Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The Game sanoi:"Minnesota Timberwolves guard Ricky Rubio suffered a torn ACL Friday night and is out for the season, a team source told the (Minneapolis) Star Tribune."
![]()
Ei oo paljoo hyötyy tankata ilman omia pickejä ens kesänä. Ykkönen on NO:n ja kakkonen Dallasin/Houstonin hallussa.Odysseus sanoi:Noh, ei muuta kuin tankkaamaan loppukaudeksi. Kyseessä on kuitenkin edelleen nuori joukkue, jonka parhaat hetket ovat edessä n. vuodesta 2015 eteenpäin. Tämän kauden pleijaripaikka olisi jees ja bonusta, muttei kuitenkaan mikään ehdoton vaatimus. Tämän myötä tulevien vähän parempien draft pickien myötä tilanne voi pitkässä juoksussa jopa kääntyä joukkueen eduksi.
. sanoi:Ei oo paljoo hyötyy tankata ilman omia pickejä ens kesänä. Ykkönen on NO:n ja kakkonen Dallasin/Houstonin hallussa.
King James sanoi:Seuraako tätä joukkuetta muka joku oikeasti muutenkin kuin ironisesti? ???
King James sanoi:Seuraako tätä joukkuetta muka joku oikeasti muutenkin kuin ironisesti? ???
Samaa itsekkin tuumasin. Itse en pidä kaveria aivan tuon summan arvoisena kuitenkaan. Mites takakenttä, pitävätkö entisellään, vai lähtevätkö mukaan tähän pointtien vaihtelu myllyyn? Itsellä tuli mieleen, että onko tosiaan tarpeen pitää kolmea noinkin hyvää takuria mukana. Jos Rubio pysyy kunnossa, niin Ridnourin tai Barean vaihtaminen halvempaan kaveriin voisi olla järkeenkäypää. Itse koken Barean jotenkin sopivammaksi agressiivisuutensa takia, Barea pystyy myös tarvittaessa aloittamaan, jos Rubio nauttii ottelusta astetta paremmin pukeutuneena.Realisti sanoi:Osaisiko joku selittää minulle, että miksi ihmeessä joukkueet ovat valmiita maksamaan noin älyttömästi Batumista?
.C. sanoi:Samaa itsekkin tuumasin. Itse en pidä kaveria aivan tuon summan arvoisena kuitenkaan. Mites takakenttä, pitävätkö entisellään, vai lähtevätkö mukaan tähän pointtien vaihtelu myllyyn? Itsellä tuli mieleen, että onko tosiaan tarpeen pitää kolmea noinkin hyvää takuria mukana. Jos Rubio pysyy kunnossa, niin Ridnourin tai Barean vaihtaminen halvempaan kaveriin voisi olla järkeenkäypää. Itse koken Barean jotenkin sopivammaksi agressiivisuutensa takia, Barea pystyy myös tarvittaessa aloittamaan, jos Rubio nauttii ottelusta astetta paremmin pukeutuneena.
Olisiko esim. Ridnourin vaihtaminen halvempaan tusinakaveriin odotettavissa?
.C. sanoi:Olisiko esim. Ridnourin vaihtaminen halvempaan tusinakaveriin odotettavissa?
Minnesotaan ei sen pahemmin ole tullut kiinitettyä huomiota, mutta onnittelen Alexey Shvedin signauksesta!Artp sanoi:Brandon Roy ja Alexey Shved ovat sopineet jo tulemisestaan, enää odotellaan vaan Wolvesin vahvistusta.