Koripallo.com

Naisten SM-sarja 06-07

Viestejä
10
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

BLAGI sanoi:
Kohta saattaapi pudota tämän otsikon alle aikamoinen paukku jos vaan liitolla on munaa...

Taitaapi olla taas Blagilla sisäpiirin tietoa...toivottavasti homma menee juuri niin.
 
Viestejä
230
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Itse en haluaisi enää tässä vaiheessa siirtyä mihinkään, vierasfanit saavat paremman fiiliksen Karhulaan. Minun osaltani kritiikki koskee lähinnä yleistä naiskoripalloilun näkyvyyttä. Jos PeKassa harrastetaan puulaakia eikä välitetä moisesta, niin voin olla varma, että Lappeenrannassa välitetään. Koska minä pääsen peliin, katson sen mieluummin Karhulassa.
 
Viestejä
1 017
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Mr.Smith sanoi:
Itse en haluaisi enää tässä vaiheessa siirtyä mihinkään, vierasfanit saavat paremman fiiliksen Karhulaan. Minun osaltani kritiikki koskee lähinnä yleistä naiskoripalloilun näkyvyyttä. Jos PeKassa harrastetaan puulaakia eikä välitetä moisesta, niin voin olla varma, että Lappeenrannassa välitetään. Koska minä pääsen peliin, katson sen mieluummin Karhulassa.

Niin minäkin mielummin Karhulassa, mutta tämä homma ei koskenut tuota asiaa.
 
Viestejä
514
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Odotellaanko täällä Lisa Leelle pelikieltoa vai mikä on homman nimi?
 

@1

Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Tempaus oli selvästi pelikiellon arvoinen.Vastustajan selvästä lyömisestä tulisi ehdottomasti saada rangaistus.
 
Viestejä
230
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

@1 sanoi:
Tempaus oli selvästi pelikiellon arvoinen.Vastustajan selvästä lyömisestä tulisi ehdottomasti saada rangaistus.

Niin sietäisi, mutta ei tule. HUHUJA HUHUJA niitä forumi rakastaa sanoi viisas mies.(yli 20v,en tiedä?).Niitä finaalien jälkeen..ehkä.
 
Viestejä
1
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Mr.Smith sanoi:
Niin sietäisi, mutta ei tule. HUHUJA HUHUJA niitä forumi rakastaa sanoi viisas mies.(yli 20v,en tiedä?).Niitä finaalien jälkeen..ehkä.
Ilmeisesti Leelle vihellettiin pelissä tuosta tilanteesta tavallinen EU-virhe ei ulosajoa eli D-virhettä, mistä tuomareiden olisi pakko ollut tehdä raportti ja ehkä pelikieltoa oliisi napsahtanut. Näin ainakin tv-töllöttäjänä tilanteen ymmärsin. Paikalla olleet kommentoineen oliko
tuomarilla molemmat kädet nyrkissä ylhäällä pään yläpuolella vai yksi ja siitä tonen käsi käsivarresta kiinni. Ensimmäinen on D tai F virheen merkki toinen U eli unsportmanlike foul.
 
Viestejä
10
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Peräkylä sanoi:
Ilmeisesti Leelle vihellettiin pelissä tuosta tilanteesta tavallinen EU-virhe ei ulosajoa eli D-virhettä, mistä tuomareiden olisi pakko ollut tehdä raportti ja ehkä pelikieltoa oliisi napsahtanut. Näin ainakin tv-töllöttäjänä tilanteen ymmärsin. Paikalla olleet kommentoineen oliko
tuomarilla molemmat kädet nyrkissä ylhäällä pään yläpuolella vai yksi ja siitä tonen käsi käsivarresta kiinni. Ensimmäinen on D tai F virheen merkki toinen U eli unsportmanlike foul.

Ainakin julkisuudessa ja mielestäni myös tv-lähetyksessä puhuttiin epäurheilijamaisesta virheestä.
 
Viestejä
1 339
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

http://www.kymensanomat.fi/page.php?page_id=6&news_id=200733244685
 
Viestejä
2 813
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Ai että oikein naistuomarit perjantaina, saattaa olla ihan toimivakin parivaljakko, pienet epäilykset tosin on. Aika epäurheilijamaista tuohua tuollainen toisen tahallinen "piilo" vahingoittaminen. "Olen lukenut erotuomarien raportit ja katsonut tapahtuman dvd:ltä. Taltioinnista näkyy, että Lee jollain tavalla lyö, mutta siitä ei näy mihin hän osuu. Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että kilpailukielto olisi liian ankara rangaistus" sanoi kurinpitopäällikkö Mikko Koiranen eli epäilen vahvasti että tästä mitään pelikieltoja tässä vaiheessa tulee, joku sakko rangaistus mahdollisesti. Itse uskon täysin Pekan väitteet. Ja yhtä hyvin noita Martikaista Lappeenrannassa voisi kritisoida kun Joutsi oli sentään vain kerran tuomarina Karhulassa, kuten sanottua, ei se Joutsi täällä mitenkään suosion huipulla ole. Vaikuttaisi että tuo Boutros Mali toimii täysin väärän lajin parissa tai ainakin silmälasien väri on aika vahva.
 
Viestejä
1 626
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

No itse olen jonkin sortin Mali-fani, joten kaipaisin nyt pientä perustelua siihen, että Mali toimii väärän lajin parissa. Katsotaan sitten muutanko mielipiteeni miehestä.
 
Viestejä
2 813
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

jörö sanoi:
No itse olen jonkin sortin Mali-fani, joten kaipaisin nyt pientä perustelua siihen, että Mali toimii väärän lajin parissa. Katsotaan sitten muutanko mielipiteeni miehestä.
Tokihan myönnän hetimiten etten kaverista paljoa tiedä mutta tuon Kymensanomien artikkelin perusteella saa sellaisen kuvan että oma joukkue ei tee mitään virheitä ja vastustajien pelistä etsitään suurennuslasilla epäkohtia ja rikkeitä

PS. Kuka kirjoittaa nuo jutut Catzien nettisivuille? http://www.catz-lappeenranta.fi/php/GetBulletin.php?lang=fi&date=1174484040&category=Edustusjoukkue on aika karmaisevaa lukemista ::)
 
Viestejä
28
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Pallo sanoi:
Tokihan myönnän hetimiten etten kaverista paljoa tiedä mutta tuon Kymensanomien artikkelin perusteella saa sellaisen kuvan että oma joukkue ei tee mitään virheitä ja vastustajien pelistä etsitään suurennuslasilla epäkohtia ja rikkeitä

PS. Kuka kirjoittaa nuo jutut Catzien nettisivuille? http://www.catz-lappeenranta.fi/php/GetBulletin.php?lang=fi&date=1174484040&category=Edustusjoukkue on aika karmaisevaa lukemista ::)

mut suurennuslasia ei tarvita jos puhutaan nyrkkeilysta...vai mita??? ;)
 
Viestejä
49
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

Pitää myös ymmärtää että urheilussa tunteiden purkauksia tulee!! Olisi kuitenkin liian kohtuuton rangaistus jos tollaisesta tulisi pelikielto!Esim.KTP-Pyrintö miesten ottelussa Wright heitettiin suoraan ulos,kun hän puski päällä Thomasia syyskierroksella! Eikä siitäkään tullut mitään!!
 
Viestejä
28
Vs: Naisten SM-sarja 06-07

korisnero sanoi:
Pitää myös ymmärtää että urheilussa tunteiden purkauksia tulee!! Olisi kuitenkin liian kohtuuton rangaistus jos tollaisesta tulisi pelikielto!Esim.KTP-Pyrintö miesten ottelussa Wright heitettiin suoraan ulos,kun hän puski päällä Thomasia syyskierroksella! Eikä siitäkään tullut mitään!!

Kylla!!! Niinkuin jalkapallossa ja muissakin lajeissa kielletaan vaarallisen pelaamisen ja reactio-virheet punaisella kortilla ja pelikiellolla, koripallossakin kielletaan saantojen mukaan vaarallisen pelaamisen...Mut tassa ei puhuta pelista vain vaarallisesta reactiosta Leen puolesta. Riittaa jos yhen kerran isku osuu pahaan kohtaan ja tulee draama...ovat urheilioita mut edelleen ihmisia ja ymmartaa seka reactiot etta pelikiellot jos niita tarvitsee et saa hermot kasattua...Ammattilainen pelaaja saa osata olla kunnon ammattilainen ja pitaa hermot kurissa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös