Vs: LrNMKY - Vilpas to 30.12. Urkilla klo 18:30
salolainen sanoi:
Luulisi että seuran puheenjohtajalla ja joukkueen joukkueenjohtajalla olisi parempaakin tekemistä, kuin norkoilla kannattajien keskustelufoorumeilla ja kommentoida siellä esiintyneitä tekstejä. Jos vaikka keskittyisit miettimään mikä siinä pelissä mättää, sillä alkaa nimittäin pikkuhiljaa kadota viimeisetkin uskottavuuden rippeet toiminnasta, ainakin omissa silmissäni. Noh, ehkä ne 1149 silmäparia ovat sitten oikeassa.
Luulen, että minun parempi lopettaa tällä palstalla kirjoittelu tähän. Mielipiteeni on varmaan tullut kaikille selväksi ja se tuskin on lähiaikoina muuttumassa. Loppukauden peleissä aion kuitenkin käydä, sillä olen kausikortin ostanut ja harkitsen seuraavankin kauden läpyskän ostamista, jos joukkueessa on tapahtunut minua miellyttäviä muutoksia.
Kiittäen
salolainen
Päinvastoin, näin pelin jälkeen ja myös pelien välillä käyn ahkerasti täällä lukemassa, mitä kannattajat kirjoittavat. Suurin osa täällä kommentoivista faneista kertovat tuntojaan, välillä asiallisesti, välillä vähemmän. Kaikilla on siihen oikeus.
En kuitenkaan laske sinua seuran faniksi, kuten usein olet itseäsi tituleerannut. Kirjoittelusi täällä on kaukana, mitä minä miellän oman joukkueen kannattamiseksi. Itse asiassa olen jo pitempään pohtinut tuon "salolainen" takana olevaa, jopa seuramme kausikortin ostanutta, henkilöä.
Oletko joku, jonka kohtaan päivittäin ja jota pidän kannattajana? Toivottavasti ei. Näitä kaltaisiasi riivinrautoja mahtuu 13 tusinaan. Ero sinun ja zackin välillä on siinä, että forssalaisystävämme repii juttunsa oman seuran kannalta ja katkeruus Vilpasta kohtaan on aitoa. Hän ei edes yritä esittää ystävää, saati olla kiinnostunut seuramme menestyksestä.
Siinä olet ihan oikeassa, että minun ei varmasti pitäisi kommentoida täällä näihin asioihin. Joskus vaan on sisäinen tarve avautua, koska välitän tästä seurasta niin paljon ja uhraan tälle seuralle niin paljon. Sinulla ei liene vastaavaa aluetta elämässäsi. Mielestäni voisit etsiä jonkun muun kohteen elämääsi. Salossa on myös jääkiekkoa, lentopalloa, salibandyä... Jos kanttia on, tule juttelemaan ja voin vakuuttaa sinulle. Maksan kausikorttisi hinnan takaisin, vaikka omasta pussistani. Onhan se hirveää, kuinka pahan olon olemme Vilppaassa sinulle aiheuttaneet.
Muut kannattajat tuskin katsovat mielummin pelejä I divisioonassa sijoilla 3-9 kuin antavat seuran kusettaa kannattajia liigassa. Minulle ja muille seuran eteen työtä tekeville liigapaikka on arvokas.
Viikinkipäällikkö ja joukkueenjohtaja.
P-S. Omasta puolestani tämä on tässä. Sinun kanssasi en vaivaudu enää keskustelemaan. Ne 1149 muuta silmäparia riittävät minulle. Sinun kantasi on tosiaan tullut selväksi. Sen takia ei takuulla joukkueeseen tule yhtään muutosta.