monten pomppu sanoi:-Tämä kolmas mies jolle on lähetetty sopimustarjous on parimetrinen yleispelaaja, joka on viime vuosina tienannut rahansa Ruotsissa ja Ranskan kakkosliigassa. Nimeä Toiviainen ei viellä suostunut kertomaan.
Joku jolla on paremmin aikaa voisi käydä Ruotsin ja Ranskan kakkosliigan rosterit läpi ja selata tuttuja jenkkejä!
Aika erikoinen näkemys tuosta Polkista. Olen sen verran tuore kp.commilainen, että voisiko joku valaista, kuinka hyvin nämä She-Manin arviot yleensä osuvat. Siis se mitä on ensi kommentti ja miltä pelaaja sitten näytti kauden edetessä? Itse olen edelleen sitä mieltä, että keskenkuntoista pelaaja ei pitäisi palkita työpaikalla. Lähetetään vähän väärä viesti näille ammattilaiseksi haluaville "junioireille".She-Man sanoi:Pitäisivät Polkin, koska viimeistään kevään peleissä hän olisi liigan parhaimpia pelaajia. Alkukaudesta se on nyt aika sama, onko Namikalla kaksi vai kolme jenkkiä. Kotimaiset ovat sen verran hyviä.
Pastori Pete sanoi:Aika erikoinen näkemys tuosta Polkista. Olen sen verran tuore kp.commilainen, että voisiko joku valaista, kuinka hyvin nämä She-Manin arviot yleensä osuvat. Siis se mitä on ensi kommentti ja miltä pelaaja sitten näytti kauden edetessä? Itse olen edelleen sitä mieltä, että keskenkuntoista pelaaja ei pitäisi palkita työpaikalla. Lähetetään vähän väärä viesti näille ammattilaiseksi haluaville "junioireille".
Samalla tavallahan Scruggsistakin ajateltii, mutta ei siitä oikeen mitään tullut ... Tietysti kaveri on eri, ja jos treeni-intoa löytyy ...l.k. sanoi:Huonokuntoinen, mutta osaava pelaaja voi keväällä olla kullanarvoinen.
Hyväkuntoinen, mutta taidoiltaan heikko pelaaja ei kyllä ole keväälläkään taitava.
Jos halutaan hyväkuntoisia pelaajia, pistetään Polk pois. Jos halutaan taitavia pelaajia, annetaan pojalle aikaa.
Ymmärtääkseni kotkalaiset puhuivat myös jostain vammasta, se voi vaikuttaa asiaan paljonkin.
Jos Polk on viime kaudella ollut hyvä Sveitsissä, kyllä miehen kuntoon saa kuukaudessa-parissa. Polk on sentään ollut aika kovan konferenssin MVP, kova pelaaja ollessaan kunnossa. Mun mielestä riski, joka Lahden kannattaisi ottaa. Suomalaisrosteri on niin kova ettei joukkue välttämättä tarvitse huippukuntoista pelaajaa lokakuussa.
JoKaFan sanoi:Adellillä ei todellakaan ole sopimusta vielä. Mulla vähän sellainen tunne, että Kouvolassa pelaajaa ei muisteta täysin lämmöllä. Hieman itsekäs kaveri, jos en väärin muista.
A. Tate sanoi:Ei muistaakseni ollut ollekaan itsekäs. Sattui nyt vaan muljauttamaan nilkkansa ja eli sen jälkeen penkillä keppien kanssa joukkueen mukana henkeen ja vereen.
Mutta Jallowhan aloitti koriksen vasta 16-vuotiaana ja ainakin huhujen mukaan mies on kehittynyt puolessatoista vuodessa melkoisesti :-\olento sanoi:Jallowista te ette saa joukkueeseen sentteriä ja Adellin valinta joukkueeseen on virhe jonka tekin tulette kauden aikana huomaamaan sanottepa nyt mitä tahansa. (Tietysti jos Adell nyt edes tulee Lahteen. ) Enkä sano tätä nyt vittuillakseni teille vaan siksi, että Jallowia näin puoli kautta ja Adellia valitettavasti koko kauden. Elikkä fakta tietoa on pohjalla.
Jallow saattaa olla jonkinlainen 4 paikan pelaaja, mutta 5:ksi hänestä ei ole.Itagana sanoi:Mutta Jallowhan aloitti koriksen vasta 16-vuotiaana ja ainakin huhujen mukaan mies on kehittynyt puolessatoista vuodessa melkoisesti :-\