Mielenkiinnolla odotan JBA:n aikaa Abbeyn jälkeen.
Taisi juuri tehdä sopimuksen SIG agenttitoimiston kanssa, eiköhän kesällä veidä pois.
Mielenkiinnolla odotan JBA:n aikaa Abbeyn jälkeen.
Taisi juuri tehdä sopimuksen SIG agenttitoimiston kanssa, eiköhän kesällä veidä pois.
Pitäisi pystyä ehdottomasti. Kotimaisella osastolla en juurikaan näen taso eroa, ihan tasainen tuo Kipinän rosteri on Jban kanssa kotimaisten osalta. Jenkit mieliala pelaajia. Asenne ja tahtotila ratkaisee nää pelit. Ei vaan voi joka pelissä antaa kaverille alkuun 20 p. siimaa. Kipinä parhaimmillaan ainoa joukkue joka voi Labaa oikeesti haastaa.Äänekoskella/Kipinällä on vaan selkeästi huonompi kotimainen osasto ( Mykrä, Virtaharju, Mäkimaa ja Jäntti ), mutta siitä huolimatta suhteellisen kovat jenkit, joten kyllä pitäisi JBA:n pystyä kaatamaan
Tuo tasoero tulee oikeastaan urheilullisuudessa, se millä Kipinä pärjää on koko ja voima, niin JBA:n peli perustuu jatkuvaan liikkeeseen ja vapaiden paikkojen jauhamiseen, mihin vastustaja useasti väsyy.Pitäisi pystyä ehdottomasti. Kotimaisella osastolla en juurikaan näen taso eroa, ihan tasainen tuo Kipinän rosteri on Jban kanssa kotimaisten osalta. Jenkit mieliala pelaajia. Asenne ja tahtotila ratkaisee nää pelit. Ei vaan voi joka pelissä antaa kaverille alkuun 20 p. siimaa. Kipinä parhaimmillaan ainoa joukkue joka voi Labaa oikeesti haastaa.
Uskomaton kyllä tuo Jba, hakee 3. finaali paikkaa putkeen vaikka heikentynyt viime kaudesta. Yleensähän sieltä aina joku liigaankin menee mutta nyt en näe ketään joka voisi liigassa pärjätä ja sinnepäin olisi menossa.
Oon tästä todella eri mieltä. Mykrä, Virtaharju, Mäntymaa & Jäntti vs. Abbey, Pällijeff, Rainto, Koskela, Valtonen, Hiltunen, Flinck. Minä näen eron myös laadussa syvyyden lisäksi. Jos jätetään Abbey tulevana yliopistopelaajana ulos tästä Korisliiga-keskustelusta, näkisin Pällijeffin hyvinkin mahdollisena ensi vuoden Korisliiga-pelaajana. Myös Särkkä ainakin minun papereissani on tuleva Korisliiga-pelaaja. Voi olla että siihen menee vielä vuosi, kun tämä kausi jäi rikkonaiseksi. Valtonen on vielä niin raakile, että kaikki on mahdollista, mutta potentiaalia on. Yhtä kaikki - Kipinän kotimaisissa on kokoa enemmän kuin JBA:lla, mutta JBA:lla on minusta selkeästi paremmat kotimaiset pelaajat.Pitäisi pystyä ehdottomasti. Kotimaisella osastolla en juurikaan näen taso eroa, ihan tasainen tuo Kipinän rosteri on Jban kanssa kotimaisten osalta. Jenkit mieliala pelaajia. Asenne ja tahtotila ratkaisee nää pelit. Ei vaan voi joka pelissä antaa kaverille alkuun 20 p. siimaa. Kipinä parhaimmillaan ainoa joukkue joka voi Labaa oikeesti haastaa.
Uskomaton kyllä tuo Jba, hakee 3. finaali paikkaa putkeen vaikka heikentynyt viime kaudesta. Yleensähän sieltä aina joku liigaankin menee mutta nyt en näe ketään joka voisi liigassa pärjätä ja sinnepäin olisi menossa.
Joo, sekin. Pelaaminen perustuu vahvaan joukkueen tekemiseen, tempo, palloliike. Toteuttavat hyvin tota omaa konseptia. Asenne ja aggressiivisuus näkyy myös tekemisessä. Joukkueella iso rosteria mikä pistää kilpailemaan ja taistelemaan paikasta kokoonpanoon.Tuo tasoero tulee oikeastaan urheilullisuudessa, se millä Kipinä pärjää on koko ja voima, niin JBA:n peli perustuu jatkuvaan liikkeeseen ja vapaiden paikkojen jauhamiseen, mihin vastustaja useasti väsyy.
No voi herran jumala, Jäntti, Mykrä ja Virtaharju kuitenkin tommosia 12-15 p. kavereita. Hiltunen, Valtonen, Rainto 3 p. kavereita. En nyt edes divarissa ihan hirveen korkealle noteeraa. Noilla tehoillakin tosin istuvat tohon Jban sapluunaan.Oon tästä todella eri mieltä. Mykrä, Virtaharju, Mäntymaa & Jäntti vs. Abbey, Pällijeff, Rainto, Koskela, Valtonen, Hiltunen, Flinck. Minä näen eron myös laadussa syvyyden lisäksi. Jos jätetään Abbey tulevana yliopistopelaajana ulos tästä Korisliiga-keskustelusta, näkisin Pällijeffin hyvinkin mahdollisena ensi vuoden Korisliiga-pelaajana. Myös Särkkä ainakin minun papereissani on tuleva Korisliiga-pelaaja. Voi olla että siihen menee vielä vuosi, kun tämä kausi jäi rikkonaiseksi. Valtonen on vielä niin raakile, että kaikki on mahdollista, mutta potentiaalia on. Yhtä kaikki - Kipinän kotimaisissa on kokoa enemmän kuin JBA:lla, mutta JBA:lla on minusta selkeästi paremmat kotimaiset pelaajat.
Ei ollut kyllä provo vaan ihan oikeasti ihmettelen että aika vähän on kipinän kannattajien kommentteja? Tai sitten en vain osaa lukea niitä.Aika turha provo mielestäni.
Suomi on pieni maa, joten minusta ainakin on hienoa, että jos koripalloa pelataan ja sen eteen tehdään töitä pienilläkin paikkakunnilla. Vai onko niin, että erilaisuus on rikkaus, kunhan se ei tarkoita pienempää toimijaa isompien joukossa? Ja jos provon on aiheuttanut kipinän pelissä tapahtunut rasistinen huutelu, itse ainakin haluaisin uskoa sen kyllä jäävän yksittäiseksi tapahtumaksi.
En mä noin sitä vertaisikaan. Siis meinaan, että Abbey, Pällijeff, Särkkä ja vaikkapa Vuoristo ovat kaikki parempia kuin Jäntti, Mykrä, Virtaharju ja Mäntymaa. Hiltunen, Valtonen, Rainto ja Koskela voittavat kyllä ne kaverit, jotka heiluttavat pyyhettä Kipinän penkillä. Onko tämä ottelusarjan kannalta olennaista, on tietysti oma kysymyksensä, kun ulkomaiset pelaajat ovat Kipinällä se juttu, ja JBA:n ainoa ulkomainen pelaaja on Rokas Civilis.No voi herran jumala, Jäntti, Mykrä ja Virtaharju kuitenkin tommosia 12-15 p. kavereita. Hiltunen, Valtonen, Rainto 3 p. kavereita. En nyt edes divarissa ihan hirveen korkealle noteeraa. Noilla tehoillakin tosin istuvat tohon Jban sapluunaan.
Tuo tasoero tulee oikeastaan urheilullisuudessa, se millä Kipinä pärjää on koko ja voima, niin JBA:n peli perustuu jatkuvaan liikkeeseen ja vapaiden paikkojen jauhamiseen, mihin vastustaja useasti väsyy.
Aa no oon saattanut itekki vaan ymmärtää väärinEi ollut kyllä provo vaan ihan oikeasti ihmettelen että aika vähän on kipinän kannattajien kommentteja? Tai sitten en vain osaa lukea niitä.
Anteeksi jos kirjoitustyylini viittaa provoon, yritin vain hieman olla hauska
Tää vanheni hyvin.Äänekoskella Jytky ilmassa.
Tällä hetkellä molemmat paikallisjengit samassa jamassa, täysin jenkkien varassa.Kyllähä se on fakta että tuo Huiman kotimainen osasto todella köykäinen. Täysin jenkkien varassa tämä sakki.