Koripallo.com

MVP 2009

Kuka on NBA:n MVP kaudella 2008-09?

• Kobe Bryant

Ääniä: 34 24,5%
  • LeBron James

Ääniä: 62 44,6%
  • Kevin Garnett

Ääniä: 9 6,5%
  • Chris Paul

Ääniä: 39 28,1%
  • Dwyane Wade

Ääniä: 26 18,7%
  • Dirk Nowitzki

Ääniä: 4 2,9%
  • Tim Duncan

Ääniä: 3 2,2%
  • Steve Nash

Ääniä: 5 3,6%
  • Joku muu

Ääniä: 17 12,2%

• Äänestäjiä
    139
Vs: MVP 2009

Tim Duncan ei muistaakseni ollut kuin seitsemäs! Ensimmäinen pitäisi olla 8) 8)

KING JAMES

The Chief

Sanoisin Dwight Howard. Johtaa Orlandon toivottavasti ainakin konfrenssin finaaliin.. :)

Niin kauan kun Cavs voittaa ja Lebron jatkaa samaan tahtiin, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä MVP:stä.

33-8 voittosuhde ja 28/8/7 jo pelkästään tukevat lebronia.
lbj608.jpg

Itse elän vielä hatarassa uskossani, että Miami saadessaan kunnon sentterin parantaa otteitaan ja Wade kruunataan ansaitusti kauden arvokkaimmaksi pelaajaksi.

El'Hrton sanoi:
Niin kauan kun Cavs voittaa ja Lebron jatkaa samaan tahtiin, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä MVP:stä.

33-8 voittosuhde ja 28/8/7 jo pelkästään tukevat lebronia.

Itse elän vielä hatarassa uskossani, että Miami saadessaan kunnon sentterin parantaa otteitaan ja Wade kruunataan ansaitusti kauden arvokkaimmaksi pelaajaksi.

Samoilla linjoilla. Jos Lebron ja Cavaliers samaan tahtiin niin L- train on lähes pakko valita.

Ps. Jos Lebron voittaa niin saavatkohan L-Train ja ystävät kp.comin serverin ylikuumenemaan?

LBJ 4 MVP. Wade pelaa hyvää kautta yksilönä, mutta joukkueen menestys ei vaan riitä. LBJ pelasi paremmin muutamana viime vuotena, mutta ei saanut palkintoa joukkueen liian heikon menestyksen vuoksi. Tänä vuonna LeBronin ei ole tarvinnut enää tehdä niin paljoa yksin, joten statsit hieman alempana -> joukkue voittaa. KING JAMESSSSSSSSSS YESSSSSSS!!!

Itse olen jo pari vuotta pitänyt Finals MVPtä kovempana pystinä. Myöskin suuri rooli mestaruuden voittamisessa vie tätä runkosarja-pystiä. Tänä vuonna runkosarjan MVP- palkinnon voittaa LeBron James.

Tällä hetkellä henkilökohtaisten näyttöjen perusteella näyttäisi olevan ihan selvästi kahden miehen skaba, eli tietenkin LBJ:n ja D-Waden. Kun joukkueen menestyksellä on merkittävä painoarvo, niin pystin tulee viemään LeBron James.

Wade pelaa uskomatonta kautta ja silmiinpistävää on mm. BPG 1,4, joka on korkeampi kuin LeBronilla. Mielettömän monipuolinen pelaaja kokoonsa nähden.

Tipper sanoi:
Tällä hetkellä henkilökohtaisten näyttöjen perusteella näyttäisi olevan ihan selvästi kahden miehen skaba, eli tietenkin LBJ:n ja D-Waden. Kun joukkueen menestyksellä on merkittävä painoarvo, niin pystin tulee viemään LeBron James.

Wade pelaa uskomatonta kautta ja silmiinpistävää on mm. BPG 1,4, joka on korkeampi kuin LeBronilla. Mielettömän monipuolinen pelaaja kokoonsa nähden.

Kelpaa ehdottomasti Kuninkaan apupojaksi New Yorkiin.

JEEEEE KOBE BRYANT MVP JEEEEEEEEEEEESHHHH.-

Henkilökohtaiset loukkaukset pois, kiitos. / dynastY

ONEFORALL sanoi:
Harmi ettei Wadella ole steroidien kyllästämää kroppaa niinkuin Lebronilla.
Ja näyttöähän sulla tästä varmaan on?

ps.
Joonas: Kysytkö nyt, että tuleeko sinusta ja minusta yhtä fyysisiä kuin Lebron James, jos alemme kunnolla vääntämään?! Ei taatusti tule. Siihen tarvitaan varmaan niin paljon hevoshormonia, että koko Suomesta ei löydy sellaista määrää.

Pistin madon koukkuun ja odotin että King James tulisi ja nappaisi madon mutta ei. Ei minulla siis mitään Lebronia vastaan ole. ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.