Koripallo.com

Namika Lahti 2007-2008

Eli

Vs: Namika Lahti 2007-2008

http://www.koris.net/1/artikkeliarkisto/?num=32298

Siinä sitä on ihan kotimaan kielellä. Pituutta 209 ja korinaluspelaajana lähes ykkönen sillä hetkellä ...

Taitaa joku vedätellä ja nauttia näistä hämäyksistä.

Lehdestä luettua:

-Jallow Namikassa Joulukuuhun asti, jonka jälkeen siirtyy Australiaan.
-Polk testataan Viron harjoituspeleissä
-Tämä kolmas mies jolle on lähetetty sopimustarjous on parimetrinen yleispelaaja, joka on viime vuosina tienannut rahansa Ruotsissa ja Ranskan kakkosliigassa. Nimeä Toiviainen ei viellä suostunut kertomaan.

Joku jolla on paremmin aikaa voisi käydä Ruotsin ja Ranskan kakkosliigan rosterit läpi ja selata tuttuja jenkkejä! ;)

monten pomppu sanoi:
-Tämä kolmas mies jolle on lähetetty sopimustarjous on parimetrinen yleispelaaja, joka on viime vuosina tienannut rahansa Ruotsissa ja Ranskan kakkosliigassa. Nimeä Toiviainen ei viellä suostunut kertomaan.

Joku jolla on paremmin aikaa voisi käydä Ruotsin ja Ranskan kakkosliigan rosterit läpi ja selata tuttuja jenkkejä! ;)

Sanjay Adell:

2001-2002 Kouvot
.
.
2004-2005 Solna
2005-2006 Saint Etienne (ProB)
2006-2007 Mulhouse (ProB)

Jaahas. Mun mielestä tää jenkkitilanne vaikuttaa tällähetkellä todella sekavalta. Mikä idea on hakea sentteri, joka joulukuussa karkaa Australiaan? Vaikka Sami Pekkola palaisikin niihin aikoihin Suomeen ja namikaan, niin ei hän ainakaan mikään sentteri ole. Tämä toinen idea ottaa Kotkasta pois putkittu huonokuntoinen jenkki edes kokeiluun ei avaudu mulle yhtään sen enempää. Tänään vielä ESS:ssa Toiviainen mainitsi, että Ed Williamsinkaan sopimus ei ole vielä varma ja ilmeisesti hän toivoo mieheltä lisää näyttöjä ja parempia otteita.

Täytyy vaan toivoa, että kauden alkuun mennessä tilanne on jotenkin reilassa. Nyt vaikuttaa sille, että se ei ole sitä ollenkaan. :-\

Jaahas;

Vai että Williams, Polk ja Jallow sekä joku muu pelaaja (kenties tuo nettisurffaajien/erinomaisesti pelaajia etsivien esi-isän JokaFanin esittämä Sanjay Adell) olisi siis nykyiset ulkomaalaisehdokkaat.. Voisi kuvitella ettei Polk mahdu mukaan, jos KTP ei miestä kelpuuttanut.

Adell olisi kyllä loistohankinta, jos vaan Suomeen eksyy. ProB:ssä useampi vuosi Suomen jälkeen hyvillä tilastoilla.
Jaakon ja tietenkin JoKaFanin kommentteja odotellessa....???

Tälläinen olisi siis Namika Lahden kokoonpano kenties ensi viikolla (Polk lähettetty tässä kotiin) :

PG: Vuori / Laine
SG: Laine / Vi Mäkäläinen
SF: Vi Mäkäläinen / Adell / Williams
PF: Williams/ Ve Mäkäläinen
C: Jalllow / Ve Mäkäläinen

Penkiltä: Rekola, Kuusela ja Saukkola yms

Ei tuo rosteri kyllä kauhean huonolta näytä. Siihen sitten kaiketi vielä joulun tienoilla Pekkola ja Jallow lehden mukaan pois. Pikku riski siinä on, mutta jäähän siihen vielä yhdelle ulkolaiselle tilaa.

Hieman tällä hetkellä taitaa olla palikat sekaisin, mutta eiköhän se siitä..

Kiitos Welho kommenteistasi, olen imarreltu. :)

Adellillä ei todellakaan ole sopimusta vielä. Mulla vähän sellainen tunne, että Kouvolassa pelaajaa ei muisteta täysin lämmöllä. Hieman itsekäs kaveri, jos en väärin muista. Paljonhan on tosin tämä asia myös valmentajasta kiinni.

Ihan hyvältähän tuo joukkue näyttää. Mm. Hongalla ja Katajallahan aika pienet tai paremminkin sentterittömät joukkueet. Taitaa olla nykykoriksen suuntaus.

Olepa JoKaFan oikein hyvä!!

Adellista en kauheasti tiedä, mutta toivottavasti head coach Toiviainen on ottanut asiasta selkoa...

Sentterittömistä jengeistä en osaa sanoa, mutta mielestäni Suomessa pärjää mainiosti ilman mitään "kolossia". Harvalla joukkueella niitä on ja harvalla on myöskään oikeasti rahaa hankkia kunnollinen iso mies.

Odotellaan lisätietoa mahdollisesta Adellin tulosta...

Pitäisivät Polkin, koska viimeistään kevään peleissä hän olisi liigan parhaimpia pelaajia. Alkukaudesta se on nyt aika sama, onko Namikalla kaksi vai kolme jenkkiä. Kotimaiset ovat sen verran hyviä.

Teemukin jättää kuulemma viron reissun väliin. Tietoa mikä sillä on ? ???

She-Man sanoi:
Pitäisivät Polkin, koska viimeistään kevään peleissä hän olisi liigan parhaimpia pelaajia. Alkukaudesta se on nyt aika sama, onko Namikalla kaksi vai kolme jenkkiä. Kotimaiset ovat sen verran hyviä.
Aika erikoinen näkemys tuosta Polkista. Olen sen verran tuore kp.commilainen, että voisiko joku valaista, kuinka hyvin nämä She-Manin arviot yleensä osuvat. Siis se mitä on ensi kommentti ja miltä pelaaja sitten näytti kauden edetessä? Itse olen edelleen sitä mieltä, että keskenkuntoista pelaaja ei pitäisi palkita työpaikalla. Lähetetään vähän väärä viesti näille ammattilaiseksi haluaville "junioireille".

Pastori Pete sanoi:
Aika erikoinen näkemys tuosta Polkista. Olen sen verran tuore kp.commilainen, että voisiko joku valaista, kuinka hyvin nämä She-Manin arviot yleensä osuvat. Siis se mitä on ensi kommentti ja miltä pelaaja sitten näytti kauden edetessä? Itse olen edelleen sitä mieltä, että keskenkuntoista pelaaja ei pitäisi palkita työpaikalla. Lähetetään vähän väärä viesti näille ammattilaiseksi haluaville "junioireille".

Huonokuntoinen, mutta osaava pelaaja voi keväällä olla kullanarvoinen.

Hyväkuntoinen, mutta taidoiltaan heikko pelaaja ei kyllä ole keväälläkään taitava.

Jos halutaan hyväkuntoisia pelaajia, pistetään Polk pois. Jos halutaan taitavia pelaajia, annetaan pojalle aikaa.

Ymmärtääkseni kotkalaiset puhuivat myös jostain vammasta, se voi vaikuttaa asiaan paljonkin.

Jos Polk on viime kaudella ollut hyvä Sveitsissä, kyllä miehen kuntoon saa kuukaudessa-parissa. Polk on sentään ollut aika kovan konferenssin MVP, kova pelaaja ollessaan kunnossa. Mun mielestä riski, joka Lahden kannattaisi ottaa. Suomalaisrosteri on niin kova ettei joukkue välttämättä tarvitse huippukuntoista pelaajaa lokakuussa.

l.k. sanoi:
Huonokuntoinen, mutta osaava pelaaja voi keväällä olla kullanarvoinen.

Hyväkuntoinen, mutta taidoiltaan heikko pelaaja ei kyllä ole keväälläkään taitava.

Jos halutaan hyväkuntoisia pelaajia, pistetään Polk pois. Jos halutaan taitavia pelaajia, annetaan pojalle aikaa.

Ymmärtääkseni kotkalaiset puhuivat myös jostain vammasta, se voi vaikuttaa asiaan paljonkin.

Jos Polk on viime kaudella ollut hyvä Sveitsissä, kyllä miehen kuntoon saa kuukaudessa-parissa. Polk on sentään ollut aika kovan konferenssin MVP, kova pelaaja ollessaan kunnossa. Mun mielestä riski, joka Lahden kannattaisi ottaa. Suomalaisrosteri on niin kova ettei joukkue välttämättä tarvitse huippukuntoista pelaajaa lokakuussa.
Samalla tavallahan Scruggsistakin ajateltii, mutta ei siitä oikeen mitään tullut ... Tietysti kaveri on eri, ja jos treeni-intoa löytyy ...

JoKaFan sanoi:
Adellillä ei todellakaan ole sopimusta vielä. Mulla vähän sellainen tunne, että Kouvolassa pelaajaa ei muisteta täysin lämmöllä. Hieman itsekäs kaveri, jos en väärin muista.

Ei muistaakseni ollut ollekaan itsekäs. Sattui nyt vaan muljauttamaan nilkkansa ja eli sen jälkeen penkillä keppien kanssa joukkueen mukana henkeen ja vereen.

A. Tate sanoi:
Ei muistaakseni ollut ollekaan itsekäs. Sattui nyt vaan muljauttamaan nilkkansa ja eli sen jälkeen penkillä keppien kanssa joukkueen mukana henkeen ja vereen.

Ei se kyllä ollut kuin yhdestä pelistä pois...

http://tulospalvelu.koris.net/tp/msm02/joukkueet/Kouvot.html

Hautoi monessa pelissä palloa viime sekunneilla ja ratkaisu oli mikä oli. Kouvot taisi hävitä todella monta peliä muutamalla pisteellä.

Toivottavasti Adellin tulo natsaisi. On kuitenki hyvä heittäjä noiden tilastojen perusteella ja osaa vähän kaikkea muutakin. Jallow-kuvio on vähän hämärä enkä itsekään oikein ymmärrä, että tehdään puolen kauden sopimuksia. Mutta kai se tarkoittaa, että Pekkola on tosiaan tulossa joulun jälkeen.

Jallowista te ette saa joukkueeseen sentteriä ja Adellin valinta joukkueeseen on virhe jonka tekin tulette kauden aikana huomaamaan sanottepa nyt mitä tahansa. (Tietysti jos Adell nyt edes tulee Lahteen. ) Enkä sano tätä nyt vittuillakseni teille vaan siksi, että Jallowia näin puoli kautta ja Adellia valitettavasti koko kauden. Elikkä fakta tietoa on pohjalla.

olento sanoi:
Jallowista te ette saa joukkueeseen sentteriä ja Adellin valinta joukkueeseen on virhe jonka tekin tulette kauden aikana huomaamaan sanottepa nyt mitä tahansa. (Tietysti jos Adell nyt edes tulee Lahteen. ) Enkä sano tätä nyt vittuillakseni teille vaan siksi, että Jallowia näin puoli kautta ja Adellia valitettavasti koko kauden. Elikkä fakta tietoa on pohjalla.
Mutta Jallowhan aloitti koriksen vasta 16-vuotiaana ja ainakin huhujen mukaan mies on kehittynyt puolessatoista vuodessa melkoisesti :-\

Itagana sanoi:
Mutta Jallowhan aloitti koriksen vasta 16-vuotiaana ja ainakin huhujen mukaan mies on kehittynyt puolessatoista vuodessa melkoisesti :-\
Jallow saattaa olla jonkinlainen 4 paikan pelaaja, mutta 5:ksi hänestä ei ole.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.