Koripallo.com

Moderoinnin toimenpiteet

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Miksi tätä ei saa sanoa? Onko kiellettyä kertoa totuutta tai kritisoida Korisliigan lempilasta, täälläkin?
Koska se on täysin asiatonta käytöstä, provosoiva ja typerää - eikä varsinkaan edistä foorumilla toivottua koripallokeskustelua mitenkään.

Mitä tahansa seuraa saa kritisoida. Seagullsin omistajakuvioista on ihan oma ketjunsa, mihin on saanut kirjoittaa yhteensä 567 viestiä. Tänään ottelussakin kannattajat saivat lauleskella monenmoista Seagullsista, mutta tuossa oli se raja.

Naurattaa kyllä mielikuva siitä, että keräätte johonkin Excel-taulukkoon käyttäjien "varoituspisteitä".
Emme tietystikään kerää. Palstasofta kyllä hoitaa kaiken automaattisesti, jokaisen nimimerkistä näkee suoraan varoitusten määrän ja on suorat linkit kaikkiin viesteihin, mistä jotakin käyttäjää on varoitettu, koska ja mistä syystä.

voisko vaikka järjestää jonkun äänestyksen, että haluaako käyttäjät näin tiukkaa linjaa?
Ei, huutoäänestyksillä tätä foorumia ei tulla koskaan moderoimaan.

Asiattomasta käytöksestä varoitus @Katselija123 - ei tällaisia rotujuttuja foorumille.
Ei kai tuo niin paha ollut, pieni kuittaus vaan velvollisuuksien jättämisestä. Esimerkiksi tällekin foorumille kirjoittavat erään Vilpas-joukkueen kannattajat, jotka sai huudella Moskova Seagullsia, ymmärtämättä kontekstia. He tuskin ovat viettäneet aikaansa esimerkiksi Meritopolissa, Butsassa tai Sumyssa, joissa kahdesta kolmesta olen itse viettänyt aikaa. Ja mikäli ovat viettäneet aikaa, niin varsinkin sitten tuota fasismista huutelua, ja sen hyväksymistä, on vaikea ymmärtää. Siihen peilaten yksi pieni erhe pelaajien tunnistamisesta, ja heidän ulkonäön olematon kommentointi, on mitätön virhe.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
"Ei tällaisia rotujuttuja foorumille" on mielestämme hyvin selvä kehotus. Toivottavasti varoitus meni perille @Katselija123

Me emme ole Suomen oikeuslaitos. Jonkun kirjoittajan hölmöilyt eivät liity sitten millään tapaa Ukrainan sotaan.

Ymmärrän varoituksen, en ymmärrä vain tuota perustetta. Jos minä käytän sanaa "rotu", niin saan varoituksen. Se on aivan ok. Kun jotkut toiset käyttävät loukkaavaa termiä (esim Moskova Seagulls), joka tämän päivän poliittisessa kontekstissa on vastenmielisempi kuin vaikka n**keri tai h*m*, niin vedotaan siihen ettei tässä mikään oikeuslaitos olla ja ne ovat vain hölmöilyjä. Antaa valitettavasti varsin vastenmielisen kuvan ylläpidön arvoista.

Täältä voi poistua ihan hyvin, ei ole pakko täällä olla jos pipo kiristää
Kiitos tiedosta. Tällä hetkellä suomalaiseen koripalloon liittyvä julkinen keskustelu käydään kuitenkin pääosin täällä sekä jossain määrin myös x:än puolella. Koska aihe kiinnostaa minua, niin aion jatkossakin käyttää foorumin palveluita.

Eiköhän (ainakin toistaiseksi) kritiikin ja palautteen antaminen ylläpidolle ole ihan sallittua, vaikka sen hieman kärkkäästi kirjoitinkin. Tuskin ylläpitokaan tästä itseensä otti. Itse kaipaisin avoimempaa keskustelua ja vähemmän kyttäystä, mutta ylläpito ei jaa samoja ajatuksia. Asia ok ja näillä mennään.

Voit muuten halutessas painaa tuolta mun profiilista "älä huomioi". Ei ole pakko lukea mun viestejä, jos pipo kiristää :)

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
@Hullu Jussi bänniä pidennetty viikosta pariin kuukauteen yrityksestä kiertää bänniä toisella nimimerkillä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.