Koripallo.com

Maajoukkueleiri kesä -09

Muuten vaan

Vs: Maajoukkueleiri kesä -09

vakavaa sanoi:
Tulipa eilen urheiluruudussa haastattelu Emilia Pikkaraisesta (16v) joka siis on uimarityttö.
8 uintiharjoitusta viikossa + parikolme omatoimifyssaa päälle. Vakavaa tai ei jos huipulle tähtää on
harjoittelumäärät oltava jo nuorena tavoitteiden mukaisia. 3-4 krt viikossa koripallosalilla puuhastelu ei kovin pitkälle vie.

Niin, ja se kaikki on myös hauskaa, jos palo tekemiseen lähtee itsestä ja halusta kilpailla itsensä kanssa.

tietoo

idiots sanoi:
kummallakin leirillä oleminen antaa etu lyönti aseman, voit harjoitella ja sisäistää kaikki asiat jotka olet oppinut kesäkuun leirillä, se on mahdollisuus antaa lisää näyttöjä. jos ajattelu tapanne on mennä puoli valoilla toiseen ja kusettaa tiensä pois toisesta leiristä, ette ole koripalloilijoita ettekä ansaitse saada kutsua kummallekkaan a-s leirille

Koripallo maajoukkueseen pääsee sitten isoina tyttöinä sekä poikina kyllä sellaisetkin mitkä eivät ole käyneet välttämättä junnuna näillä leireillä. Ei muuta kuin kovaa harjoittelua omalla ajalla sekä joukkueen harkoissa, joukkuepelaaja niin kyllä sinut huomataan joskus.

että näin

tietoo sanoi:
Koripallo maajoukkueseen pääsee sitten isoina tyttöinä sekä poikina kyllä sellaisetkin mitkä eivät ole käyneet välttämättä junnuna näillä leireillä. Ei muuta kuin kovaa harjoittelua omalla ajalla sekä joukkueen harkoissa, joukkuepelaaja niin kyllä sinut huomataan joskus.

en oo väittänykkää ettei pääsis, mä puhuin vaan siitä että haluaako olla seuraava kobe tai lebron eikä vaa joku korisliigan penkin lämmittäjä

saameri

dshfewg sanoi:
nonnii saimpas porukat hiljaseks
kyllä pittäää ihmetellä, kun 20 -vuotiaitten maajoukkepeli vanhempia vasten pitää pelat 5-äijällä?On se kumma kun ei voida antaa vastuuta muillekin. pikku äijät vaan pelaaamaan ja yli 95 pituiset vaihtoon. Näin lkopuolisenakin tuntuu aika heikolta taktiikalta.

Jeps

mitä ihmettä Pehkonen ja Dolect tarvitsee noin paljon minuutteja maajoukkuessa. Voi hyvä tavaon.

että näin sanoi:
en oo väittänykkää ettei pääsis, mä puhuin vaan siitä että haluaako olla seuraava kobe tai lebron eikä vaa joku korisliigan penkin lämmittäjä

dshfewg sanoi:
nonnii saimpas porukat hiljaseks.

Itse henkilökohtaisesti kuolen jännityksestä odottaessani, mitä tällä Ajatusten Tonavalla on mielessään.

Voisitko pliis vastata viestiin välittömästi tähän jahka sen luet?

*loppuun yhdys sana virhe*

...

hamahakkimies sanoi:
Itse henkilökohtaisesti kuolen jännityksestä odottaessani, mitä tällä Ajatusten Tonavalla on mielessään.

Voisitko pliis vastata viestiin välittömästi tähän jahka sen luet?

*loppuun yhdys sana virhe*

en odotakkaan sun ymmärtävän, sä et treenannu nuorempana riittävästi ja nyt pelaat miesten 2-divisioonassa. sul ei oo tyttö ystävää ja luultavasti olet alkoholisoitunut, en lähe enempää riitelemää koska " Tell´em haterz to hate harder"- AO

... sanoi:
en odotakkaan sun ymmärtävän, sä et treenannu nuorempana riittävästi ja nyt pelaat miesten 2-divisioonassa. sul ei oo tyttö ystävää ja luultavasti olet alkoholisoitunut, en lähe enempää riitelemää koska " Tell´em haterz to hate harder"- AO

nonnii nyt sä sit vasta saimpasitkin porukat hiljasiks, kyl kannatti hakee come backia pari päivää, et kai sana kirjast luntannu.

Muuten vaan

... sanoi:

U c me Hustle hard Stack paper It's alright ya'll haters It's ... Can't tell em' nuttin. Niggas say I'm stuntin. When they hate on you then U know ...

Mie en treenannu nuorempan riittäväst ja nyt pelaan siin sarjas mis haluun mut eri lajis. Mul on poikii sekä ystävii mut SE poika ei oo Suomes. Isä alkoholisoitu ja kuol. Mut en lähe haistattaa mitää koskaa kellee, kun se on kaik helpoint.

koripalloa kiitos

mistä lähtien koripallo.comista on tullu doctor phillin keskustelu palsta?

Muuten vaan

koripalloa kiitos sanoi:
mistä lähtien koripallo.comista on tullu doctor phillin keskustelu palsta?

Dr. Phil vaatisi sentään uskallusta tulla esiin omalla naamallaan ja antaa omat asiansa ruodittaviksi!

cmon...

Näitä palstoja ois iha mukavakin lukee, ja osa on ihan asiantuntevaakin porukkaa, MUTTA joku roti kuitenki toho kirjotusasuun. Ensin opetellaan jättämään ne "yhdys sana virheet" pois sieltä tekstistä ja sitten perehdytään vähän lajiin, eikä tulla laukomaan paskaa kommenttia jos ei asiasta mitään tiedä.. Kuulostaa varmasti ärsyttävältä, mutta se on ehkä tarkoituskin :)
ps. seuraavaksi tieni vie kori pallo treeneihin..

Hyvää kesää kaikille toivottaa Kaikkitietävä!

Muuten vaan

cmon... sanoi:
Ensin opetellaan jättämään ne "yhdys sana virheet" pois sieltä tekstistä

Valitettavasti on niin, että nykysuomalaisista liian valtaisa osa ei tunnista ollenkaan yhdyssanoja. Aika monella foorumilla on suorastaan yhteisesti sovittu, että yhdyssanavirheistä ei nipoteta, koska ei haluta karkoittaa ihmisiä palstoilta suomen kielen vajavaisen taidon vuoksi. Mielipiteet ovat kuitenkin tärkeimmät.

Mutta siinäpä kysymys: Missä ovat asiallisia ja hauskoja mielipiteitä esittävät suomalaiset?

Ja mitähän se kouluopetus on, kun äidinkielentaitokin menetään kouluaikana?

Muuten vaan sanoi:
Mutta siinäpä kysymys: Missä ovat asiallisia ja hauskoja mielipiteitä esittävät suomalaiset?
Ja mitähän se kouluopetus on, kun äidinkielentaitokin menetään kouluaikana?

Ainakaan minun äidinkielen opetukseeni ei kuulunut kaksoispisteen jälkeinen iso alkukirjain - paitsi erityistapauksissa, joita en tähän hätään muista.

stop hating

hamahakkimies sanoi:
nonnii nyt sä sit vasta saimpasitkin porukat hiljasiks, kyl kannatti hakee come backia pari päivää, et kai sana kirjast luntannu.

Asia ei oo iha näin, mä en vaa käytä kaikkea aikaani koripallo.comis odottamas et pääsenkö aukomaan päätäni sulle. Mä en ymmärrä miksei täällä voi nykyää jakaa omaa mielipidettään ilma et joku wannabe koripallo tietäjä tulee vit**ilee kaikest. Kuuntele nyt itteäs yks alkaa dissata yhdyssana virheist ja iästä miks mua kiinnostais, tää ei oo mikää koe, mä oon kesä lomalla. Ja toi sun vastaus OMG mikä jäätymine ja mitä noihin äidinkielen virheisiin tulee niin "saimpasitkin", sä oot just sellane jätkä kuka vois tulla puukotetuks nakki kioskil. Voit lukee näit sun kommenttei ja miettii sit miks oot 30v ja sinkku. Mitäs sanotte jos aletaan kunnioittamaan toisten kommentteja ja mielipiteitä eikä vit*ilee jostai kirjotus virheist? Enkä mä haluu lukee mtää vastauksii sult mis jatkat tota sun mesoomist, ole hiljaa niin sulle jää sentää jotai ylpeyttä.

PEACE

äitee

pieni maa tarvii kaikki taitajat

stop hating sanoi:
Asia ei oo iha näin, mä en vaa käytä kaikkea aikaani koripallo.comis odottamas et pääsenkö aukomaan päätäni sulle. Mä en ymmärrä miksei täällä voi nykyää jakaa omaa mielipidettään ilma et joku wannabe koripallo tietäjä tulee vit**ilee kaikest. Kuuntele nyt itteäs yks alkaa dissata yhdyssana virheist ja iästä miks mua kiinnostais, tää ei oo mikää koe, mä oon kesä lomalla. Ja toi sun vastaus OMG mikä jäätymine ja mitä noihin äidinkielen virheisiin tulee niin "saimpasitkin", sä oot just sellane jätkä kuka vois tulla puukotetuks nakki kioskil. Voit lukee näit sun kommenttei ja miettii sit miks oot 30v ja sinkku. Mitäs sanotte jos aletaan kunnioittamaan toisten kommentteja ja mielipiteitä eikä vit*ilee jostai kirjotus virheist? Enkä mä haluu lukee mtää vastauksii sult mis jatkat tota sun mesoomist, ole hiljaa niin sulle jää sentää jotai ylpeyttä.

PEACE
Totta. Oletan jostain verkon uumenista löytyvän foorumin myös äidinkielen oppineille ja pilkun viilaajille ja villausta haluaville. Mielestäni tämä foorumi on tarkoitettu koripalloilusta kiinnostuneille, eikä pilkun n...- tai v...- ihan sama.... :) Näissäkin keskusteluissa on valitettavaa pk-seutu-keskeisyys, ainoa koripallo-taho johtuen alueen suuresta prosentista pelureista ja taitajista. Muita ei varmaan kauheasti jaksa kiinnostaa keskustelu, joka pääasiassa keskityttään vain pk-seuden pelaajien suorituksiin ja niiden viilaamiseen,valmennukseen, etc . Mutta no hätä, aina joku maakunnista nousee maajoukkeisiin tai liigaan/divariin - ei kaikki mj- tai liigapelurit ole pk-seudulta. Tsemppiä kaikille pelureille - erityisesti kehä III ulkopuolelle!

Nimilista

niin ketä sanoi:
ketä lähtee leirille

Lähtijöiden nimilista löytyy koris.netistä.
150*320 €=48 000 €. Kannattavaa touhua liitolle.

Katetuotto

Nimilista sanoi:
Lähtijöiden nimilista löytyy koris.netistä.
150*320 €=48 000 €. Kannattavaa touhua liitolle.
Jep. Kulujahan noista leireistä ei tietenkään tule.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.