Koripallo.com

LrNMKY - Vilpas to 30.12. Urkilla klo 18:30

Tarjoillaanko Urkilla vieläkin kahvia ja piparia?

• Kyllä, pipareita jäi joulusta.

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei, jälleen kahvia ja bullaa.

Ääniä: 12 100,0%

• Äänestäjiä
    12
Vs: LrNMKY - Vilpas to 30.12. Urkilla klo 18:30

Jägermeister sanoi:
Muut kannattajat tuskin katsovat mielummin pelejä I divisioonassa sijoilla 3-9 kuin antavat seuran kusettaa kannattajia liigassa. Minulle ja muille seuran eteen työtä tekeville liigapaikka on arvokas.

Juuri näin! Liiga kiinnostaa enemmän kuin murskavoitot divarissa. Tämän joukkueen suomalaiset on playoff kamaa, ehkä jenkit eivät (ainakaan alkukaudesta) osuneet kohdilleen ja siitä syystä ollaan peräpäässä.

Tämä silmällä pitäen ei muutakuin sorvaamaan suomalaisille nyt jo ensi kauden sopimuksia.

salolainen sanoi:
Luulisi että seuran puheenjohtajalla ja joukkueen joukkueenjohtajalla olisi parempaakin tekemistä, kuin norkoilla kannattajien keskustelufoorumeilla ja kommentoida siellä esiintyneitä tekstejä. Jos vaikka keskittyisit miettimään mikä siinä pelissä mättää, sillä alkaa nimittäin pikkuhiljaa kadota viimeisetkin uskottavuuden rippeet toiminnasta, ainakin omissa silmissäni. Noh, ehkä ne 1149 silmäparia ovat sitten oikeassa.

Luulen, että minun parempi lopettaa tällä palstalla kirjoittelu tähän. Mielipiteeni on varmaan tullut kaikille selväksi ja se tuskin on lähiaikoina muuttumassa. Loppukauden peleissä aion kuitenkin käydä, sillä olen kausikortin ostanut ja harkitsen seuraavankin kauden läpyskän ostamista, jos joukkueessa on tapahtunut minua miellyttäviä muutoksia.

Kiittäen
salolainen

Hyvä päätös jos olet päättänyt lopettaa kirjoittelun.Niitä ei jää kaipaamaan. Kun kommentteihisi ei voi suhtautua kuin säälillä tai naurulla.Ja mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä enää ei seurajohdolle, eikä muille. Fanina ei sua kukaan voi pitää vaan selkäänpuukotus olisi oikea sana. Nyt kun Vilppaan pelit on kääntänyt kurssia tarvitaan niitä oikeita faneja jotka kannustavat ja luottavat siihen, että valmennus- ja seurajohto tekevät varmasti parhaansa. Seuran talous ei ole varmaankaan kausikorttisi varassa, ostit tai sen et. Sinua miellyttäviä muutoksia ei tuolla asenteella ole odotettavissa!

Vato Loco sanoi:
Juuri näin! Liiga kiinnostaa enemmän kuin murskavoitot divarissa. Tämän joukkueen suomalaiset on playoff kamaa, ehkä jenkit eivät (ainakaan alkukaudesta) osuneet kohdilleen ja siitä syystä ollaan peräpäässä.

Tämä silmällä pitäen ei muutakuin sorvaamaan suomalaisille nyt jo ensi kauden sopimuksia.

Täysin samaa mieltä. Vaikkakin tässä mennään mitä ilmeisimmin sitten halvempien jenkkien mukaan...mutta on hienoa (esim eilisessä Tarmo matsissa) katsoa hyvien kotimaisten pelaajien peliä, jotka silminnähden tykkäävät vielä pelata samassa joukkueessa keskenään ja pelaavat aina joukkueelle.

Olen erittäin tyytyväinen siihen, että hra Jäger lukee tätä palstaa ja välillä kirjoittelee tänne meidän seuran fanien iloksi. Jatka samaa rataa, työtäsi arvostetaan fanien keskuudessa :)

Mikä v*ttu teitä salolaisia oikein vaivaa? ;D

Vato Loco ja Kouri Capital tuntuvat olevan ainoita, joilla on objektiivisuutta jutuissaan. Ettehän te nyt jummijammi voi olla tyytyväisiä karsitanpaikasta taistelemiseen noilla kotimaisilla? Nimimerkki salolainen on mielestäni ihan oikeassa siinä, että vain ja ainoastaan Vyyryläisen takia Vilpas ei ole nyt sijoilla 7-8, vaan sijalla 10.

Eikös se Vyyryläinenkin vielä ole päivätyössä Turun Urheilulukiossa opettajana/valmentajana? Onhan nämä nyt viime vuosina nähty, nykyään Korisliigajoukkueen päävalmentaja ei voi tehdä muuta työtä ilman ettei se näkyisi joukkueen tuloksissa.

Eikun odottelemaan paskan lentämistä.

SC

Timi sanoi:
Mikä v*ttu teitä salolaisia oikein vaivaa? ;D

Vato Loco ja Kouri Capital tuntuvat olevan ainoita, joilla on objektiivisuutta jutuissaan. Ettehän te nyt jummijammi voi olla tyytyväisiä karsitanpaikasta taistelemiseen noilla kotimaisilla? Nimimerkki salolainen on mielestäni ihan oikeassa siinä, että vain ja ainoastaan Vyyryläisen takia Vilpas ei ole nyt sijoilla 7-8, vaan sijalla 10.

Eikös se Vyyryläinenkin vielä ole päivätyössä Turun Urheilulukiossa opettajana/valmentajana? Onhan nämä nyt viime vuosina nähty, nykyään Korisliigajoukkueen päävalmentaja ei voi tehdä muuta työtä ilman ettei se näkyisi joukkueen tuloksissa.

Eikun odottelemaan paskan lentämistä.

valmennuksen ja pelaajiston todellinen taso mitataan oikeastaan vasta kevätkaudella kun joukkue on vihdoin saatu niin jenkkejä kuin Samua myöten kasaan... hyvät merkit on että peli olisi sittenkin loksahtamassa uomiinsa ja vilpas taistelisi tosissaan pudotuspelipaikasta

On se kyllä kumma, kun koskaan ei olla tyytyväisiä. Viime kaudella jahkailtiin mielestäni liian kauan Doran kanssa. Se oli maksaa sarjapaikan. Siitä voi seuraa kritisoida.

Mutta, tämän kauden osalta itselläni ei ole mitään muuta valittamista kuin se, ettei alun alkaenkaan otettu 2 pitkää jenkkiä. Tietysti, pitkät pelaajat on usein niitä kalleimpia, joten ehkä ei ollut tähän rahaa, ennen kuin nyt kun kausi on puolivälissä ja palkkapyynnöt tippuneet "ylijääneiltä" jenkeiltä.

Mutta, mitä Vilppaan johto on tehnyt tallä kaudella?

1) Cooperwood osoittautui väärän tyyliseksi pelaajaksi viikinkipakkaan -> nopea reagointi
2) Dantzler osoittautui ehkä hitaimmaksi ja huonoimmaksi jenkiksi, jota on koskaan Salossa nähty -> nopea reagointi (oli varmaan alun alkaenkin vaan hätävarana)
3) Harrisin "perheongelmat" kasvoivat ylitsepääsemättömiksi -> uusi jenkki oli ruodussa viikon varoitusajalla
4) Uusi jenkki, Godbold, ei ollut alkuunkaan sitä, mitä piti olla -> Okorie otettiin 4 peliä myöhemmin tilalle (ei odoteltu +10 matsia ja toivottu, joskos alkaisi peli kulkea)
5) Wilson ei lunastanut odotuksia, mielestäni roikotettiin liian kauan, mutta silta -> tehtiin väistämätön päätös ja vaihdettiin Wilson kaipailemaani toiseen pitkään mieheen, Ronald Thompsoniin.

Eli siis, mitä tässä on tarkalleen ottaen seurajohto tehnyt väärin? Ei mielestäni juuri mitään. Viime kaudella kritisoin itse, monien muiden tavoin, aika äänekkäästikin koska tuntui siltä, ettei seurajohto ole aikeissa tehdä mitään oikaistaakseen syöksykierrettä. Nyt on toimittu. Vääriä jenkkejä on taas käynyt kääntymässä pilvin pimein, mutta kai jokainen ymmärtää ne talouden realiteetit, joilla Salossakin mennään. Itse en vaihtaisi koskaan 5 varmaa kautta Korisliigassa muutamaan nousukaskauteen, jossa taotaan mestaruusviirit kattoon ja sitten mennään nurin (tai ainakin taustayhtiöt ynnä muut ajetaan nurin, homma voi muuten jatkuakin). Ja esimerkkejä tällaisesta toiminnasta en jaksa edes luetella viime kausilta. Eiköhän kaikki tiedä, mitä seuroja tarkoitan. Itseäni kuvottaa tuollainen toiminta ja onneksi luotan 100 % siihen, ettei Vilpas lähtisi ikinä perinteikkäänä, hienona seurana tuollaiseen paskaan.

Ja vielä loppun Thompsonista. Vaikka täällä kaiken maailman "Salolaiset" arvostelevat Thompsonia, niin fakta on se, että Ronald Thompson on ollut hankkimassa Vilppaalle 3 voittoa 4 pelaamassaan ottelussa. Pois vaihdettu Wilson oli hankkimassa 4 voittoa 20 ottelussa. Että siinä se oleellisin. En ole mikään "tähtikultin" suuri ystävä. Minulle vahvistus on vahvistus, jos hän hommaa voittoja joukkueelleen. Vaikka jenkki tekisi itse 30p joka pelissä, mutta sillä ei tule voittoja, niin se ei lohduta. Jos Thompson tuo vilppaalle voittoja tilastoilla 1/1, niin miksi pitäisi vaihtaa?

Ja mikä vittu siinä on, että kaikista Vilppaan voitoista pitää kaivaa ne negatiiviset jutut esiin? "Joo, vastustajalle oli vaan 2 jenkkii", "ne pelasi ihan päin persettä", "siellä oli vastassa joku sarjajumbo" jne. Ei minua fanina kiinnosta oikestaan miten ne voitot tulee. Vaikka siellä vastustajalta puuttuisi koko aloitusviisikko, samat 2p siitä voitosta saa. Vain suomalainen mielenlaatu voi ajatella näinkin, että voitettiin nyt väärällä tavalla. Eikö voisi joskus vaan "naattia" siitä voitosta, toistaiseksi se on ollut niin valitettavan harvinaista herkkua.

Tsemppii Vilppaalle loppu kauteen. Nyt vaan samalla paketilla loppu kausi ja aivan varmasti ei tarvitse lähteä ainakaan mitään karsimaan. Pleijaripaikkakin on vielä hyvällä loppu kaudella otetavissa

Keskustelu käy sen verran kuumana, että pakko oli itsekin rekisteröityä vihdoinkin mukaan. Donopa yllä ehtikin kirjoittamaan, mikä täälläkin mieltä painoi. Ollaan nyt tyytyväisiä vaan kerrankin ja pyritään kannustamaan seuraavasta kolmesta pelistä ainakin kaksi voittoa niin hyvältä näyttää!

Jes...kiitos Donopa kun samalla puit minunkin ajatukseni runollisen proosan muotoon. Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä...hyvä kirjoitus iso D!

Jep! Yhdyn myös Donopan kirjoitukseen täysin. Tuota olen itsekin yrittänyt kertoa, tosin heikommalla menestyksellä ja verbaalisella annilla ;D

Tsemiä Vilpas!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.