Vs: Miesten EM-karsinta 2011
Eilen oli hieno koripalloilta Vantaalla, ja jos pallot olisivat pompineet vähän eri tavalla, olisi ilta ollut suorastaan fantastinen. Harmi kun toinen jakso meni niin kuin meni.
Päällimmäisenä eilisestä jäi mieleen:
-Sasu Salin on maailman kovin jätkä. Nyt neljän pelin jälkeen peliminuutteja keskimäärin 17 per peli, pisteitä 14.3 ja kolmosprosentti 68.4 %! Siis jätkä joka viime vuonna muun muassa pelasi divaria. Ennen kuulumatonta, että joku tällä tavalla nousisi maajoukkueeseen. Mielenkiinnolla jäädään odottamaan, missä Sasu ensi vuonna pelaa.
-Tuukka Kotti pelasi uransa parhaimman pelin? Itse en ainakaan ikinä ole ollut niin vaikuttunut miehen otteista kun eilen. Toivotaan, että jatkaa uransa keski/etelä Euroopassa.
-Teemu Rannikko pelasi flunssaisena miehenä huippupelin. Harmi, ettei eilen ratkaissut peliä heittämällä kolkin Bargnanin naamalle, niin kun mies itse sanoi että olisi pitänyt tehdä.
-Shawn Huff osaa tehdä mitä tahansa häneltä vaaditaan. Joukkeelle kultaa arvokkaampi
-Muurinen on kadottanut tatsinsa, mutta taistelee edelleen niin kuin ennen ja haki väkisinkin ne 6 levyä
-Mäkäläinen on tarttunut Detmannin haasteeseen, ja on edelleenkin menossa kehityksessä eteenpäin.
-Bargnani oli niin hyvä kuin olin pelännyt
-Belinelli oli pelättyä parempi. Oopperan kummitus on kyllä ilmiömäinen yksi vastaan yksi pelaaja
-Vantaalla oli eilen parempi meininki katsomossa kuin ensimmäisessä pelissä Montenegroa vastaan
-Ääni meni taas huutaessa
-Hävitä voi monella tavalla. Suomen eilinen esitys oli todella hieno, ja voitto olisi ollut ansaittu.
Ylipäätään ollen tässä vaiheessa sitä mieltä, että Suomi on hankalasta loukkaantumistilanteesta huolimatta suoriutunut hyvin näissä karsinnoissa. Paperilla vastustaja oli eilen täysin eri kaliiperia kuin Suomi, mutta kentällä ei.
jaakko<3marcusfizer4eva sanoi:
Kuten täälläkin joku juuri totesi, niin Kanervon paikka ei ole maajoukkueessa. Hän vain ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi hyvä pelaaja maajoukkueeseen.
Kanervosta olen sitä mieltä, että mies kyllä kuuluu majoukkueeseen, mutta kyllä hänen ohitse menevät Iisalo, Virtanen, Koivisto jne.