Koripallo.com

Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Mikä joukkue voittaa miesten divarin 2014-15?

  • BC Jyväskylä

    Ääniä: 2 2,8%
  • BC Nokia

    Ääniä: 28 39,4%
  • FoKoPo

    Ääniä: 0 0,0%
  • Oulun NMKY

    Ääniä: 10 14,1%
  • JKS

    Ääniä: 1 1,4%
  • Pyrintö II

    Ääniä: 1 1,4%
  • Porvoon Tarmo

    Ääniä: 2 2,8%
  • Uudenkaupungin Korihait

    Ääniä: 24 33,8%
  • Lappeenrannan NMKY

    Ääniä: 3 4,2%

  • Äänestäjiä
    71
  • Poll closed .
Viestejä
6 539
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Haades sanoi:
4.12. on ristiriitaisia tunteita herättävä peli. Otteluohjelmassa kyllä lukee HoNsU Basket - BC Nokia, mutta mä en tiedä miten sitä ennakoisi? Otteluohjelman mukaan , vai kuitenkin Raid vs. MattHeldman?

Haades sanoi:
4.12. on ristiriitaisia tunteita herättävä peli. Otteluohjelmassa kyllä lukee HoNsU Basket - BC Nokia, mutta mä en tiedä miten sitä ennakoisi? Otteluohjelman mukaan , vai kuitenkin Raid vs. MattHeldman?

Pysytään Haades ihan koripallossa vaan. Jos peliä jotenkin ennakoi, niin Nokianhan tuo pitäisi hoitaa. Eilen ainakin Palloiluhallilla vaikutti siltä, että pitkään kadoksissa ollut peli-ilo näkyi kentällä. Väittäisin, että osa siitä on uuden takurin ansiota. Nyt siellä on kaveri, johon voi luottaa ja joka pystyy tekemään ratkaisuja.

JKL taas on vielä marraskuussakin rakennusvaiheessa, miestä tulee ja menee. Kuukkasen loukkaantuminen on harmi, mutta mikäli Espanjan ihme joukkueeseen joulutauolla ilmestyy, niin kyllähän JKL:n voittoprosentin pitäisi kevätkaudella olla ainakin jonkin verran parempi.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Näin on Matt tarkoitus. Toisaalta laveasti ajetellen sun ja Raidin hyvähenkinen peitsenkalistelu eilen liittyi myös korikseen ;). Miksi muuten Nokialla oli eilen vain 8 pelaajan rosteri, vai mainitsitko sen jo (mä olen vieläkin maanantaihorroksessa, vaikka tulinkin jo seitsemän kieppeillä duuniin)?
 
Viestejä
6 539
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Haades sanoi:
Miksi muuten Nokialla oli eilen vain 8 pelaajan rosteri, vai mainitsitko sen jo (mä olen vieläkin maanantaihorroksessa, vaikka tulinkin jo seitsemän kieppeillä duuniin)?

Hopi pois ainakin vuoden loppuun, Ventoniemellä myös jotain vaivaa koska "pidempään poissa", Töyrylä ja Myllyniemi eilen armeijan loppusodassa.

Oletan, että kaksi viimeksi mainittua mukana ensi viikon matseissa.

Sopii toivoa myös, että Hopi saa itsensä kuntoon. Aivan hiton huonoa tuuria, kun joka kaudella näitä pitkiä saikkuja. Tämä kausi alkoi niin hienosti, että olisi saanut pysyä terveenä :)
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Totta, mutta toisaalta parempi olla nyt loukkaantunut, jos jotakin postitiivista pitää hakea. Alkukaudesta on alla jo pelejä ja jos kaikki menee hyvin, niin kevätkaudella ollaan kunnolla mukana. Jos taas olisi pitkäaikainen loukkaantuminen päällä jo keväältä (kuten Oulun Vanttajalla?), niin mukaan pääseminen kesken kauden on todella työlästä, ei mahdotonta, mutta työlästä.
 
Viestejä
6 539
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Haades sanoi:
Totta, mutta toisaalta parempi olla nyt loukkaantunut, jos jotakin postitiivista pitää hakea.

Oot kyllä ehkä ainoa forumisti, joka näkee loukkaantumisissakin jotain hyvää :) Ei silti, tottahan se on, että mieluummin nyt kuin huhtikuussa.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Mä olen Matt optimisti. Loukkaantuminen tulee jos on tullakseen, eikä siitä muuksi muutu. Miksi murehtia tapahtunutta, jota et voi muuksi muuttaa tai voivotella tulevaa, joka ei ole vielä tapahtunut ja on loppujen lopuksi vielä veikkaus, muttei totuus? Eikös meillä ole ihan riittävästi mielensä pahoittajia täällä PeräSeinäPohjolassa, mä en kuulu joukkoon ;).
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Jotenkin on ollut tiistaimoodi päällä illemmalla ja tsennasin vasta, että tänäänhän oli Porvoo - Lappeenranta matsi. Tiukka game ollut selvästi ilman suurempia hienouksia ja pisteet Namikalle ennakoidusti, mutta tosiaan hieman isompaa marginaalia odotin.
 
Viestejä
6 539
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Tarmolla neljän ottelun tappioputki ja Nokialla EMT tyytyi tekemään facepalmeja joukkueen epäonnistumisten jälkeen. Saapa nähdä, muuttaako McEachinin korvaaja suunnan vai suunnataanko katseet penkin päähän.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Vai että facepalmeilla sitä joukkuehenkeä kasvatetaan? Sillä viisiin, way to go. EMT:n mahdollisiin fuduihin en kyllä usko ainakaan Tarmon peräsimestä kesken kauden, sen verran paljon yhteistä historiaa takana. Mutta mistäpä minä sen loppupeleissä tietäisin?

Vaikka Porvoon pahimmat talousongelmat on jo takana, niin mitenkä kassa kestää uutta vahvistusta? Kun taannoin uutisoitiin vastuun lisäämisestä kotimaisille, niin normaalisti se on kyllä sanahelinää ja todellisuudessa tarkoittaa, ettei massia löydy esim. uusiin vahvistuksiin.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Nokia otti eilen helpon voiton HoNsUsta. Kakkosten prossissa melkoiset erot, eikä pallo ole pysynyt hallussa kummallakaan kovin kiitettävästi. Tosin Nokian 16 menetyksestä Jeftic hoiti maaliin 7, joten tuo kategoria ei ole ihan vertailukelpoinen joukkueiden välillä (McEachinista huolimatta).
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Tänään on yksi peli Tampereella Pyrinnön kohdatessa JKS:n. Jaot muuten suhteellisen tasaiset, mutta toisella jengillä on Jallow. Jos PJ:llä on normi-ilta, vie Järvenpää pisteet mennessään.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Jos JKS jatkaa pitkään tuolla kohellusmoodilla, yli menetys minuutissa, ei hommasta kyllä tule mitään.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Pyrinnöllä on hyvä pössis päällä. Riittääkö loppuun asti?
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Jos Järvenpää ei saa tuon enempää heittoyrityksiä aikaiseksi, kannattanee lähteä jo kotimatkalle. Ei tule peliä ei.

Kohta nähdään puoliajan jälkeinen meininki, Pyrintö on kyllä pariin otteeseen jäätynyt tauolla, kuinka käy?
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Nyt on JKS:n momentum, valahtaako Pyrinnöltä pöksyyn?
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Melkoinen nousu viimeisessä erässä JKS:ltä. Jengillä on näitä tiukkoja pelejä jo useampia ja taas kääntyi maaliin. Kotijoukkuetta syö jonkin verran.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Itsenäisyyspäivänä ei divarissa pelata, mutta sunnuntaina on neljä peliä. HoNsU matkaa Lappeenrantaan ja tämä lienee tiukin peli, molemmilla on hyvät mahdollisuudet voittoon. Carterin nousukunto, Conerlyn tatsin löytyminen ja kotikenttä kääntänevät pelin Namikalle. McEachin on toisaalta taas paremmin sisällä uuden joukkueen kuvioissa, joten saa nähdä.

Ynni saa Pyrinnön vastaansa ja klaaraa pelin maaliin suuremmitta haasteitta. Tampereen materiaali ei vaan riitä, Jackson ei ole Anzuluni; toisaalta tuskin sekään auttaisi sunnuntaina.

JKS vs. Tarmo, melkein paikallispeli. Porvoon paletti vaikuttaa olevan hieman sekaisin ja EMT:llä ei vissiin ole tulenjohto täysin näpeissään. Vieraat pyristelevät puoliakaan korkeintaan ja Jallow adjutantteineen kiihdyttää horisonttiin.

BC Nokia kohtaa Vorssan. Kierroksen toinen selvä peli, twin towers ei pärjää materiaaliylivoimalle. Pelistä ei jää jälkipolville kerrottavaa, Nokialla on mahdollisuus taas hioa hommaa paremmaksi ja toivottavasti Vidin jakaa vastuuta laajalti.
 
Viestejä
5 781
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Porvoossa tuntuukin olevan homma hanskassa, hyvä.
 
Viestejä
1 718
Vs: Miesten divarin voittaja 2014-15 - Äänestys ja keskustelu

Täällähän on ollut asiakeskustelua Forssasta. Harmi, että olen missannut sen ja FoKoPo ei tule sijoittumaan neljänneksi runkosarjassa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös