Taitaa Markolla jutut olla vähän kuin Andy McCoylla on lukuisissa ”elämänkerroissaan”. ”Haluut sä totuuden, vai niin että kuulostaa siistiltä...”
Löytyyköhän Yrjövuoren haastatteluja kuinka paljon jenkkimedioista? Luulisi Koben luottomiehen jutut kiinnostavan sielläkin.
Toki. Mutta itsekin kilpailuja harvoista työpaikoista lennokkaampaa läppää kertoneille hävinneenä ensisijaisesti korostan nollatoleranssia paskapuheelle. Jos Yrjövuori tulee ulos ja kertoo totuuden tai että hänellä esimerkiksi on taustaa maanisesta mielenterveysongelmasta, olen heti tukena...En pysty arvioimaan onko edellä mainittujen väärinkäsitysten syy kertojassa vai kuulijassa. Toivoisin, että suomalaisessa koripalloyhteisössä voitaisiin olla enemmän kollegiaalisia. Punainen kortti kiusaamiselle.
En pysty arvioimaan onko edellä mainittujen väärinkäsitysten syy kertojassa vai kuulijassa. Toivoisin, että suomalaisessa koripalloyhteisössä voitaisiin olla enemmän kollegiaalisia. Punainen kortti kiusaamiselle.
Yritän oppia muilta ja pidättäydyn vähättelemästä muita. Asiantuntija voi olla myös ilman muodollista koulutusta (ei kai sillä ole väliä mistä tietonsa hankkii). Esimerkiksi Suomessa on paljon järjestelmäasiantuntijoita, jotka ovat hankkineet varsinaisen osaamisensa työssäoppimisen kautta.Kannattaisiko lukea se STTn juttu. Sen perusteella pystyt oikein hyvin arvioimaan että paskaa on puhuttu....
Tuntuu siltä, että viidentoista vuoden työtäni kovimmissa liigoissa ei arvosteta. Tittelit kääntyvät huonosti. Vaikka olen yrittänyt tarkistaa näitä parhaani mukaan, niin aina se ei ole edes mahdollista. Olen ollut huolimaton ja vähän laiskakin. Olen tottunut siellä kovassa markkinatilanteessa pitämään ääntä itsestäni. En ymmärtänyt, että se ei oikein täällä Suomessa toimi. Värikynä on varmaan väärä sana. Se on pikemminkin väärinymmärrykset. Olen oppinut sen, että amerikkalainen tyyli ei ole se, millä täällä kannattaa itseään brändätä