni. Noh, ehkä ne 1149 silmäparia ovat sitten oikeassa.

Luulen, että minun parempi lopettaa tällä palstalla kirjoittelu tähän. Mielipiteeni on varmaan tullut kaikille selväksi ja se tuskin on lähiaikoina muuttumassa. Loppukauden peleissä aion kuitenkin käydä, sillä olen kausikortin ostanut ja harkitsen seuraavankin kauden läpyskän ostamista, jos joukkueessa on tapahtunut minua miellyttäviä muutoksia.

Kiittäen
salolainen

Päinvastoin, näin pelin jälkeen ja myös pelien välillä käyn ahkerasti täällä lukemassa, mitä kannattajat kirjoittavat. Suurin osa täällä kommentoivista faneista kertovat tuntojaan, välillä asiallisesti, välillä vähemmän. Kaikilla on siihen oikeus.
En kuitenkaan laske sinua seuran faniksi, kuten usein olet itseäsi tituleerannut. Kirjoittelusi täällä on kaukana, mitä minä miellän oman joukkueen kannattamiseksi. Itse asiassa olen jo pitempään pohtinut tuon "salolainen" takana olevaa, jopa seuramme kausikortin ostanutta, henkilöä.
Oletko joku, jonka kohtaan päivittäin ja jota pidän kannattajana? Toivottavasti ei. Näitä kaltaisiasi riivinrautoja mahtuu 13 tusinaan. Ero sinun ja zackin välillä on siinä, että forssalaisystävämme repii juttunsa oman seuran kannalta ja katkeruus Vilpasta kohtaan on aitoa. Hän ei edes yritä esittää ystävää, saati olla kiinnostunut seuramme menestyksestä.
Siinä olet ihan oikeassa, että minun ei varmasti pitäisi kommentoida täällä näihin asioihin. Joskus vaan on sisäinen tarve avautua, koska välitän tästä seurasta niin paljon ja uhraan tälle seuralle niin paljon. Sinulla ei liene vastaavaa aluetta elämässäsi. Mielestäni voisit etsiä jonkun muun kohteen elämääsi. Salossa on myös jääkiekkoa, lentopalloa, salibandyä... Jos kanttia on, tule juttelemaan ja voin vakuuttaa sinulle. Maksan kausikorttisi hinnan takaisin, vaikka omasta pussistani. Onhan se hirveää, kuinka pahan olon olemme Vilppaassa sinulle aiheuttaneet.
Muut kannattajat tuskin katsovat mielummin pelejä I divisioonassa sijoilla 3-9 kuin antavat seuran kusettaa kannattajia liigassa. Minulle ja muille seuran eteen työtä tekeville liigapaikka on arvokas.

Viikinkipäällikkö ja joukkueenjohtaja.

P-S. Omasta puolestani tämä on tässä. Sinun kanssasi en vaivaudu enää keskustelemaan. Ne 1149 muuta silmäparia riittävät minulle. Sinun kantasi on tosiaan tullut selväksi. Sen takia ei takuulla joukkueeseen tule yhtään muutosta.

Jägermeister sanoi:
Päinvastoin, näin pelin jälkeen ja myös pelien välillä käyn ahkerasti täällä lukemassa, mitä kannattajat kirjoittavat. Suurin osa täällä kommentoivista faneista kertovat tuntojaan, välillä asiallisesti, välillä vähemmän. Kaikilla on siihen oikeus.
En kuitenkaan laske sinua seuran faniksi, kuten usein olet itseäsi tituleerannut. Kirjoittelusi täällä on kaukana, mitä minä miellän oman joukkueen kannattamiseksi. Itse asiassa olen jo pitempään pohtinut tuon "salolainen" takana olevaa, jopa seuramme kausikortin ostanutta, henkilöä.
Oletko joku, jonka kohtaan päivittäin ja jota pidän kannattajana? Toivottavasti ei. Näitä kaltaisiasi riivinrautoja mahtuu 13 tusinaan. Ero sinun ja zackin välillä on siinä, että forssalaisystävämme repii juttunsa oman seuran kannalta ja katkeruus Vilpasta kohtaan on aitoa. Hän ei edes yritä esittää ystävää, saati olla kiinnostunut seuramme menestyksestä.
Siinä olet ihan oikeassa, että minun ei varmasti pitäisi kommentoida täällä näihin asioihin. Joskus vaan on sisäinen tarve avautua, koska välitän tästä seurasta niin paljon ja uhraan tälle seuralle niin paljon. Sinulla ei liene vastaavaa aluetta elämässäsi. Mielestäni voisit etsiä jonkun muun kohteen elämääsi. Salossa on myös jääkiekkoa, lentopalloa, salibandyä... Jos kanttia on, tule juttelemaan ja voin vakuuttaa sinulle. Maksan kausikorttisi hinnan takaisin, vaikka omasta pussistani. Onhan se hirveää, kuinka pahan olon olemme Vilppaassa sinulle aiheuttaneet.
Muut kannattajat tuskin katsovat mielummin pelejä I divisioonassa sijoilla 3-9 kuin antavat seuran kusettaa kannattajia liigassa. Minulle ja muille seuran eteen työtä tekeville liigapaikka on arvokas.

Viikinkipäällikkö ja joukkueenjohtaja.

P-S. Omasta puolestani tämä on tässä. Sinun kanssasi en vaivaudu enää keskustelemaan. Ne 1149 muuta silmäparia riittävät minulle. Sinun kantasi on tosiaan tullut selväksi. Sen takia ei takuulla joukkueeseen tule yhtään muutosta.
Kausikortti kaikilla mausteilla, kiitos.

löytyy sieltä Salosta nähtävästi myös näitä herkkiä viikinkejä ja vielä sisäpiiristä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.