Vs: Minnesota Timberwolves
Perk sanoi:
Näihin kysymyksiin odotan vastausta joko Rambisilta itseltään, tai hänen viralliselta sanansaattajaltaan - niin karismaattiselta - Donnerilta.
Täältä tulee vastaukset. En saanut itse Kurtia langan päähän, mutta enköhän kykene vastaamaan hänen puolestaan, koska en esimerkiksi ole tällä kaudella nähnyt yhtään Timberwolvesien matsia. Siitä ei kai voi minua syyttää, koska yleensä nuo joukkueet, jotka voittavat noin kymmenen prosenttia otteluistaan, eivät ole kauhea kiinnostavia, jollei joukkueessa pelaa Ricky Rubio.
Rubiosta puheen ollen, jos voittaminen NBA:ssa lasketaan erinomaisuuden kriteeriksi, niin Jonny Flynnillä on tiukka johto 2-0.
Mutta noihin Perkin (P) esittämiin kysymyksiin, joihin telepaattisen yhteyden luoma, kahden henkilön kollektiivinen tietoisuus, Karismaattinen Rambis (K) vastaa.
P: Milloin aloitat Sessionsin ja Flynnin samanaikaisen peluutuksen?
K: Tuskin tällä kaudella. Päätehtäväni on tällä hetkellä kehittää nuoria, joten pakotan Jonnyn oppimaan miten hyökkäyspeliä pyöritetään. Enkä ehdi miettiä peluutuksia hirveästi, koska GM Kahn pisti minut opettelemaan espanjaa, jostain syystä. Hay demasiada sal en el pescado!
P: Miksi Ellington ja Pavlovic pelaavat ainoastaan 15 minuuttia ottelua kohden?
K: Ellington...? Pavlovic? En tunne pelaajieni sukunimiä. Katsoisin pelipaidan takaa, mutten osaa lukea.
P: Miten joukkue voikin osua kaaren takaa niin käsittämättömän huonolla prosentilla (.265)?
K: Tähän kysymykseen on sama vastaus kuin siihen, että miten hemmetissä Al Jefferson on muuttunut 20/10 -jätkästä 15/7 -jätkäksi.
P: Lupaathan siirtää Brian Cardinalin pysyvästi inactive-listalle Loven paluun myötä?
K: Lupaan.
Tämä mun ja Kurt Rambisin kollektiivinen tietoisuus on kyllä aika rankkaa kamaa. Vähän niin kuin Phil Collins -darra Pasilassa, mutta kaikki ihmiset näyttää Kevin McHalelta.
Saa nähdä kuinka kauan tää kestää...