Vs: Minnesota Timberwolves
Voi perkele jätkät jos Kirilenkoa olis vielä vipeltämässä puolustuspäässä...
Voi perkele jätkät jos Kirilenkoa olis vielä vipeltämässä puolustuspäässä...
En ole varma astunko tassa taysin miinaan, mutta annetaan palaa kuitenkin (sarcasm radar - off).jaakko1 sanoi:Onpahan tullut katsottua Minnyä vähän liikaakin. Rubio ja Love, yäk yäk yäk. Love on aivan luokattoman huono puolustuksessa eikä kyllä vakuuta tuo Rubiokaan. On vähän heikkoa, jos kaveri ei kentältä edes säkällä. Hyh hyh.
hamahakkimies sanoi:Minnesota Timberwolvesin presidentillä on joko liikaa aikaa tai pirun hyvä silmä positiiviselle julkisuudelle.
http://bleacherreport.com/articles/2391240-16-year-old-fan-sends-letters-to-all-30-nba-teams-only-minnesota-responds
Turha käydä haukkumaan joukkuetta joka on vielä pahasti uudelleenrakennus vaiheessa...Pelle_Miljardi sanoi:Hyi hemmetti, erehdyin katsomaan yhden Timberwolvesin matsin pari yötä sitten enkä voi suositella samaa kenellekkään. Wiggins ja La Vine oli ko jotain haamuja joita ei näkyny kentällä ollenkaan, puolustusta ei oikeastaan ollut olemassa ja Rubio on vieläkin yhtä surkea kun tullessaan NBA:han.
Adreian Payne oli kova.
Professori sanoi:Ainoa mikä mua mietityttää heidän joukkueessaan on, mitä he aikovat tehdä Rubion ja hänen sopimuksensa kanssa. Ainoa mitä hän tekee ihan ok tasolla on syöttäminen, muuten en oikein pidä häntä avauksen pointtina tässä liigassa.
Professori sanoi:Ainoa mikä mua mietityttää heidän joukkueessaan on, mitä he aikovat tehdä Rubion ja hänen sopimuksensa kanssa. Ainoa mitä hän tekee ihan ok tasolla on syöttäminen, muuten en oikein pidä häntä avauksen pointtina tässä liigassa. Kuitenkin heillä on jo nyt LaVine rosterissaan, joka voi mahdollisesti olla muutaman vuoden päästä todella kovakin pelaaja, toisaalta toisena vaihtoehtona on että hän on täyttä kuraa. Kovia pointteja tulee muutenkin joka vuosi lisää, esimerkiksi Mudiay ja Russell (taitaa olla kuitenkin enemmän sg) tänä vuonna.
Mun silmään en pidä Rubiota kyllä eliitti pointtina. Pelinluku ja syöttäminen ovat hyvällä tasolla, mutta mun on vaan kovin vaikea nähdä, että hän tuolla urheilullisuudella tulee koskaan kuulumaan pelintekijöiden "eliittiin". Puolustuksessa hän hastaa hyvin riistoja, mutta ei pysty pysymään nopeampien jannujen edessä, ainakaan niissä peleissä mitä itse olen nähnyt.jix sanoi:Rubio on aivan kirkkainta eliittiä kaikessa muussa paitsi heittämisessä/scoraamisessa ja jos heitosta tulee vielä joskus "luotettava" tuo sopimus on hyvin halpa(palkkakatto nousee). Ainakin niissä tämän kauden peleissä mitkä olen nähnyt niin heitto on näyttänyt jo huomattavasti paremmalta kuin viime vuonna.
Tämä mun lause oli huonosti muotoiltu, pahoittelut siitä.tan3li sanoi:Tarkoitatko, että Minnesotassa kadutaan jo nyt marraskuussa tehtyä jatkosopimusta? Oletettavasti tarkoitus on jatkaa Rubio ykköspointtina ainakin seuraavat neljä kautta. Mitään muuta sopimuksella ja Rubiolla tuskin tässä vaiheessa "aiotaan tehdä".
En pidä itsekään Rubiota "eliittipointtina", koska heittäminen on niin huonoa. Puolustus, levypallopelaaminen, pelinjohto jne. onkin sitten top 5-tasolla pelipaikalleen. Vähän niinkuin huonompi versio Kiddistä. Jos joskus saa itselleen luotettavan heiton kehitettyä niin nousee sitten eliittitasolle mikä on kyllä iso jos ;D. Rubio on tällä hetkellä loistava lisä joukkueeseen jossa on kaksi tai useampia omiin ratkaisuihin kykenevää pelaajaa. Saa nähdä saako Minnesota tulevaisuudessa toisen Wigginssin lisäksi...Professori sanoi:Mun silmään en pidä Rubiota kyllä eliitti pointtina. Pelinluku ja syöttäminen ovat hyvällä tasolla, mutta mun on vaan kovin vaikea nähdä, että hän tuolla urheilullisuudella tulee koskaan kuulumaan pelintekijöiden "eliittiin". Puolustuksessa hän hastaa hyvin riistoja, mutta ei pysty pysymään nopeampien jannujen edessä, ainakaan niissä peleissä mitä itse olen nähnyt.
Vaikka Rubio on vasta 24 vuotias, ei hänen pelissään ole vielä näinä kolmena kautena NBA:ssa näkynyt oikeastaan minkäänlaista kehitystä, ei edes hyppyheitossa. Vaikka hän on ollut loukkaantuneena melko paljon kyseisestä ajasta, tulee mulle väkisinkin kysymys, että kuinka paljon hän pystyy enää kehittymään pelaajana.
Tämä mun lause oli huonosti muotoiltu, pahoittelut siitä.
Professori sanoi:Mutta pointtini oli, että onko joukkueen rakentaminen Rubion (ja tottakai Wigginsin) ympärille paras valinta. Kuitenkin pointti on koko liigan tärkein pelipaikka nykypäivänä, ja mulla ei ainakaan ole niin kova luotto Rubioon, kun Minnesotalla nähtävästi on. Kun ajatellaan asiaa vaikka siten, että lähes jokaisella eliittipointilla on ainakin kaksi seuraavista ominaisuuksista: urheilullisuus, hyvä heittotaito, pelinluku. Kuten nähdään, Rubiolla ei ole kuin yksi... Kaiken lisäksi Rubio on ollut aika loukkaantumisherkkä, joten senkin vuoksi olen hieman skeptinen häntä kohtaan.
Kuten sanottu pidän tästä Minnesotan joukkueesta ja varsinkin Wigginsistä. Siten toivon kovasti Rubion todistavan itsensä olevan olevan eliittiiiiipointti, sillä nykyään on kovin vaikea voittaa ilman sellaista.
Katsoppas huviksesi tämän vuoden mestaruussuosikkien rostereita. Ja kappas vain, jokaisen jengin, Houstonia lukuunottamatta, paras tai toiseksi paras pelaaja on pointti! Ja Hardenkin pelaa käytännössä pointtia, sillä hän käsittelee palloa suurimman osan Houstonin hyökkäyksistä. Hyökkääminen NBA:ssa perustuu nykyään niin vahvasti loputtomaan palloskriinin hakkaamiseen, että hyvä pointti on välttämätön. Toki on pelaajia kuten LeBron ja Harden joiden takia ei pointtia välttämättä tarvita, sillä he taitavat palloskriinin käyttämisen niin hyvin. Tottakai joukkue tarvitsee myös taitavia isoja miehiä, mutta kyllä pointti on loppujen lopuksi se, joka näistä kaikki tilanteet luo.jix sanoi:Kyllä se vieläkin vaan niin on, että hommaa LeBron tai HOF-iso--->menestyt. 2000-luvulla ainoastaan "kovemmista pointeista" Parker/Billups/(Rondo) ovat johdattaneet joukkueen mestaruuteen ja niissäkin taustalla on ollut Duncania, Ginobilia, Wallacea, Hamiltonia. Tämän hetkisistä nimistä Westbrook on muistaakseni pelannut finaaleissa, Paul/Curry eivät ole tainneet edes konferenssifinaaleissa olla samalla kun Irving odottelee ensimmäistä playoff kierrosta Loven kanssa...
Professori sanoi:Katsoppas huviksesi tämän vuoden mestaruussuosikkien rostereita. Ja kappas vain, jokaisen jengin, Houstonia lukuunottamatta, paras tai toiseksi paras pelaaja on pointti! Ja Hardenkin pelaa käytännössä pointtia, sillä hän käsittelee palloa suurimman osan Houstonin hyökkäyksistä. Hyökkääminen NBA:ssa perustuu nykyään niin vahvasti loputtomaan palloskriinin hakkaamiseen, että hyvä pointti on välttämätön. Toki on pelaajia kuten LeBron ja Harden joiden takia ei pointtia välttämättä tarvita, sillä he taitavat palloskriinin käyttämisen niin hyvin. Tottakai joukkue tarvitsee myös taitavia isoja miehiä, mutta kyllä pointti on loppujen lopuksi se, joka näistä kaikki tilanteet luo.