Vs: Miesten EM-karsinta 2011
Sophistifunk sanoi:
Vaikka olisi tullut 60 pinnaa turpaan, en voi olla inhoamatta noita olmeja, jotka lähtevät hallista yli kolme minuuttia ennen matsin loppua.
Allekirjoitan. Kyllä suomalaista korisväkeä (urheilväkeä) on pakko ihmetellä. Muutenkin hallilla joutui vierustovereilta kuuntelemaan jotain ihme sepitystä koko pelin ajan. Mun takana istui sellainen jätkä, joka varmaan 10 kertaa haukkui miten vaisu tunnelma hallilla on. Sanomattakin on selvää, että kyseinen kaveri ei kertaakaan taputtanut tai sanonut ainuttakaan positiivista asiaa suomen pelistä. Hyvä meininki!
Itse pelistä, niin olihan se vaikeata. Montenegro oli jopa pelättyä kovempi, ja Suomi joutui koko ajan tyytymään vaikeisiin ratkaisuihin. Mutta oli siinä mun mielestä hyvääkin. Positiivisin yllättäjä oli Nikkilä, ja vieläkö joku ihmettelee miksi Suomen ainoa sentteri on valittu joukkueeseen? Junnu oli ensimmäisen puoliajan aikana suurissa vaikeuksissa, mutta veti Pekovicin pari kertaa todella tyylikkäästi kahville toisella puoliskolla. Teki varmasti hyvää itsetunnolle, ja Junnu tulee olemaan todella tärkeä tulevissa peleissä. Huffilta kanssa ihan hyvä peli ja on kyllä iso plussa, että joukkueessa on hänen kaltainen kaveri joka osaa tehdä vähän kaikkea: hakea levyreitä, heittää, ajaa ja jopa tuurata Rannikkoa pointtina. Ja Muurinen oli taas kovis. Erityisen kova oli Pekovicin blokki, vaikka sitä ei näköjään pöytäkirjaan olla merkkitykään. Rannikolla oli vaikea ilta eikä pelinrakentelu sujunut kovinkaan hyvin. Mutta silti ihan kelpo esitys ja mies pääsi eilenb hyvin vapariviivalle. Hanno ei vielä ollut terävimmillään, mutta eiköhän mies vielä syty.
Uskon että Montenegro vie tämän lohkon, sen verran kova joukkue on kyseessä. Mutta odotan jo ensi pelissä Suomelta ehjempää esitystä.